DK Delaney har passeret de 1000 indlæg

Hjælp med at finde på et godt tilnavn til hende.

Om sig selv skriver hun:

Om DK Delaney
Hvilken race eller racer har du?

Hellig Birma
Hvor mange katte har du?
4
Er du opdrætter?
Ja
Hvad hedder dit stamnavn?
DK Delaney
Når jeg ikke er kattegal:
Er jeg ude og ride, på katteudstilling eller hygger sammen med familien & venner.
Her bor jeg!
Hvidovre
Interesser
Mine 2 skønne børn fylder meget i mit liv, men familie, venner og veninder betyder også en del :slight_smile:

Hun snakker sjællandsk!! :smiley:

Sjællandsk talende Birma muliti kvinde

Hehe så det mener du :stuck_out_tongue:

Hehe den er god :slight_smile:

Hjemmeside-bøvlende sjællandsk bimsemor

Nå, sådan går det når du ikke vil komme med gode hints, så må jeg jo selv finde på grumme navne til du kommer med noget :muhaha:

[QUOTE=Eife;955947]Hjemmeside-bøvlende sjællandsk bimsemor

Nå, sådan går det når du ikke vil komme med gode hints, så må jeg jo selv finde på grumme navne til du kommer med noget :muhaha:[/QUOTE]

Haha… den er meget god :smiley: Kan man få ind på en måde at hun snakker meget, og rigtig meget i tlf :smiley: - Man skal nærmest bestille tid i forvejen… hehe

Ellers så er hun meget spørgende og interesseret i en masse omkring avl og genetik :slight_smile: Meget videbegærlig…
Men jeg har ingen kreative ideer til at få det stykket sammen til et tilnavn… :slight_smile:

Familie-foretrækkende, Irlands-fascineret fimsemor :klapper:

Ej, okay…
Familie-foretrækkende, Irlands-fascineret bimsemor

Hmmmm…
Fantasiforladt Irlands-fan

:lol: Jeg kan altså åbenbart ikke finde på nogen der ikke er lidt drillende

[QUOTE=Lotus;955952]Haha… den er meget god :smiley: Kan man få ind på en måde at hun snakker meget, og rigtig meget i tlf :smiley: - Man skal nærmest bestille tid i forvejen… hehe

Ellers så er hun meget spørgende og interesseret i en masse omkring avl og genetik :slight_smile: Meget videbegærlig…
Men jeg har ingen kreative ideer til at få det stykket sammen til et tilnavn… :)[/QUOTE]

Sjællandsk storsnakkende genetik-sugende Irlands-fan :gruble:

Ej, nu må der altså komme nogen på banen der er bedre til det her end mig! Synes det går galt hver gang :tihi:

Mobilknævrende, genetik interesseret, hjemmesidebøvlende mor for bimser og børn

[QUOTE=Eife;955959]Sjællandsk storsnakkende genetik-sugende Irlands-fan :gruble:

Ej, nu må der altså komme nogen på banen der er bedre til det her end mig! Synes det går galt hver gang :tihi:[/QUOTE]

Hmm… så må jeg jo prøve:D Storsnakkende hjemmeside-bøvlende bimseopdrætter med rengøringsvanvid :smiley:
Og hun har jo faktisk også part på en hest, og er ellers meget dyreglad, bliver et langt tilnavn… :wink:

Den var god Eva… ! :slight_smile: - Men kan man få rengøringsvanvid med ind vil det være perfekt… :smiley:

Mobilknævrende, genetik interesseret, rengøringsvanvittig hjemmesidebøvlende mor for bimser og børn

Øj, så bliver den vist lang!

Mobilknævrende, genetik interesseret, hjemmesidebøvlende, rengøringstravl mor for bimser og børn

Spørgejørgen med rengøringsvanvid og hang til mobilsnak

Spørgejørgen med rengøringsvanvid og trang til mobilsnak

Spørgejørgen med rengøringsvanvid og trang til sjællandsklydende mobilsnak

[QUOTE=Eife;955970]Øj, så bliver den vist lang!

Mobilknævrende, genetik interesseret, hjemmesidebøvlende, rengøringstravl mor for bimser og børn

Spørgejørgen med rengøringsvanvid og hang til mobilsnak

Spørgejørgen med rengøringsvanvid og trang til mobilsnak[/QUOTE]

Hvor langt må tilnavnet egentlig være ? :S
For det er da super det du har skrevet dér… :slight_smile:

Og den med spørgejørgen er altså også god :smiley: haha

Vi skal næsten også have noget med bimser ind… ! :slight_smile: Hun har trods alt en del af dem derhjemme… hehe :slight_smile:

Sikke nogen gode forslag i er kommet med :slight_smile:

Bims spørgejørgen med rengøringsvanvid og trang til sjællandsklydende mobilsnak

:klapper:

[QUOTE=Eife;956000]Bims spørgejørgen med rengøringsvanvid og trang til sjællandsklydende mobilsnak

:klapper:[/QUOTE]

:lol:

:klap::klapper: