Dogman transporttaske

Jeg kigger lidt efter ny transporttaske, og jeg håber I kan hjælpe :slight_smile:

Har hørt meget godt om Dogman, især kan jeg godt lide, at de skulle være så stabile man kan stille en taske ovenpå. Er der nogen der ved, om det er rigtigt?

Og er der nogen der ved, hvor man kan få dem til en ok pris?

Ja, det kan man sagtens, de er meget solide i “skelettet”… Det jeg personligt savner er en skulderstrop. Nu har I så bil, så det er måske ikke så vigtigt. Men jeg har en rigtig lækker Dogman som jeg sjældent bruger, fordi det med at gå med kassen + tung kat/katte i mere eller mindre strakt arm for at gå med den, det kan jeg altså ikke til og fra busser etc. :frowning: Det kan dog være der er udgaver, der kan fås med skulderstrop.

Skulderstrop er ikke så vigtigt for os, for ja, med bilen slæber vi aldrig rigtigt rundt på tasken… Kun til og fra bilen hos dyrlægen og til udstilling :slight_smile:

Junior tager på udstilling i en “kopi” Dogman og selvom den fylder plejer det at være populært når jeg kører med andre og bilen er godt proppet - så kan der nemlig læsses ovenpå hans taske - eller den kan bruges som armlæn midt på bagsædet. Så ja, sådan en kan holde til en del. Herhjemme bliver den også hyppigt brugt som hængekøje når 10 kilo kat smider sig ovenpå den…faktisk smider han sig ovenpå to af slagsen, for de står ovenpå hinanden som etagebyggeri til daglig :smiley:

jeg har en dogman til når kattene skal i samme transportkasse :slight_smile: den er rigtig god er meget stabil :slight_smile:

her har viggo besluttet sig for st det er den eneste taske han gider at blive transporteret i, så min bliver brugt flittigt.

jeg ved ikke hvordan den er mht at stable noget ovenpå, da jeg aldrig har prøvet.

det eneste jeg savner er som eife siger skulderstrop - selvom jeg har bil og den kun skal bæres til og fra udstilling mm, kan den altså godt blive temmelig tung at stå med, det hænder jo imd i mellem at man på udstillinger skal stå lidt i kø.

men jeg synes at have set et eller andet sted at de nu kan købes med skuldrestrop.

og forresten er den smart at den hjemme kan pakkes sammen og ingenting fylder i modsætning til de andre kasser/tasker der står og fylder som et ondt år

Det lyder ret godt, det I skriver :slight_smile:

Jeg har så lige fundet denne side, hvor der står man ikke må løfte buret mens dyret er i det, fordi det ikke er et transportbur? :gruble:

Vi har en og den kan godt holde til man bære rundt med den , Både da vi havde bengaler og birma sammen og nu 2 gumpe tunge burmeser . Vi er rigtig glad ved den og man kan klappe den sammen så den ikke fylder så meget og man kan vaske den .

Jeg har haft mindst ti kg kat i min uden problemer - men tja hvem ved om det er “fejlagtig brug” :tihi:

Er det her det rigtige?

Syns det er svært at finde både det rigtige og kopier :slight_smile:

ja, jeg har også haft enten Diego på 9½ kg i den, eller Athea + 5 killinger = ca. 11 kg

min er en “kopi” - den har i hvert fald ikke pløk-huller i hjørnerne :tihi: så om det er den rigtige du har fundet der, ved jeg faktisk ikke… :slight_smile:

Må jeg spør om du kan huske, hvor din er fra? :slight_smile:

Jeg ved så heller ik om den her ligner en dogman - ved ikke om jeg nogensinde faktisk har set en :ups:

min er fra en forhandler, som solgte dem på fredericia udstillingen for 3 år siden :slight_smile: aner ikke hvad forhandlere hedder, for det var Shana der købte den i gave til Yasha :tihi:

[QUOTE=Lykke;1172876]Er det her det rigtige?

Syns det er svært at finde både det rigtige og kopier :)[/QUOTE]

Det er den rigtige, der står Dogman i teksten og det kan du være sikker på der kun gør ved deres originale produkt.

Juniors kopi er for øvrigt købt på tysk ebay og kostede under 100 kroner inkl. porto :slight_smile:

[QUOTE=Gizzemissen;1172900]Det er den rigtige, der står Dogman i teksten og det kan du være sikker på der kun gør ved deres originale produkt.

Juniors kopi er for øvrigt købt på tysk ebay og kostede under 100 kroner inkl. porto :)[/QUOTE]

Ebay! Hvordan kunne jeg dog glemme mit højalter :tihi:

Må da liiiiiiiige prøve på at søge :stuck_out_tongue:

Kan du huske hvad du søgte på? ‘Dogman kopi’ er måske ikke så effektivt :tihi:

[QUOTE=Lykke;1172901]Ebay! Hvordan kunne jeg dog glemme mit højalter :tihi:

Må da liiiiiiiige prøve på at søge :stuck_out_tongue:

Kan du huske hvad du søgte på? ‘Dogman kopi’ er måske ikke så effektivt :tihi:[/QUOTE]

Mener at jeg klikkede mig via produktkategorierne til jeg kom til tragetaschen/trageboxen. Og jeg tjekkede under både hund og kat i kategorierne. Og så ellers min sædvanlige organiser resultater efter billigste pris plus forsendelse til DK :slight_smile:

Tak :slight_smile:

Er lige ved at kigge på .com - og har fundet denne fine bæresele :lol:

[QUOTE=Lykke;1172904]Tak :slight_smile:

Er lige ved at kigge på .com - og har fundet denne fine bæresele :lol:[/QUOTE]

:klapper: Det er da sådan en jeg skal have til Fanni! :klapper:

Du kan købe kopierne ude i Pet Hollywood i City syd. Der er min fra og den er ganske fin OG billig :slight_smile: