Dommerfordeling Aarslev

Dommerfordelingen til årslev er klar

Lørdag
http://www.katteklubben.com/index.php?SectionID=810&WebsiteID=1&LanguageID=1

Søndag
http://www.katteklubben.com/index.php?SectionID=973&WebsiteID=1&LanguageID=1

Vi kommer lørdag, og skal til:

Betty og Cikke (NFO gr III) skal til Louis Coste
Røsse (NFO gr IX) til Cristiano F. Sandon - som jeg ikke kender.

Hold nu k*** jeg er glad :smiley:

Lørdag skal mine 2 små drenge til Jørgen Billing, glæder mig vildt til det :ok:

Søndag skal jeg have, Dorsa, Carlos og Emilio op til Marie Westerlund :wehu:

Jeg er ikke sikker, men jeg tror, at mine skal op lørdag som følger:

Quick Silver, Cristiano F. Sandon

og

Garfield, Maria Malevitch

Jeg skal have Lillemanden (NFO gr. IV) op til Louis Coste om lørdagen. Nogen der kender ham? :slight_smile:

Spændende dommer den her gang hende har jeg ikke prøvet før :smiley:

Hmm… Jeg ved ikke om jeg bare er blevet blind eller der ikke står SBI c under nogle af dommerne søndag… ? :S - Har lige dobbelttjekket at jeg har tilmeldt rigtige dato, og farve osv, og har betalt og har en bekræftelse… ?

Nu kan jeg ikke lige huske :ups: Fellini er i farvegruppe II ikke? Han er Sort m. hvid Van - NFO n 01

Hvis ja, skal Fellini op til Louis Coste. Der er 2 andre end ham. Håber han kommer til BIV også.

Hector skal i hvert fald op til Anne Køhn. Der er 13 andre - så håber jeg han kommer til BIV.

Du skal op til Marie Westerlund søndag

Jeg har været så heldig at skulle op til Eric :slight_smile: selv om han er på rigtig mange udstillinger har jeg ikke haft fornøjelsen af ham siden min allerførste udstilling for snart en del år siden, så jeg ser frem til at se hvad han synes om Millen som nu er blevet en voksen dame og forhåbentligt bliver Champion på lørdag :slight_smile:

Jeg kommer med McCoy og Athea lørdag, og der skal vi op til Maria Malevich - og vi bliver 12 EUR der ialt :smiley:
Går alt som det skal, så bliver McCoy i øvrigt Champion om lørdagen :slight_smile:

Søndag kommer jeg og kigger uden kat, og der skal européerne op til Marie Westerlund, det bliver også interessant :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;965577]Nu kan jeg ikke lige huske :ups: Fellini er i farvegruppe II ikke? Han er Sort m. hvid Van - NFO n 01

Hvis ja, skal Fellini op til Louis Coste. Der er 2 andre end ham. Håber han kommer til BIV også.

Hector skal i hvert fald op til Anne Køhn. Der er 13 andre - så håber jeg han kommer til BIV.[/QUOTE]

Jo, Fellini er gr II lige som Wrappen :slight_smile:

Hvad kender du så til Louis Coste? :slight_smile: Vi får begge fornøjelsen af ham kan jeg se.

Cherry skal op til Anne Køhn, jeg er spændt på hvad hun synes om den bikini han pt. er iført :tihi:

Max skal op til Erik Reijers :slight_smile:

Jeg er godt nok noget overrasket over at der kun er 7 NFO i gruppe 6, det tror jeg aldrig før jeg har oplevet :uha:

Jeg tror slet ikke jeg kender Louis Coste.

Det ser lidt spøjst ud at der står NFO gruppe 3 to gange ved Anne Køhn :gruble:

Kan det virkelig passe at der kun er 1 huskat søndag?

mine 2 og susannes er der kun lørdag. Ved ikke hvem sidste hunkat og hankat er, så kan nok godt passe.

Glæd dig - han er efter mig mening én af de bedste dommere overhovedet! :ok:

  • hvordan han dømmer Kat. II katte ved jeg ikke, men Kat. IV. er han forrygende til!! :ok:

/Mette

Er der ikke 4 hankatte og 2 hunkatte, hvis jeg læser det korrekt? :slight_smile:

Altså om lørdagen.