Dkkorat

Har lige set at hun er frosset på KG…nogen der ved hvorfor?

Hun har skrevet i en salgsannonce, den der omhandler perseren, Perle.

Jamen hun spørger og det er jo for at hjælpe??

Det må man vel gerne?? Eller er det helt forbudt nu?

Hehe er det ikke noget med reglerne derinde er ret flyvske i forhold til hvem der er på -høhø

Jeg lavede lige en tråd i kaffeklubben… Kopierer den lige herind

Jeg sidder lige og læser den tråd Hann oprettede for nogle dage siden, og nu læser jeg så, at Angelce(det “kære” væsen) maner til ro i tråden.
Hun bliver klaget over, og vupti er DkKorat frosset??

Er hun i gang med hjerneblødning nummer 3 nu? eller hvad sker der nu??

Jeg er spændt på at se, om vi andre bliver frosset nu - og hvis vi gør, så støtter vi jer (ja jeg gør ihvertfald…)

Men jeg vil gerne høre jeres mening…

Forresten - HVIS hun er i gang med frostfingeren igen, hvad gør vi så??
Tier stille, eller pjatter som små gale??


Og jeg retter lige frysedimsen til Sabrina…

Jeg tror fortsat, at det er på grund af annoncen og hvor meget jeg ellers afskyer de to madammer, så er hun ikke den første der er blevet frosset på det grundlag.

Du har sikkert ret…

Jeg ser bare spøgelser overalt tror jeg… -høhø

Aj, er du nu også blevet helt ør af Johhnys billede af Trixie -høhø -høhø

fniiiiz

Det må helt klart være annoncen, for jeg er ikke frosset, hvad filan skal jeg gøre for at blive det:-))

du skal bare tale højt til fordel for dkkorat… i meget klare og utvetydige vendinger… det burde være rigeligt

jeg synes vi skal pjatte - på den der 100% underforståede måde som HAerene godt ved hvad drejer sig om og på vores udsøgte venlige måde gøre grin med det at blive frosset på et tyndt grundlag

men det er bare min mening -høhø

Knus og -pote dask

[smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

nogen der lige som mig synes at det lyder som et godt tidspunkt at invitere dkkorat på ?

hun er jo næppe KG happy ligenu… med mindre nogen ved noget jeg ikke ved ??

Knus og -pote dask

Miss T…jeg syntes at Dkkorat skulle inviteres…har mange fornuftige indlæg og bøjer sig ikke for mængden

enig - men det er MBs afgørelse i sidste ende :slight_smile: også vedr. timing… men jeg synes personligt det virker som det rigtige tidspunkt…

især fordi hun alligevel ikke kan bruge KG i 4-5 dage - så kan hun bruge tiden hos os [smilie=hate-tunz.gif]

MB har sagt ok - nogen der har DKkorats mail eller andet som kan invitere hende ?

Knus

super - skriver du ikke et sødt brev til hende og inviterer hende herind ?

Knus og -pote dask

Er du nu sikker på jeg kan finde ud af, at skrive et sødt brev -LOL

Det var jo ikke ligefrem fordi jeg var sød, at jeg blev smidt ud fra KG -argh[/quote]

damn… nej - du har en pointe der… -uha

men hvis jeg nu lokker med … min hjemmelavede rom/rosin is med en enkelt kugle af min hjemmelavede kokosis og helder lidt nougat-fudge over og serverer den med en lækker stor dampende Irish Coffee…

tror du så ikke det mildner længe nok til at mailen kommer ud sød som sukker ?? -engel -engel

super jeanette - det er helt perfekt…

det er nok bedst at linket er http://www.kattegale.dk/forum

så kommer hun direkte herind :slight_smile:

Du er en dygtig pige troldemor, så må vi håbe hun har lyst til at være hos os. -hund men vi er da så søde så selvfølgelig vil hun det. -love