Dommerfordeling Aarslev

jo.
Min Filur ,din han, bailey og en ukendt han. Min fjummer og en ukendt kat.

[QUOTE=tzari;965655]jo.
Min Filur ,din han, bailey og en ukendt han. Min fjummer og en ukendt kat.[/QUOTE]

Garfield bliver nok nr. sjok så, han er vist den eneste semi-langhår huskat :slight_smile:

Ved af Bilka kommer lørdag :slight_smile:

Ah Adelie og Stevie skal begge to op til en for mig ganske ukendt dommer - Eric Reijers, Tjekkiet

Og Ib skal op mod en allerhulens masse andre OSH’er… Jeg håber de er i alle mulige andre klasser/køn end ham, for ellers får han vist kamp til stregen dennegang. Han skal op hos Jørgen Billing som jeg TROR jeg har prøvet før. Men ikke for nylig (bare rolig, denne gang tjekker jeg på forhånd L)

sikker :open_mouth: Sidste jeg hørte var hun ikke kom. sært. Så er det kun sidste han vi skal vente spændt på hvem er.

[QUOTE=tzari;965655]jo.
Min Filur ,din han, bailey og en ukendt han. Min fjummer og en ukendt kat.[/QUOTE]

Jeg kommer ikke lørdag… Jeg er til bryllup :argh:

:slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;965649]Glæd dig - han er efter mig mening én af de bedste dommere overhovedet! :ok:

  • hvordan han dømmer Kat. II katte ved jeg ikke, men Kat. IV. er han forrygende til!! :ok:

/Mette[/QUOTE]

Så har jeg fået både en anbefaling og læst noget dårligt :slight_smile: Så har jeg da grobund for at finde min egen vurdering :slight_smile:

Coop skal op til Anne Køhn :smiley:

Jeg ville gerne have haft Anne Køhn til Cikke…

Sådan har jeg det også. Har dog ikke læst noget dårligt - endnu :wink: Har fundet et billede, så jeg ved, hvordan han ser ud :tihi:

Lad mig se Cooper , Catharina og Barbelo skal op til Anne Køhn og der er sørme en pæn stor gruppe 6 katte hele 15 stk
Pandora skal op til Marie Westerlund der er 11 stk i gruppe 5
Og Dragen skal op Louis Coste hvor der 2 i gruppe 9

Det er skønt at se lidt større antal i nogle af grupperne igen :smiley:

Jeg har kun haft Louis Coste til mine korthårskatte - men jeg er rigtig glad for ham :slight_smile: Der er nogle, som synes han kan være lidt hård ved kattene, men jeg har aldrig set en kat blive gal hos Louis og han har et fantastisk tag på dem. Derudover synes jeg han er et rart menneske (lad dig ikke afskrække af, at han kan se lidt bister ud - det er han ikke!).

Jeg har skam fundet et billede af ham, så det ved jeg allerede :ok:

Ja jeg har nemlig kunnet finde en lidt foruroligende forklaring af hans håndtering af nogle katte - Personligt ved jeg at Fellini er SÅ ligeglad med hvilken vej han vendes, men bare de ikke kommer til skade.
Vi får se :slight_smile:

Havde også fået en dommer i Fredericia, som alle sagde “ihhh h*n er så flink og god” og jeg syntes bestemt ikke det var en god oplevelse.

[QUOTE=ThildeL;965832]Jeg har skam fundet et billede af ham, så det ved jeg allerede :ok:

Ja jeg har nemlig kunnet finde en lidt foruroligende forklaring af hans håndtering af nogle katte - Personligt ved jeg at Fellini er SÅ ligeglad med hvilken vej han vendes, men bare de ikke kommer til skade.
Vi får se :slight_smile:

Havde også fået en dommer i Fredericia, som alle sagde “ihhh h*n er så flink og god” og jeg syntes bestemt ikke det var en god oplevelse.[/QUOTE]

Alle kan have en dårlig dag - også dommere, måske var det tilfældet med dommeren i Fredericia :slight_smile:

Ja :thumbup: Håbet i hvert fald at Fellini får en god første-udstilling.
Og at Hector har store nok ører til Anne Køhn :tihi:

Den er slet ikke logisk den fordeling. Jeg kommer med en KBL og KBS og de må have byttet om på dem :?

Lørdag:
Fabrice Calmes, Frankrig
KBS d 09 23 1
KBL f 1
KBL ns 1
KBL d 24 1
KBL fs 03 24 1

Maria Malevitch, Danmark
KBL d 09 23 1

Søndag:
Jørgen Billing, Danmark:
KBL ns 1

Fabrice Calmes, Frankrig
KBL d 09 23 1

Louis Coste, Frankrig
KBS d 09 23 1
KBL fs 03 24 1

Han er en af mine absolutte favoritter - også selv om han som den suverænt eneste dommer i hele kattens lange karriere formåede at få Helios-Super-Cool-Cat til at hvæse! Han lagde ham ganske langsomt ned på ryggen mens han så ham dybt i øjnene - mange andre voksne bimsehanner havde flået ham levende, og ingen tvivl om at når Helios hvæser af en dommer, så er grænserne i den grad overskredet! Alligevel sætter jeg stor pris på Louis Coste, men for alle de andre ting end netop det med at han kan finde på at lægge hannerne ned på ryggen. Derudover er han en af dem jeg rigtigt gerne sætter min kat på bordet hos.
VH
Susanne

[QUOTE=Jeanette;965941]Den er slet ikke logisk den fordeling. Jeg kommer med en KBL og KBS og de må have byttet om på dem :?

Lørdag:
Fabrice Calmes, Frankrig
KBS d 09 23 1
KBL f 1
KBL ns 1
KBL d 24 1
KBL fs 03 24 1

Maria Malevitch, Danmark
KBL d 09 23 1

Søndag:
Jørgen Billing, Danmark:
KBL ns 1

Fabrice Calmes, Frankrig
KBL d 09 23 1

Louis Coste, Frankrig
KBS d 09 23 1
KBL fs 03 24 1[/QUOTE]

Jeg forstår ikke det ulogiske? :slight_smile:
Ingen af kattene er da vel ved den samme sommer begge dage?

[QUOTE=Eife;966005]Jeg forstår ikke det ulogiske? :slight_smile:
Ingen af kattene er da vel ved den samme sommer begge dage?[/QUOTE]

Det er heller ikke det der er problemet Eva - problemet er at de har sat en KBL til at skulle bedømmes for sig selv også sat KBS til at skulle bedømmes sammen med de andre KBL’er… det giver ikke ret meget mening, og derfor er den ulogisk… især når den KBL der skal dømmes for sig selv er i samme gruppe som nogle af de andre KBL’er…

Jeg skal have kat op ved to franske dommere som jeg ikke kender en fis til - også skal jeg have en op ved Jørgen Billing søndag - hvilket jeg ikke er helt tilfreds med, men håber han er mere fornuftig nu end han var i Flensburg…

Det er et klassisk eksempel på, hvor forskelligt man oplever dommere :slight_smile: Jeg havde Jørgen Billing i Rødovre. På vej op til ham kom en brite lidt for tæt på min hunkat, som begyndte at hvæse og hun blev tydeligt stresset. Der er taget billeder af hende på dommerbordet, hvor man godt kan se, hun ikke er imponeret, men der kom ikke et kvidder fra hende og mens han skrev bedømmelse, forsøgte hun at nusse hans hånd. Han havde en helt klar beroligende effekt på hende - praktisk talt uden at røre :ok:

At jeg så samtidig var 100% enig med ham i bedømmelsen, gjorde ikke oplevelsen dårligere :slight_smile: