Om DK Delaney
Hvilken race eller racer har du?
Hellig Birma Hvor mange katte har du?
4 Er du opdrætter?
Ja Hvad hedder dit stamnavn?
DK Delaney Når jeg ikke er kattegal:
Er jeg ude og ride, på katteudstilling eller hygger sammen med familien & venner. Her bor jeg!
Hvidovre Interesser
Mine 2 skønne børn fylder meget i mit liv, men familie, venner og veninder betyder også en del
Nå, sådan går det når du ikke vil komme med gode hints, så må jeg jo selv finde på grumme navne til du kommer med noget [/QUOTE]
Haha… den er meget god Kan man få ind på en måde at hun snakker meget, og rigtig meget i tlf - Man skal nærmest bestille tid i forvejen… hehe
Ellers så er hun meget spørgende og interesseret i en masse omkring avl og genetik Meget videbegærlig…
Men jeg har ingen kreative ideer til at få det stykket sammen til et tilnavn…
[QUOTE=Lotus;955952]Haha… den er meget god Kan man få ind på en måde at hun snakker meget, og rigtig meget i tlf - Man skal nærmest bestille tid i forvejen… hehe
Ellers så er hun meget spørgende og interesseret i en masse omkring avl og genetik Meget videbegærlig…
Men jeg har ingen kreative ideer til at få det stykket sammen til et tilnavn… :)[/QUOTE]
Ej, nu må der altså komme nogen på banen der er bedre til det her end mig! Synes det går galt hver gang [/QUOTE]
Hmm… så må jeg jo prøve:D Storsnakkende hjemmeside-bøvlende bimseopdrætter med rengøringsvanvid
Og hun har jo faktisk også part på en hest, og er ellers meget dyreglad, bliver et langt tilnavn…