DK Mammarazzi's A kuld 3 uger gamle

Så er der allerede gået endnu en uge i killingernes liv - Tiden flyver jo afsted :slight_smile:

Denne uges fotosession foregik i en Build a Bear Hello Kitty stol/sofa - Da jeg faldt over den, måtte jeg bare eje den til billederne :tihi:

Amelia er ikke blevet mindre nysgerrig med alderen. Hun har nu fået smag for livet uden for fødekassen. Hun er dog ikke så god til at bryde ud endnu :slight_smile:

Armando er stadig den største i kuldet. Han har også fået øjnene op for, at der findes andet end mors mælkebar :tihi: Amelia og han slås tit inde i fødekassen :hjerte:

Amina er sådan en skøøøn lille missepige :hjerte: Hun er meget fremme i poterne og er slet ikke til at holde inde i fødekassen mere til Evelinas store frustration :tihi:

Det blev også i denne uge til et par fællesbilleder :slight_smile:

Først nogle hvor mislingerne sidder nogenlunde pænt :inlove:

Og så de fjollede billeder :tihi:

Tilt :slight_smile:

Bunke :slight_smile:

Hi hi hi så kan du lære det Amina - Bare mul hende Amelia, synes Armando at tænke :tihi:

De er godt nok søde :smiley: Men gak og gøjl billeder ER bare de fedeste :wink: :smiley:

Nui de er fine! :wehuu:

Hvor er de bare nuser og så lækre farver

Kanon gode billeder og super dejlige killinger.:hjerte:

Hvor er små fede pelskugler søøøøøøøøde!

Jeg elsker de ustyrlige billeder. :klapper:

Årh, de er dejlige. :hjerte:

Og nu går det stærkt, så måske bliver dette sidste gang, du får dem til at sidde nogenlunde stille… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1055596]Årh, de er dejlige. :hjerte:

Og nu går det stærkt, så måske bliver dette sidste gang, du får dem til at sidde nogenlunde stille… :smiley:

[/QUOTE]
Tror du har helt ret FF :slight_smile:
Allerede i går var det ikke helt nemt at få dem til at sidde stille på en gang :tihi:

Jeg er i hvert fald imponeret… Jeg gider ikke engang prøve :slight_smile: Det eneste tidspunkt de er stille er når de patter :smiley:

Nøj de er nuser :wehuu:

Dejlige billeder :hjerte::hjerte::hjerte:

De er så fine :hjerte:
Jeg synes der skulle være nogle flere NFO’er i disse farver :slight_smile:

:smelter:

Årh, hvor er de skønne :hjerte:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1055597]Tror du har helt ret FF :slight_smile:
Allerede i går var det ikke helt nemt at få dem til at sidde stille på en gang :tihi:[/QUOTE]

Der kommer lige et par uger nu her, men ellers så bliver det faktisk nemmere når de kan fokusere så meget, at du kan have en hjælper til at stå og vifte med en drillepind bag dit hoved :smiley:

[QUOTE=Eife;1055637]Årh, hvor er de skønne :hjerte:

Der kommer lige et par uger nu her, men ellers så bliver det faktisk nemmere når de kan fokusere så meget, at du kan have en hjælper til at stå og vifte med en drillepind bag dit hoved :D[/QUOTE]
Ja jeg glæder mig til, jeg kan gøre brug af drillepindene :slight_smile:

Hvor er de dejlige Rikke, får du virkelig lavet ret meget andet end at sidde og kigge på dem?

:inlove: Dejlige billeder :slight_smile:

Nej ikke ret meget - jeg har heldigvis fri i denne uge :tihi:
De er bare SÅ søde nu, hvor de leger rundt, slås og bare er totalt nuttede :hjerte:

Nu forstår jeg 100% dem der har haft killinger før - der er bare ikke noget bedre i verdenen :inlove:

Åh ja, det er nu det rigtig sjove begynder :smiley:
Snart suser de rundt og ligner små “fastelavnskatte” med skrutryg, angriber hinanden, leger med “usynlige” venner osv.
Det er SÅ dejligt at have killinger - men det ved du jo at jeg synes :cool2:

Når der er gået et par uger mere, så kommer jeg ud og ser dem igen :thumbup:
Indtil da vil jeg nyde billederne af dit dejlige trekløver :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jamen kæmpe suk altså… det beskriver vist det hele :wehuu: