DK Sacala

Hejsa

Ja, så fandt jeg også her ind :wink: Mit navn er Gitte og jeg er 31 år. Jeg bor med gemalen Claus og vores 3 børn. Vi har haft stamnavn siden 2000 og opdrætter norske skovkatte. Vi vil især ligge vægt på i fremtiden og få en god type med ind over amberlinierne, noget vi glæder os til og arbejde med.

Vi udstiller især i jylland og fyn, hvilket vi syntes er sjovt og altid hyggelig og møde andre kattetosser. Vi har en gang i mellem killinger, noget som altid er spændene og noget vi virkelig ligger vores arbejde og tid i.

MVH
Gitte

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Hej Gitte -velkommen

Dejligt du kommer ind til os kattegale, håber du bliver glad for at være her -dans -dans

KÆMPE -velkommen

dejligt at se dig herinde - glæder mig til at se dig i debatterne og held og lykke med avlsarbejdet

-velkommen hertil de kattegale [bigloony] Håber at du kommer til at hygge dig lige så meget som jeg gør

-velkommen
Velkommen til kattegale, Gitte. Må du blive glad for at være her sammen med vi andre kattegale. [bigloony] [bigloony] [bigloony]

-velkommen [bigloony]

Hej Gitte
Også velkommen fra mig -velkommen

velkommen til -playkitty1

Hej Gitte
Det er sørme længe siden, jeg har set noget til dig, men kan se, at du også er gået tilbage til den skønne NFO i opdræt, hvordan kan det være?
Var der ikke noget med noget allergi, og det var derfor du stoppede med racen for nogle år siden?

Ja ja her sidder jeg og snakker, for jeg kunne sørme også godt finde på at få en enkelt eller to eller… NFO igen
Velkommen hertil -thumbs

VELKOMMEN -neje

Hej og -velkommen

-velkommen Jeg håber, du vil blive rigtig glad for at være med her [bigloony]

Jo det var netop pga. min allergi - det viste sig så at det også hang meget sammen med jeg samtid gik ned med depression m.m så efter der kom styr på sindet er der også styr på allergien igen s Så er bare så glad for igen og have NFO det er helt klart den race som er tættest i mit hjerte.

Undskylder det sene svar, men af en eller anden grund havde jeg ikke fået mail om der var nye indlæg :slight_smile:

MVH
Gitte

Jo det var netop pga. min allergi - det viste sig så at det også hang meget sammen med jeg samtid gik ned med depression m.m så efter der kom styr på sindet er der også styr på allergien igen s Så er bare så glad for igen og have NFO det er helt klart den race som er tættest i mit hjerte.

Undskylder det sene svar, men af en eller anden grund havde jeg ikke fået mail om der var nye indlæg :slight_smile:

MVH
Gitte[/quote]

Du behøver ikke undskylde, herinde er der så mange indlæg at jeg er vant med ikke selv at kunne følge med.
Så forstår jeg bedre, men hvad så med dine orientalere, vil du ikke opdrætte den mere?

Hejsa

Har kun en enkelt orientaler nu og hun er kastrat, nemlig Bellamis Queen, regner dog med hun bliver støvet af snart og kommer med på show igen. Ville jo helt de langhårede orientaler, men desværre viste en del af dem og have defekter og fejl jeg ikke ville arbejde videre med. Så valgte kun og satse på skovkattene igen, da det bliver for meget med 2 racer kan jeg mærke - men der vil nok altid være en af de skønne ori at finde her i fremtiden -thumbs

MVH
Gitte

-velkommen

Hej og velkommen -velkommen

-velkommen til hos kattegale mennesker :smiley: