Din største julesynd?

Mandler… Helt almindelige mandler. Jeg er klar til jul og både snolder, frugt og adre godter ligger godt og trygt i kælderen i viktualierummet. Men posen med mandler ligger på køkkenbordet, så kan jeg lige snuppe et par stykker, når min vej lige falder forbi :wink:

Det er ikke en synd - mandler er faktisk fedtforbrændende, så spis du endelig løs :smiley:

Sikke en dejlig besked :slight_smile: Gad vide om man får rabat, hvis man nu bestiller en helt palle hjem :?:høhø::?:høhø:

[quote=Gry Gressbakken;310926]Hvad er din største julesynd so far?

Jeg selv har lige været ude og handle, og dér sneg der sig en bøtte Quality Streets blandet chokolade og karamel ned i min kurv! -what

Jeg er helt vild med dem de kalder “Toffee Pennys” Runde flade lyse karameller indpakket i guldpapir. :savle:

Man køber blot ikke så mange af dem. En enkelt bøtte koster 100 kr!? :uha: Så det er helt sikkert noget guf der skal nydes laaaaaaangsomt! -love

Så jeg kom da vidst til at julesynde en smule i år :ups: :tihi:[/quote]

Ooohhooooo ja den jul den jul :fløjte: med en skål bridge blanding ved mine side og ehem et par poser og pakker juleknas i skabet kan jeg vist heller ikke se mig fri for at julesynde .
Jeg stod også og savlede i superbrugsen over de der qualety street bøtter jeg er også helt tosset med de flade i guld/guld papir suk og tog faktisk også en bøtte men så så jeg prisen -what så jeg må pænt vendte til de komemr på tilbud :smiley: