Dominerende opførsel eller ikke

De hygger da bare.

Jeg tror nu også bare at der kan gå lidt slåsser i vaskningen hvis der i forvejen er lidt magtballance der skal forhandles. Tror ikke det er hver gang den står på vassning at der er dominans med i billedet.

Herhjemme kan alle vaske alle hvis det kommer over dem, og selvølgelig er vores dag stadig igang med sit forløb, og vaskningen derefter.

Derfor var Megas beskrivelse nu stadig god og præcis. :slight_smile:

Nu vil jeg så lige sige at der er ikke tale om hård vask eller om at blive holdt nede. Charlie vasker og Nunuu nyder det.

Hele min point i den her fortælling var faktisk at det var Nunuu der selv bad om det, og Charlie som egentlig er over Nunuu gjorde som han fik besked på.

Charlie er ellers meget god til at fortælle Nunuu at det er ham der bestemmer, men som jeg tegnede og fortalte her, ja så er jeg altså ikke sikker på at det altid er ensidig.

Birthe - hjemme hos mig er vaskningen også tydeligt modtaget med nydelse af May, det er hende der kommer og beder om det. For mig er det en kat lavere i rang der kommer og beder om at få bekræftet status og at de stadig er gode venner, gennem social hyggevask :slight_smile:

OK tak for forklaringen… -høhø

Ud fra Freddys defination tror jeg dælme, at jeg har set Nanoq dominere to af de andre. Det har jeg aldrig bemærket før, men som jeg skrev - der er ingen svar:-)

Jeg har oprettet det i et nyt emne “tror jeg så dominans”.

Jeg så i hvert tilfælde noget, der lignede:-)
Og det lignede ikke selvsikkerhed for det var direkte rettet mod anden artsfælle… men det kan naturligvis bare have været “imponereadfærd” - en ting som jeg ikke helt kan skelne fra dominans…

Knus