Dirty Fritzz

Lille smukke sorte Fritzz flyttede hjem til os i går. :wehu:
Han og jeg har sovet på sofaen i nat. :slight_smile: Han sov helt tæt op ad mig hele natten, og bruget formiddagen på leg med børnene, spisning, kattebakkebesøg og at hvæse af de store katte. :rock: Nu snork sover han i den fantastiske Hittekat-hule fra Britta. Det er hårdt at flytte hjemmefra, men han klarer det så fint.:thumbup:
Tusinde tak, Anne. Han er en vidunderlig lille missedreng. :inlove:

Jeg har naturligvis snuppet en håndfuld billeder i dag. :tihi: Hvem ved? Måske kan I tilmed få lov til at se et par af dem? Det vil tiden og systemet vise. :smiley:

Stort tillykke med knægten. Der findes intet smukkere en en sort orientaler <3

Åhhhhh :hjerte:

Så fin han er - også selv om han ikke er masket :wink: Til lykke med ham :slight_smile:
VH
Susanne

Hvor er han smuk - og han er da ikke blevet snydt, da der blev delt ører ud!

:inlove:

Hvor er han smuk - og han er da ikke blevet snydt, da der blev delt ører ud!

:inlove:

Når han har så store ører så må han da være helt vildt god til at høre efter? Men flot det er han!

Wauuuu, knaldsort og noget så smuk :love2: Tillykke med ham.

Banditten var meget savnet i går, da jeg ikke kunne få antallet af katte til at passe … :dokdok:

Helt igennem dejligt at høre, at han lige så langsomt falder til … han ser helt tryg ud på billederne :hjerte:

[QUOTE=anne p;1288092]Banditten var meget savnet i går, da jeg ikke kunne få antallet af katte til at passe … :dokdok:
[/QUOTE]

Haha Anne kan lige se det for mig :slight_smile:
Godt han ikke var væk men bare flyttet hjemmefra…
Hvad så når de andre små godter flytter hjemmefra, går der så kludder i tællemaskinen igen :wink:

[QUOTE=anne p;1288092]Banditten var meget savnet i går, da jeg ikke kunne få antallet af katte til at passe … :dokdok:
[/QUOTE]

Haha Anne kan lige se det for mig :slight_smile:
Godt han ikke var væk men bare flyttet hjemmefra…
Hvad så når de andre små godter flytter hjemmefra, går der så kludder i tællemaskinen igen :wink:

Selvfølgelig er han dejlig og smuk, han skal jo følge sig til rette med dine andre katte. :ok: :wehuu:

Et stort tillykke med ham. Han er da godt nok for kær :hjerte:

Helt igennem dejligt at høre, at han lige så langsomt falder til … han ser helt tryg ud på billederne :hjerte:[/QUOTE]

:klapper: Ja når der “mangler” en finder man pludselig ud af, hvor mange gange (virkelig mange gange) man bevist og ubevist tæller katte på en dag :tihi: