DK*Hadibadjas A-kuld

[QUOTE=line_refsgaard;1295877]At hun er var 5 betyder nok der er den langhårede orientaler ligger 5 generationer før.. om hvor lang tid det er et krav kan jeg ikke huske, men dione kan være langhåres bærer eller havde mistet det gen i de sidste 3-4 generationer…

Lige den opdrætter der er eller har været langhåres opdrætter og lavet smukke katte… navnet ringede nemlig en klokke for mig[/QUOTE]

Ja det er jeg helt med på :)(hun er var 7 :wink: ) Men det jeg ikke ved er om det skal noteres på den fysiske stamtavle så langt frem :slight_smile: For det ved jeg det ikke er :slight_smile: Både Dione, Hildi og de små kan teoretisk være var som du siger, men ingen ved det før der er testet, hvilken den bette i øvrigt bliver i forbindelse med jeg alligevel skal have sendt en anden test afsted :slight_smile:

Sandsynligheden er lille men til stede… der er før ren korthåret hankatte der har lavet langhårede børn og min djintan var cinnamon bære selvom den sidste cinnamon lå over 10 generationer bag hende… så aldrig sig aldrig…
har du læst historien bag balineseren… den er ret anderledes end man forventer, for de langhåret dukkede op i kuld engang imellem og folk var hurtig til at aflive dem, ind til der kom langhårede ved hende der fik dem godkendt…

Skulle de dog være varianter vil jeg nok hellere end gerne købe den sidste af dine mus…

Ja, du må hellere passe på… Du ku ende med at lave en Muffe :wink:

Men viser den lille sig at være var så få det rettet i hendes tavle for på den måde hjælper du korthårsfrisure opdrættere med ikke at få langhårede killinger (bliver det skrevet ud tænker min naivitet altid at de er blevet dna testet…

Ole Amstrup lavede små forkortelser efter navnet for at vise hvad de bar rundt på… så man kunne se på navnet om den bar maske, chokolade, cinnamon og jeg mener også om den var blotched bærer

Facebook er nogen gange en fantastisk ting, bla med den her minde-funktion. Den kan jeg altså godt lide.

Så jeg blev idag mindet om at det er 3 år siden jeg lagde det her billede ud af Mira (virkelig dårlig kvalitet på daværende tlf… I’m sorry). Her var Mira kommet sig over det værste med brystkasse og vi havde fået styr på hendes lungeinfektion som i den grad gjorde hendes liv svært i starten. Her var vi nået så langt at jeg troede på at nu skulle hun nok komme igennem.

… og her idag 3 år senere er hun jo blevet fantastisk smuk. Jeg KNUSELSKER den "møg"kat overalt på jorden :heart: … jaja, jeg er megabiased I know :lovelove:

Søster Zilla har jeg ikke nogen nye billeder af men der er da en lille video af hende her fra IG-kontoen. Husk lyd, det er Zilla i en nøddeskal. Hun er fantastisk når hendes skønne personlighed træder igennem hendes skyhed. Husk lyden, den skal muligvis skrues en del op i starten. Hun skælder mig ud - jeg skal i hvert fald ikke bestemme om hun skal hoppe på Hippy eller ej! Link til video

13 Synes om