DK Astanis B-Kuld

Det gør jeg også :slight_smile: De er virkelig nået den alder nu, hvor de er rigtig sjove :slight_smile:

Det varer ikke så længe nu :slight_smile: Mislingerne ser også frem til flere sæt ekstra hænder til nus og leg :slight_smile:

Blossom er slet, slet ikke til at stå for :hjerte::hjerte::hjerte:

Beklager den dårlige billedkvalitet - det er taget med mobilkamera
(og ignorer griseriet i baggrunden - killingerne er i gang med at lære at spise, og som alle ved, så smager killinger først og fremmest på maden med futterne :høhø:)

Vi skal nok køre dem trætte :wehuu:

Åh hvor er de skønne, 100% nuttethed

Hold op hvor er de bare mega nuttede :hjerte:

:hjerte:Man kan ikke andet end elske burmeser … Engang burmeser, altid burmeser :hjerte:

Og det gjorde i :slight_smile: Der blev virkelig sovet igennem bagefter! I ca. en time… så var der knald på igen :høhø:

Haha og det var gengældt! Jeg faldt i søvn i bussen og måtte flere gange lige sørge for at lukke munden :høhø:

En skøn flok, der bare vokser og vokser <3

Sikke en lækker bunke :hjertehop:

Skønt, skønt billede. :wehuu:

Brandi, Barlow, Bastian og (højst sandsynligt) Blizzard har alle fundet deres nye hjem :slight_smile:
Barnett’s mulige nye famile sprang fra, og derfor søger han stadig nyt hjem. Det samme gør Blue-Belle.

[QUOTE=DK Astani;1252738]Brandi, Barlow, Bastian og (højst sandsynligt) Blizzard har alle fundet deres nye hjem :slight_smile:
Barnett’s mulige nye famile sprang fra, og derfor søger han stadig nyt hjem. Det samme gør Blue-Belle.[/QUOTE]

For slet ikke at tale om Blosssom, som jeg går ud fra bliver hjemme? :stuck_out_tongue:

Hvor er de dog søde :hjerte:

[QUOTE=DK Astani;1252738]Brandi, Barlow, Bastian og (højst sandsynligt) Blizzard har alle fundet deres nye hjem :slight_smile:
Barnett’s mulige nye famile sprang fra, og derfor søger han stadig nyt hjem. Det samme gør Blue-Belle.[/QUOTE]

Jeg vil godt sende en anbefaling med Barnett :hjerte: Han er SÅ sød - når han er træt :muhaha: Nej, pjat. Han er sød hele tiden!

Ja, Blossom bliver hjemme :slight_smile: også selv om jeg ikke skulle have en lilla mere. Men hun er bare såå fin, og sååå sød :hjerte:

[QUOTE=DK Astani;1249508]Blossom er slet, slet ikke til at stå for :hjerte::hjerte::hjerte:

Beklager den dårlige billedkvalitet - det er taget med mobilkamera
(og ignorer griseriet i baggrunden - killingerne er i gang med at lære at spise, og som alle ved, så smager killinger først og fremmest på maden med futterne :høhø:)[/QUOTE]:

Hun er sååå smuk [:wehuu:](javascript:void(0))[:savle:](javascript:void(0))

Cats og Conni

:hjerte:

:hjertehop:Åhh hvor er de da bare skønne - ikke så sært jeg får lyst til at blive katnapper :tihi: