DK ChiCha's A-kuld 2018 Maine Coon

7-lingerne bliver 5 uger i morgen.
De er nogle livlige banditter, der elsker nus, mad, mere nus, tumle og gumle i hinanden, mere nus og og og

Der er 4 piger og 3 drenge.
Der bliver en af drengene hjemme til avl. De andre to går ud til kæl.
En af pigerne kan gå til avl om ønsket resten til kæl.
Præsenteret i tilfældig rækkefølge :slight_smile:

De 3 drenge er:

DK ChiCha’s Alexander Rugo - bliver højst sandsynlig hjemme til avl

DK ChiCha’s Aiden Fiery - leder efter et hjem som kælekat

DK ChiCha’s Anthony Bear - under observation til at blive hjemme til avl

De 4 piger er:

DK ChiCha’s Adriana Adora - Leder efter hjem som kæl eller avl

DK ChiCha’s Asara Nigra - Leder efter hjem som kæl eller avl

DK ChiCha’s Artemis Matamis - Leder efter et hjem som kælekat

DK ChiCha’s Amiga Mia - Leder efter et hjem som kælekat

Sidst men ikke mindst - søde dejlige Fiona som skal roses til skyerne for at være en så perfekt missemor med masser af fløde i baren :slight_smile: (og en sløret onkel Theodor i baggrunden)

Og til allersidst et billede af loppen aka legetante aka Joy på 9 mdr og en uge.

Og tak for tålmodig knipsen af de mange billeder af alle mine katte @Eva_K

22 Synes om

Aaaaaai hvor er de bare skønne… er crazy med looket på Alexander… yums yums yums… flotte billeder :heart_eyes:

2 Synes om

Han ligner en rigtig “løvernes konge” (Alexander)

1 Synes om

Alexander har taget en solid luns af mit hjerte - han har et dejligt temperament og et lækkert løvelook.
Jeg forventer det bliver ham der bliver hjemme og sammen med Joy laver et kuld i 2019.

Afventer dog lige og ser om Anthony udvikler en bedre type - han er nemlig også en dejlig dreng.

Ja Eva har taget nogle fine billeder af dem. 292 billeder blev det til :open_mouth: der er flere der er ok en et af dem hver, men ja det er ikke verdens nemmeste opgave at tage billeder af sådan en sæk lopper :slight_smile:

5 Synes om

Jeg gav dem en kæmpe tallerken vådfoder i morges kl. 6.30 inden jeg tog på arbejde. De har adgang til tørfoder ad libitum og mon ikke Fiona har givet en snaps eller 5 i løbet af dagen :grin:

Alligevel var der udbrudt et svært tilfælde af hungersnød da jeg kom hjem.

Kl 14.50 maden serveres

Kl. 14.52 næsten færdig

Kl. 14.57 mor får de sørgelige rester

Kl. 14.59 Job Well Done :joy::joy:

15 Synes om

Familiehygge :hjertehop:

18 Synes om

Hvordan går det med dine små banditter? :paw_prints:

Nu siger du jo nok små :wink:

Men tak det går virkelig godt med dem; de æder siger store og smukke. De er super aktive og virkelig kæle og indtil videre kan jeg holde dem inde i deres værelse, men der går ikke mange dage så ryger den første over kanten og så har jeg dem i hele huset. Jeg ville dog gerne lige vente en uges tid så de er lidt større og lidt mere sikre på benene. Jeg har en åben trappe mellem mine to etager og ja den vil jeg gerne have de kan klare.

De tre drenge vejer 1 kg her som 7 uger og en dag og de 4 piger vejer ca 900 gram.

De æder ca 1 kg vådfoder i døgnet, det er ikke af ingenting de bliver store :wink: :joy:

Jeg tager nogle nye billeder i denne uge, men de er lidt svære at få i fokus de bare stormer rundt :heart_eyes:

4 Synes om

:relaxed: åhh hvor fint, glæder mig til at se billeder :hugs:

Mine er også blevet store, alle 3 vejer knapt 1100 gram, og tonser rundt i hele lejligheden. De spiser mest tørfoder, lidt vådfoder og dier ikke så meget mere, de vil hellere lege med mormis end at spise hende. Mormis underviser dem nærmest 24/7… specielt meget ved sengetid… :grimacing:

4 Synes om

Ja de er underholdende de mødre… :rolleyes:

Lige et par hurtige shots da der var ro et øjeblik.

Fiona giver en tår mælk her og der men det er ikke længe hun gider og hendes yver er svundet meget ind.

Der var 4 der fik sig en tår, to sov på det lille killinge klatrestativ.

Alexander var totalt gået i stå i en nullerput :heart:

19 Synes om

Ih, hvor er de søøøøde. :lovelove:

2 Synes om

Åhh hvor er de fine :two_hearts:

1 Synes om

De små var med i stuen i aftes, som de som oftest er om aftenen.

De har hidtil blevet i stuen men i aftes fandt de kattelemmen til de stores toilet og det var en ræsen ind og ud af den.

Da den var leget kedelig, fandt de også trappen til første sal… Det var så ikke meningen i mit hoved, men de havde en helt anden holdning. Puha en åben trappe og 7-linger på næsten 8 uger, giver altså mig lettere nervøse trækninger.

De klarede det til UG, så mon ikke de har styr på det. Det så dog ualmindelig sjovt ud når de hoppede op ad.

7 Synes om

Ha ha du har haft dit at se til. Mon ikke du skal have lukket den trappe, om ikke for andet end dit blodtryk :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Lægerne siger man skal have pulsen op nogle gange om ugen - mon dette kan tælle som det?? :rolleyes:

Helt klart :wink:

Så fik jeg net sat op i en fart, hapsede Aiden i nakken lige før han gled.

Samme Aiden har så, efter de var lagt i seng, planket plexiglas pladen til killingeværelset…
Tak Aiden… eller nowe…

Jeg har givet op efter to plankninger, så nu er der fri leg i hele huset.

Joy syntes det er så sjovt at de er ude igen; hun mosler rundt med dem.

Theodor og jeg overvejer at spære os inde i soveværelset - de tramper helt vildt og har også regnet ud at kravle op i min seng.

Jaja de er søde, men nattero virker til at være afskaffet :joy::joy:

12 Synes om

:joy:

Det det samme her-frit løb og de lærer bare at kravle op alle steder lyn hurtigt…

God ide med dig og theodoristen lukker jer inde i værelset, det kunne være jeg skulle overveje det samme :thinking:

1 Synes om