Dejlige Nika har nu gået længe og været skrummel tyk, vi har været meget spændte på dette kuld, da hun sidste år havde 2 livmoderbetændelser med efterfølgende aborter.
Hun er tilmed stilleløber, så vi havde hende i en periode isoleret med den ene af drengene, og vi så et par enkelte forsøg på parringer, men ingen gennemførte efter et par uger viste hun tegn på endnu en abort og vi valgte at opgive at få killinger på hende, men en dag opdagede jeg tilfældig at hun havde meget store og lyserøde dutter
Største problem var nu, hvornår skulle damen føde, vi har talt regnet og talt, så den sidste måned har Nika været i soveværelset hos os, og sønnike er blevet nøje instruereret i at observere tegn på fødsel, så han kunne kalde en af os hjem fra arbejde. I dag havde jeg tidlig fri og undrede mig med det samme over at Nika ikke lade inde i køkkenvinduet, da jeg kom hjem :? Jeg fandt hende dybt begravet under vores dyne, hvor hun havde lagt sig klar.
Kl. 13.53 kom den første dreng, han er KBL d 09 24 og vejede 108g.
Kl. 14.18 kom nr to også en dreng. Han er KBL n 03 24 og vejede 100g.
Kl. 14.39 kom endnu en dreng også en KBL d 09 24 som vejede 104g.
Alle tre drenge er gået i gang med mælkebare og sutter på livet løs og missemor ligger og slapper af. Jeg tror ikke umidelbar der er flere i hende på trods af hun har taget 1800g på
Billed 1: DKJeaTri´s Billy Bones fra 104g. til 238g.
Billed 2: DKJeaTri´s John Silver fra 100g til 224g.
Billed 3: DK*JeaTri´s Jim Hawkins fra 108g. til 238g
[QUOTE=Jeanette;1065697]Mange tak, ja de er skønne glæder mig så meget til de begynder at rende rundt
Takker Der er nu stadig kun 3, men ikke mindre dejlige af den grunde [/QUOTE]
haha… ja så kan jeg lære at formulere mig ordentlig… det var ment i forhold til det killingeboom jeg personligt synes der er mere eller mindre på KG lige pt…
[QUOTE=Vipstøsen;1065731]haha… ja så kan jeg lære at formulere mig ordentlig… det var ment i forhold til det killingeboom jeg personligt synes der er mere eller mindre på KG lige pt…
… og de er ALLE skønne [/QUOTE]
Det var nu ikke ment på den måde, Vi troede jo at det blev et stort kuld, da mormis havde taget 1800g på i graviditeten og det gjorde ikke det mindste om der var kommet en pige :høhø: