Din startside?

Hvilken side er din startside?

Selv har jeg mest haft Google, men pt. har jeg Facebook. Jeg har også haft QXL og Ebay som startside. Og jeg havde KatteGale gennem en længere periode, men det måtte jeg stoppe med, da jeg ofte ikke nåede længere end dertil :stuck_out_tongue:

Jeg har Yahoo.com og resten af de sider jeg bruger mest på favorit.

Her er det også Facebook :slight_smile:

Her er det Google og har altid været

Jeg har min egen hjemmeside…så får den da i det mindste et par besøg -høhø

Jeg bruger igoogle, som man selv kan gøre lidt personlig :slight_smile:

Jeg har google… Det har det faktisk været i mange år, ja så lange jeg har haft computer. Jeg har nogle gange prøvet at skifte den, men jeg er simpelthen et vanemenneske, for den bliver hurtig skiftet tilbage til google igen.

Jeg har Google … men jeg har en genvej på skrivebordet, til et andet forum … og den plejer jeg at benytte til at gå ind på nettet :rock:

Jeg har msn, ikke fordi jeg nogensinde bruger den.

Det har jeg også - altså min egen :smiley:

[quote=Helen;101899]Det har jeg også - altså min egen :D[/quote] Det samme her -høhø

Google :slight_smile:

Tamrotten.com , men overvejer at skifte til Kattegale. -tihi

Jeg har msn.

Hvordan får man sin egen hjemmeside som startside?

jeg har lidt forskellige startsider. men lige p.t er det google, ellers har det været kattegalleriet, opelpower, kattegale, andet katteforum,

Det skal så lige tilføjes, at jeg har google som toolbar (eller hvad det nu hedder). Så uanset hvilken hjemmeside jeg er på, så har jeg en søgelinie til google. Havde jeg ikke det - ja, så var google min startside.

[quote=PiaH;101918]Jeg har msn.

Hvordan får man sin egen hjemmeside som startside?[/quote]

Det gør du under Funktioner - Internetindstillinger - brug aktuel side. Og dette vælges, når du har din egen hjemmeside åben.

Her er det google på begge computere.

Før havde jeg google, men efter jeg flyttede til DK er det portal.fo. Så kan jeg nemlig stadig følge med i hvad der sker “derhjemme”…men som oftes ender jeg bare med at ryste på hovedet :thumbdown:

Tak skal du ha’ :slight_smile:
Jeg har også google som toolbar.