Domino er en prøve

Jeg ku’ :wehu:
Tak Diana :smiley:

Sikken da en dejlig prøve :love2:

:danser::yatta::weee::high5::rundtosset::pompom:

YES! Så kan vi begge tilføje ‘Photobucket-eksperter’ på visitkortet. :tihi:

Tak :slight_smile:
Jeg skulle bare se om jeg kunne ligge foto ind via photobucket :slight_smile:

Helt enig:D

Tak :slight_smile:

Jeg har også lige lært det :thumbup: Vi er Seje!

Ja vi er så :thumbup:…så skal jeg bare have lært hvordan man ligger flere foto ind på en gang…altid er det sådan at når et problem er løst…så kommer der straks et nyt :tihi:

Du kan vel bare ha’ to faner åbne på én gang - en med KG og en med Photobucket. Og så tage billederne ét af gangen og lægge i tråden? Måske er der en snedigere måde at gøre det på - men det var sådan jeg gjorde, da jeg lagde to videoer ind…:wink:

Ja, det er også det jeg tænkte at jeg måske kunne gøre…en snedigere måde er der nok…men så bliver det nok alt for svært :tihi:

Det er sådan jeg gør :slight_smile:
Har en fane åben med Photospand og en med KG, og så kopierer jeg bare den rigtige linje fra photobucket til tråden :slight_smile: Og så putter lidt tekst ind imellem hvert billede :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;945251]Det er sådan jeg gør :slight_smile:
Har en fane åben med Photospand og en med KG, og så kopierer jeg bare den rigtige linje fra photobucket til tråden :slight_smile: Og så putter lidt tekst ind imellem hvert billede :-)[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Det vil jeg prøve om jeg kan hitte ud af når jeg får taget lidt nye foto af misserne her :slight_smile:

Når du lige finder ud af hvordan er det bare så nemt og simpelt at du ikke vil kunne forstå hvorfor du ikke har gjort det før :tihi:
Når du opdager det lækre ved at have flere faner på forsk. hjemmesider åbne, vil en helt ny verden åbne sig :smiley:

[QUOTE=ThildeL;945271]Når du lige finder ud af hvordan er det bare så nemt og simpelt at du ikke vil kunne forstå hvorfor du ikke har gjort det før :tihi:
Når du opdager det lækre ved at have flere faner på forsk. hjemmesider åbne, vil en helt ny verden åbne sig :D[/QUOTE]

Ja, lad os nu se om jeg finder ud af det…jeg er lidt “tung” jo :tihi:

Gid jeg lige kunne vise dig det :tihi:
Mon ikke du kender nogen tættere på, som nemt kan vise dig det :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;945278]Gid jeg lige kunne vise dig det :tihi:
Mon ikke du kender nogen tættere på, som nemt kan vise dig det :-)[/QUOTE]

Ja, gid du kunne :slight_smile:
Men jeg håber at jeg kan…ellers må jeg spørge datteren eller sønnen når de kommer på besøg.

Generalprøve godkendt… vil gerne se flere billeder :slight_smile:

Dejligt test-billede af Domino:hjerte: :slight_smile:

Tak :slight_smile:
Jeg må se at få taget nogle nye :slight_smile:

Tak:)