Dk ulvedalens nuller på guloggratis

Så lige en annonce idag på guloggratis,kan stadig ikke hitte ud af at linke.Men en fertil MCO hunkat til salg for 1000 kr ,godt nok med lukket tavle men det er da lige guf for de forkerte.

Kender nogen dette opdræt og kan tage kontakt til opdrætter vist nok en peter mortensen ??

Katten er 3,5 år gammel Hilsen Ninna

Okay det var ikke meget respons…

Jeg kender det slet ikke! Ved heller ikke lige hvorfor der ikke er noget respons her på! Det plejer der da at være!

Jeg er ikke stødt på navnet før.

ulvedalens.dk viser hen til en hundeopdrætter, og der er intet om Maine Coon på hjemmesiden.

Linket ulvedalensmainecoon.dk viser ikke hen til en opdrætter, og navnet Ulvedalen er ikke på listen over Maine Coon opdrættere.

Hanne, hvor finder du en komplet liste over Maine Coon opdrættere? Den tror jeg simpelthen bare ikke findes…

Men Ulvedalen er vist et FIFe opdræt, navnet er i al fald optaget.

[QUOTE=En forhenværende bruger;221791]Hanne, hvor finder du en komplet liste over Maine Coon opdrættere? Den tror jeg simpelthen bare ikke findes…

Jeg var så naiv at tro, at KILLINGELISTEN havde samtlige danske MCO-opdrættere registreret.

Men Ulvedalen er vist et FIFe opdræt, navnet er i al fald optaget.[/quote]
Hmm! Måske er de ophørt med at opdrætte MCO og er gået over til en anden race.

Men kan man ikke spørge ind til navnene på forældredyrene til katten på Gul og Gratis?

Man kan google sig frem til en ældre model af killingelisten her:

http://www.killingelisten.dk/viskuld/liste/visopd.php?ems=&race=Maine+Coon

Hvis du holder musen hen over Ulvedalen står der at det er et opdræt i Bjerringbro - eksisterer sikkert ikkke længere :?

Selv uden forstand på avl eller opdræt, virker det meget forkert. :S

er der ikke en der kan give mig grundkursus i at linke en annonce herind så kunne jeg se om jeg kunne finde den igen ,så i også kunne se den.Men igen er de stoppet med at opdrætte er de jo ikke sikkert de interesseret i deres hunkat bliver solgt fertil til 1000 kr :?.
Men til den pris kan den let havden et forkert sted. Hilsen Ninna

[quote=nifol;222147]er der ikke en der kan give mig grundkursus i at linke en annonce herind så kunne jeg se om jeg kunne finde den igen ,så i også kunne se den.Men igen er de stoppet med at opdrætte er de jo ikke sikkert de interesseret i deres hunkat bliver solgt fertil til 1000 kr :?.
Men til den pris kan den let havden et forkert sted. Hilsen Ninna[/quote]

Marker hele adressen i adressefeltet øverst på siden fra gul og gratis - højreklik og vælg “kopier” - højreklik og vælg “sæt ind” i dit indlæg her på kattegale. Håber det virker :slight_smile: Her har jeg gjort det med forsiden af gul og gratis http://www.guloggratis.dk

Er det mon denne her?: http://www.guloggratis.dk/dyr/katte/katte/maine-coon/annonce/5698277

Ja det var den annonce jeg mente :).tak prøver lige lidt senere om jeg kan hitte ud af det med de link ,rigtig træls ikke at kunne det Hilsen Ninna

Ja nu kan den stakkels mis så opleves på kattegalleri hos sin nye ejer som kan fortælle at den muligvis er drægtig:mad:.Vil nogen læse tråden står den under avl derinde og hedder i tvivl

Den nye ejer spørger til hvornår man kan se på en hunkat om den er med killinger eller ej da hun har købt den med LUKKET stamtavle af en anden en opdrætteren og har fået at vide at den måske er drægtig:thumbdown: Hilsen Ninna

øv da