Din yndlings smiley

Affødt af den anden smiley-tråd … hvilke smiley’s er dine yndlings ?

Mine er helt afgjort:

:ups: - :tihi: - :fløjte: - :sshh: - :venter: - :blegne: - :besvimer: - -fin - -bøllebank --NAT -

:ups: - :tihi: - :fløjte: - :venter: - :besvimer: - -fin --NAT - :ok:- -grrrierdumme - :rofl:- :thumbup: - :thumbdown: - -høhø - :? - :kryds: :wehuu: :inlove:

:wehu: :thumbup: :tihi: :wehuu: :hjerte: -LOL :venter: :argh: :wehu:

Min ynglings smiley er her slet ikke.

Hvordan ser den ud?? Kan vi ikke få lov at importere den?

Jeg bruger i øvrigt tit disse :slight_smile: :wehuu: -surrender :muhaha: :muhaha: :muhaha: -LOL:fløjte:

og for lang tid siden var denne min yndling -hopla, men det er for besværligt at finde den nu, synes jeg :muhaha:

[quote=Charlotte Oeh.;168699]Hvordan ser den ud?? Kan vi ikke få lov at importere den?

Jeg bruger i øvrigt tit disse :slight_smile: :wehuu: -surrender :muhaha: :muhaha: :muhaha: -LOL:fløjte:

og for lang tid siden var denne min yndling -hopla, men det er for besværligt at finde den nu, synes jeg :muhaha:[/quote]

Nu har jeg søgt efter den, men kan ikke finde, søgte på smiley, men uden resultat.

Har du prøvet www.smilie.dk?

:wehuu: og -LOL

Ja den har jeg prøvet, men den er der desværre ikke.

Okay - og nu er jeg jo så slet ikke nysgerrig efter at få at vide, hvad den smiley dog laver -engel

Ud med sproget, Pia!

[quote=Charlotte Oeh.;168727]Okay - og nu er jeg jo så slet ikke nysgerrig efter at få at vide, hvad den smiley dog laver -engel

Ud med sproget, Pia![/quote]

Jamen det er en rigtig sød en, jeg brugte den meget på et andet forum, men der er jeg ikke mere.
Jeg brugte den meget til at fortælle hvad jeg mente om de katte der blev vidst billeder af, nu bruger jeg denne :wehuu: i mangel af bedre.

En smiley som jeg mangler er en med et flag … Men yndlings smiley er -høhø:thumbup::wehuu::inlove::wehu:-LOL:tihi::?:kryds:

Jeg bruger mest disse :fløjte: :tihi: :wehuu: :hjertetildig:-neje:) og
egentlig flere.
Jeg gider godt lede efter den smiley;
som passer til mit indlæg.

[quote=PiaH;168729]Jamen det er en rigtig sød en, jeg brugte den meget på et andet forum, men der er jeg ikke mere.
[/quote]

Denne her :?

Kunne godt bruge disse

[quote=Rikke H;168756]Kunne godt bruge disse

[/quote]

De to er på listen … :stuck_out_tongue:

[quote=Skattekat;168764]De to er på listen … :p[/quote]Ups Kameraet havde jeg misset - den anden er ikke helt ens :tihi::ups:

[quote=Skattekat;168745]Denne her :?

[/quote]

Ja den Skattekat, jeg er vild med den, hvor fandt du den?

Inde på SK-forum :stuck_out_tongue:

Ja det tænkte jeg nok :slight_smile: