Diva stortrives

viewtopic.php?f=51&t=1109
Alt går forsat efter bogen,hun spiser mig snart ud af huset og har hun ikke været en djævel før,så er hun det i hvert fald nu -uha !!!
Men maven vokser og vægten stiger støt og roligt,hun vejer i dag 2850 og det er + 175 gr siden i mandags [bigloony]
Ved jo godt at killingerne endnu er meget små,så det er jo nok ikke dem der fylder mest lige pt,men det er rigtig dejligt at se at maven nu begynder at blive større [bigloony] [bigloony]

Tillykke med det forstående…og “Jeres” tilstand. Jeg fornemmer du glæder dig -høhø
DÈT kan jeg godt forstå -thumbs

Jep,jeg glæder mig rigtig meget,også fordi at det nu er 15 mdr. siden at jeg sidst har haft killinger…
Så endelig kan jeg glæde mig til killinger igen -forelsket [bigloony]

Det er bare så spændende at følge med i Diva’s udvikling, det gør mig slet ikk nysgerrig for hvad maven gemmer [smilie=hate-tunz.gif]

kan godt forstå du er spændt -kramer

Uh hvor dejligt.
Meeeeeeeeeen - lovede du os ikke nogen billeder ??
Er jeg blind eller har du glemt det ?

Vil se - vil se - vil se dejlige Diva -forelsket

Altså Christie,er du nu der igen… [bigloony] ??
Jamen så må jeg jo se at få gjort noget ved det…
Er nu på arbejde igen (det lyder næsten som en undskyldning… -tihi )
Ser på det når jeg kommer hjem,promise !

-LOL Jamen hvad laver du dog på arbejde en lørdag aften??
(havde jeg været din arbejdsgiver, havde der stået: Hvad laver du dog på kattegale i arbejdstiden !)

Ja,hvad laver jeg egentlig på arbejde en lørdag aften…???
Jeg arbejder som aftenvagt i hjemmeplejen i køge,for nogle skal jo tage sig af vore kære ældre mennesker [bigloony]
Og da det nu er en lørdagaften,så holder min boss selvfølgelig fri
og hvad vi så laver…Tja det skulle hun bare vide -muhaha

Ja - nogen skal tage sig at vores ældre, så derfor vil jeg nu tage på arbejde, selv om klokken kun er 6 og jeg er træææææt …Gaaaaaaab!

-foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto

-foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto

X 2 [bigloony]

Ja ja ja…
HAR forstået budskabet og da jeg har fri i morgen,opretter jeg et fotoalbum med diva i alle mulige og umulige vikler til D’Damer -høhø [bigloony]

Tak -storrespekt

-thumbs [bigloony]

Hanne - vil lige huske dig på hvad du skal bruge din fridag til…
-foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto -foto

Endelig lykkedes det,se mere her [bigloony] :
viewtopic.php?f=51&t=1314

Tillykke med de komende killinger.

Ja,uheldene vil ingen ende tage…
viewtopic.php?f=51&t=359
Igår fredag var vi til dyrlægen for at få taget et rtg.foto mhp at se hvor mange killinger hun havde…
Billedet viste en livmoder fuld af væske og umiddelbart ingen killinger.
Da Diva havde det fint og var upåvirket,blev vi enige om at se tiden an…
Det holdt dog kun indtil i dag da jeg stod op…
Der flød betændelsen fra hende og jeg nåede heldigvis at fange min egen dyrlæge 15 min før lukketid.
Hun blev akut steriliseret og livmoderen viste 5 fosterblærer fulde af betændelse og ingen killinger.
Midt i al elendigheden,kan jeg trods alt glæde mig over at vi nåede til dyrlægen i tide,for det kunne være endt rigtig alvorligt.
Nu skal Diva “bare” komme sig over operationen og komme til hægterne igen,så forhåbentlig er hun snart frisk igen…
Lige nu er hun på badeværelset for at komme sig,det går planmæssigt uden problemer,heldigvis og nu skal hun passes og plejes bedst muligt de næste par dage.
Så ingen djævlebørn i denne omgang,desværre…

Åh Hanne det gør mig ondt at høre -ked men heldigvis kom du afsted i tide, og diva bliver okay igen, og det er trodsaltd et vigtigeste. Men satdig er der skuffelsen over længe ventede killinger -blåblå Jeg sender dig og Diva et stort trøste knus