Så er der allerede gået endnu en uge i killingernes liv - Tiden flyver jo afsted
Denne uges fotosession foregik i en Build a Bear Hello Kitty stol/sofa - Da jeg faldt over den, måtte jeg bare eje den til billederne
Amelia er ikke blevet mindre nysgerrig med alderen. Hun har nu fået smag for livet uden for fødekassen. Hun er dog ikke så god til at bryde ud endnu
Armando er stadig den største i kuldet. Han har også fået øjnene op for, at der findes andet end mors mælkebar Amelia og han slås tit inde i fødekassen
Amina er sådan en skøøøn lille missepige Hun er meget fremme i poterne og er slet ikke til at holde inde i fødekassen mere til Evelinas store frustration
Det blev også i denne uge til et par fællesbilleder
Først nogle hvor mislingerne sidder nogenlunde pænt
Og så de fjollede billeder
Tilt
Bunke
Hi hi hi så kan du lære det Amina - Bare mul hende Amelia, synes Armando at tænke
[QUOTE=DK Mammarazzi;1055597]Tror du har helt ret FF
Allerede i går var det ikke helt nemt at få dem til at sidde stille på en gang [/QUOTE]
Der kommer lige et par uger nu her, men ellers så bliver det faktisk nemmere når de kan fokusere så meget, at du kan have en hjælper til at stå og vifte med en drillepind bag dit hoved
Der kommer lige et par uger nu her, men ellers så bliver det faktisk nemmere når de kan fokusere så meget, at du kan have en hjælper til at stå og vifte med en drillepind bag dit hoved :D[/QUOTE]
Ja jeg glæder mig til, jeg kan gøre brug af drillepindene
Åh ja, det er nu det rigtig sjove begynder
Snart suser de rundt og ligner små “fastelavnskatte” med skrutryg, angriber hinanden, leger med “usynlige” venner osv.
Det er SÅ dejligt at have killinger - men det ved du jo at jeg synes :cool2:
Når der er gået et par uger mere, så kommer jeg ud og ser dem igen
Indtil da vil jeg nyde billederne af dit dejlige trekløver