DK Vorbecks killingekuller-tråd

Ja, hvis I troede, at Sugieh, Mammarazzi eller andre herinde var killingekulrede, så tager I fejl, for jeg er langt mere killingekulret end dem alle sammen tilsammen, og nu vil jeg have en tråd, hvor jeg kan tælle ned, ævle om killinger og stille diverse spørgsmål, for Jelly er nemlig ENDELIG drægtig, og vi har set 4 killinger på scanningen igår :wehu:

Jelly er i dag på dag 29, og dag 65 er d. 6. juni, så det er der, vi tæller ned til :slight_smile:

Stort tillykke med det. :flag:
Kan godt forstå hvis du/I er meget killingekuldrede :smiley: I har da godt nok også ventet længe på at der var gevinst

:klap: :flag: :ok: YES!!!
Det er iorden at gakke ud :wink:

Stort tillykke :blomst:
Og selvfølgelig skal i har en egen killingekuller tråd nu hvor i spændt har ventet så lang tid :smiley:

Held og lykke med projektet. Kan du ikke starte med at fortælle lidt om de vordende forældre - og billeder… :slight_smile:

hun føder på den 5juni for det min føsdag :smiley:

Kan i øvrigt informere om, at det der har gjort forskellen, så hun nu endelig er blevet drægtig er en kur med Clavubactin givet fra parring og ca. 12 dage frem (og så en erfaren hankat :wink: ). Hun skal muligvis have endnu en kur, når vi når tættere hen på fødsel.

I øvrigt skal hun scannes igen på tirsdag - ikke fordi vi ikke aner, hvad vi skal bruge alle vores mange penge til, men fordi vores dyrlæger har fået ny scanner, som hun skal øve sig i at bruge, så vi får scanningen uden beregning :slight_smile: Det bliver spændende at se, hvor meget der så er sket på en uge, og om hun kan se flere killinger på den nye scanner.

Og så havde vores faste dyrlæge (ikke hende, der scanner) købt en gave til os igår - hun havde fundet Jelly Beans (som Jelly jo er opkaldt efter), og det havde hun aldrig hørt om før, men hun tænkte straks på os, så det var da meget sødt :smiley:

Nårh jo, I skal da se forældrene :smiley:

IC DKMorgunstrálan’s Jelly Bean og DKGuldal’s Baron Buster:

Mulige farver:

Hankillinger:
Sorttabby (n 2x)
Blåtabby (a 2x)
Sort (n)
Blå (a)

Hunkillinger:
Sorttortie tabby (f 2x)
Blåtortie tabby (g 2x)
Sorttortie (f)
Blåtortie (g)

Alle kombinationer med eller uden hvidt men sandsynligvis bliver alle med hvidt, da begge forældre er med hvidt.

Se mere info og stamtavle på vores hjemmeside her: DK Vorbeck - Norske Skovkatte - Norwegian Forest Cats

Ihhh hvor bliver det spændende at følge :smiley: Og tillykke til jer med det hun endelig er drægtig :smiley:

Nøj de er fine de forældre. Glæder mig til at følge med i jeres kuller :wink:

TILLYKKE, det glæder mig meget på jeres vegne at det endelig er lykkedes :slight_smile:

Det er så fedt, at jeres tålmodighed ENDELIG bar frugt :thumbup::thumbup:

Tålmodighed alene, kan jo ikke gøre det … :slem:

Jeg er bare så glad på jeres vegne!!
Er det muligt at i kan få optaget den sekvens hvor man ser killingerne i maven? Min veninde fik det gjort da hendes ildertæve ventede hvalpe, og det er bare så smukt og facinerende at se de små hjerteblink derinde. :inlove: Ultrasound scan of ferret pups - YouTube

[QUOTE=Barky;1061493]Jeg er bare så glad på jeres vegne!!
Er det muligt at i kan få optaget den sekvens hvor man ser killingerne i maven? Min veninde fik det gjort da hendes ildertæve ventede hvalpe, og det er bare så smukt og facinerende at se de små hjerteblink derinde. :inlove: Ultrasound scan of ferret pups - YouTube

Jeg skal prøve at høre dem ad på tirsdag :slight_smile: Den ny scanner kan vist en hel del mere end den gamle, så det kan da sagtens være! Og ja, det er meget specielt at se de små hjerter banke derud af :hjerte:

hvor bliver det spændene. Jeg går jo selv og tæller ned disse dage, nu er der en uge til :slight_smile:

Bliver spændene og se om din pige føder på min fødselsdag d.6/6 :slight_smile: Jeg elsker jo at følge disse tråde og kan da slet ikke vente til du skal vise billeder af et kuld lækre tortie tøser

Tillykke! :flag:

Hvordan er det lige…er det jeres første kuld NOGENsinde, eller er det bare én specifik hunkat, der har haft svært ved at blive gravid? :?

[QUOTE=Diana F;1061555]
Hvordan er det lige…er det jeres første kuld NOGENsinde, eller er det bare én specifik hunkat, der har haft svært ved at blive gravid? :?[/QUOTE]

Begge dele :slight_smile: Vi har prøvet i over et år med 3 forskellige hankatte, men der skulle altså en antibiotikakur plus en erfaren hankat til, at det ville lykkes.

Tillykke Jane (og Flemming). Man fristes til at skrive ENDELIG SKETE DET.
Det bliver spændende med små beans. :flag:

… og så lidt forslag til navne:
Pomegranate Cosmo
Cotton Candy
Mango Madness
Barbados Cherry

Tillykke:flag: