DK Quanti´s Hellig Birma opdrætter siger Goddag!

Jeg vil da også lige komme med en lille præsentation.
Vi er en familie på 4, mig sagde koen Lene, manden min Jan og vores 2 møjunger Cathrine på 13 og lillebror Mathias på 8 år.
Vi har et lille opdræt af Hellig Birma.
Vores første birma er Silky Sox Lupo, alias Ollie, Chokolademasket hankastrat, så har vi hans 2 niecer, Silky Sox Miss Maggie (som også er Chokolademasket) og Malou (som er Brunmasket) som er 2 ½ år og søstre.
Vores anden hankastrat er Søkjær´s Morgan som blev 1 år i Maj, han er Blåmasket.
Ligenu er der stadig 4 killinger fra dette års kuld, de 3 rejser på fredag, og så er der kun lille søde Lillamasket Daisy Day tilbage som stadig leder efter et nyt hjem.
Udover vores bimser har vi også en sød 3 farvet husmis, hun hedder Felina, hun er 9 år gammel.
Vi kommer en del på udstillinger rundt omkring i DK, og nyder det til fulde.
Ellers er vores liv også lidt besat af gamle biler, som vi har et par stykker af.
Ellers er jeg til daglig ansat hos SKAT og min kære mand er ansat hos IBM.
Nå men ellers kan I jo se mere på vores hp ! quantis.dk eller 123hjemmeside.dk/thelin -høhø [bigloony]

Hej Lene
Velkommen til de kattegale -velkommen - det passer vist fint til dig - med tryk på det sidste -høhø

NB! Gå lige ind og editer dit indlæg uden at trykke vis prøve først, for så sker der nogle gange nogle fejl, som du kan se.

Hmmmmmmmmmmm det gjorde jeg nu osse, der så den helt normal ud…!!! -sorry

Pyt nu virker det. Glæder mig til at se billeder af dine flotte misser. -forelsket

-velkommen :smiley:

Lene. Håber du bliver glad for at være her inde blandt os kattegale mennesker :smiley:

-velkommen Lene. Håber du bliver glad for at være her hos vi andre kattetosser -velkommen

Hej Lene

Velkommen til vi KatteGALE -velkommen

Hej og velkommen -velkommen

-velkommen

-pote Charlotte

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

-velkommen Lene. dejligt at se dig herinde.
Jeg håber at du vil får mange hyggelige stunder her inde sammen med os andre kattegale…

-velkommen også fra mig :smiley:

Hej -velkommen

Håber du vil få meget glæde af os kattegale -joker

Hej og -velkommen herfra, jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde sammen med alle os andre kattegale -høhø

Hej Lene

Stort velkommen til KatteGale.dk

Jeg håber du bliver glad for at være her og jeg glæder mig til at se dig i trådene.

Vh Annette