Min hvide diva, Abbie, brugte lige lejligheden til at spille op til kameraet i haven idag
Hun eeeeelsker sin have - og selv nu, hvor jeg selv sidder indenfor foran computeren - kan jeg høre hende snakke højlydt derude
Min hvide diva, Abbie, brugte lige lejligheden til at spille op til kameraet i haven idag
Hun eeeeelsker sin have - og selv nu, hvor jeg selv sidder indenfor foran computeren - kan jeg høre hende snakke højlydt derude
SMUK, SMUK missepige. Hun er vist dèt man kalder en linsemis
Åhhhh hvor er hun bare over dejlig og noget så smuk…
Og hvor kan man se ligheden på hende og Cover, dog har cover ikke den pels pagt, her mener jeg at din smuksak her har meget mere pels end sin søster.
Smukt! Og en rigtig diva kan naturligvis rulle sig helt uden at blive snavset…
hold op hun er fin!
Nååå ! dejlige billeder af en smuk smuk kat:hjerte:
Cats og Conni
Ja, hun ved hvordan hun skal spille op
Så snart man begynder at snakke til hende, så gør hun sådan - bare ligger og gør sig til. Uanset om det er ude i haven eller om hun ligger i en Petfun hængekøje
[QUOTE=Hanne P;825814]Åhhhh hvor er hun bare over dejlig og noget så smuk…
Og hvor kan man se ligheden på hende og Cover, dog har cover ikke den pels pagt, her mener jeg at din smuksak her har meget mere pels end sin søster.[/QUOTE]
Det kommer nok fra naturens side. Eftersom hun eeeeeelsker sin have - også i vinterhalvåret. Så selv i bitter frost, så er hun næsten ikke til at drive ind fra haven igen
Nej, for rigtige piger bliver aldrig snavsede
[QUOTE=conninissen;825831]Nååå ! dejlige billeder af en smuk smuk kat:hjerte:
Cats og Conni[/QUOTE]
Smuk missepige :iloveyou:
Hold da op, hvor er hun smuk - hun er bestemt en diva :love2::love2::love2::love2: