DK ChiCha's A-kuld 2018 Maine Coon

Enig i mørningen! :smile:

Jeg er totalt forelsket i de 7 dejlige basser, men de fylder godt nok meget. Jeg er så så heldig at enten er de alle vågne eller også sover de alle.

Når de alle er vågne så er her fest. Her flyder med legetøj men tilgengæld har de intet krasset i stykker eller smadret. Så mit hjem er ikke lige r
til boligblade (om nogensinde) i disse uger :wink:

Jeg støvsuger mindst 2 gange om dagen og de 4 kasser bliver tømt mindst 3 gange om dagen; for slet ikke at tale om de mængder af tørfoder de støder ned og mindst 1.5 kg vådfoder i døgnet.

Men det er det hele værd, når, som midt i nat, Alexander kom op i sengen og moslede og nussede og spandt mig vågen; da jeg var vågen spandt han endnu højere og fortalte røverhistorier :heart_eyes: :heart: :heart_eyes: :heart:

12 Synes om

Striber på stribe :joy::heart_eyes:

Fra venstre er det Anton, Artemis, Amiga og Adriana

15 Synes om

At få 7 til at sidde på række og samtidig se smukke og søde ud, er ikke verdens nemmeste job :slight_smile:

20 Synes om

Hvor er det skønne billeder af banden :hearts:
Godt de ikke er mine, for jeg havde beholdt dem alle selv :grinning:

1 Synes om

Åhhh hvor er de bare fine altså :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Du kommer bare forbi og er ‘husmoderafløser’ i skal vi sige 3 døgn? Så tager vi en snak igen bagefter :wink::joy::joy:

Og ja de er søde og dejlige :heart_eyes::heart_eyes:

2 Synes om

Skal jeg komme ud og hjælpe og prøve og se om vi kan? Jeg er dog uden kamera selv pt (øv) :slight_smile:

Ja det må du meget gerne - vi havde det 90% i går efter mange hundrede forsøg. PM mig så finder vi ud af noget! Og Tak!

1 Synes om

De små der går til kæl blev neutraliseret i går. Drengene vejer 2 kg og pigerne 1,6 kg - så ja de er ved at vokse godt sammen. Jeg troede jo de ville være lidt stille og rolige nu de var blevet skåret i. Det havde på ingen måde nogen afdæmpende virkning…

Fiona og Joy lå i aftes og hyggede sammen med mig. Dvs. de havde taget hele fodenden, så kunne jeg jo se hvor jeg ville være.
Anton så sit snit til at få sig en hyggetår - Fiona forbarmede sig over ham og de spandt og spandt. Så søde de var.

Alt det spindehyggenusselyde fik hidkaldt andre som fik nys om at mælkehanen var lukket op :slight_smile:

Så Asara, Anton og Alexander skulle også have en tår. Da fik jeg virkelig et pladsproblem…

Som den opmærksomme måske ser sover jeg uden dyne kun med dynebetræk.
Jeg går nemlig ind for naturlig varme fra maine coons - er der nogle frossenpinde ude blandt jer, så kan det fint anbefales at få sig en maine coon varmedunk :slight_smile:

16 Synes om

Med samarbejde så lykkedes det at få det gruppebillede.
@Katho tak for lån af kamera! og tak til @Eva_K for at tage nogle virkelig flotte billeder af de små.
Dette er bare lidt fjolleri, syntes Alexander i midten på rumpetten er ret uimodståelig. Men der er også nogle seriøst gode billeder blandt dem - det må nærstuderes i morgen.

22 Synes om

Dét dér?? Det må være klippet sammen af flere forskellige billeder :joy:

Nope og jeg har nok 20 andre hvor de også sidder pænt på række og i mere eller mindre grad kigger fremad.

Det er @Eva_K fortjeneste - hun har snydt og øvet sig på mange kuld livlige killingerne inden mine kom til.

Forskellen på denne gang og vores forsøg fra søndag var at bordet var klart bedre at have dem på plus at Eva var noget bedre til at fange deres opmærksomhed (det er det der med øvelse gør mester).

6 Synes om

Som den sidste i flokken fandt Asara sig sit helt eget smørhul her til aften.
De første flytter midt i næste uge og resten i løbet af november.

Her bliver godt nok stille når de banditter flytter.

16 Synes om

Nogle hjem bliver beriget med nogle meget smukke killinger :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Tak @Eva og endnu bedre de er så snotkæle :heart_eyes:
Aiden, Adriana og Theodoristen har taget ophold på mig og spinder om kap.
De killinger er nogle totale spindemaskiner :smile:

5 Synes om

Det kan jeg forestille mig - flytter de alle, eller hvordan var det lige…?

Det er da intet mindre end genialt, det billede… :ok::hjerte:

1 Synes om

Nej Alexander får lov at beholde bollerne og “ordne” Joy når han er gammel nok til den slags ballade. Alexander er ham den japanske lykkekat fra familiebilledet.

Joy er jo sort tortie, så med lidt held kan jeg få både røde drenge og røde piger i sådan et kuld :slight_smile:

2 Synes om

Der bliver tomt i det lille hjem når de flytter. Tak for at vi måtte følge dem. Det er altid skønt.

1 Synes om

Ja her er halvtomt og så stille man kan høre en knappenål, ahhh så måske ikke, men at 4 af de 7 er flyttet hjemmefra gør det meget stille.

Asara blev snippet i går og skal til sin nye familie i næste uge.
Adriana bliver til udstillingen i Århus og tager med sin nye familie hjem derfra.
Alexander von Kælepot bliver herhjemme og spinder sig gennem dagen :hjerte:

De 4 som er rejst hjemmefra har sendt billeder fra deres nye familier. De nye familier at allerede totalt forelskede og killingerne har bare vadet ind i deres hjerter og bliver endnu mere snotforkælede end jeg formåede. Så glad for min familier, de er liiiige hvad jeg kunne ønske til mine små pelsbolde.

De to tøzer fik lige fanget mor Fiona midt i vasketøjet og fik sig en tår tørmælk.
Så søde de var, Fiona lå og vaskede sine poter og de to piger spandt og æltede og hyggede max.

17 Synes om