Dommerfordeling, Billund

Så ligger dommerfordelingen på www.jyrakudstilling.dk og mine skal op til nogen jeg intet kender til i forvejen.

Anabell aby o, Ad de Bruijn fra Holland
Figaro aby n, Helene Reiter fra Tyskland

Jako, der er mco n 22, skal op til Maria Rechowicz, bliver spændende. Hende kender jeg ikke.

bah - jeg kan ikke se en s… heller ikke selvom jeg er logget ind

Begge mine skal op til Helene Reiter, Tyskland…
Hende aner jeg ikke hvem er, er der nogle af jer som kender hende??

Hvilket nummer skal jeg kigge efter? For så vil jeg gerne lige tjekke for dig…

Måske du kigger under Billund, ha ha det skal du jo også. Men du skal kigge under Billund 2010

aha - det løste jo problermets den side lader lidt tilabge at ønske i opsætning. pia nyrup om lørdagen og ad de bruijn søndag - så det er fint fint.

Kira - Du skal bare kigge under dommerfordeling og så ned under Billund 2010? :slight_smile:

Jeg skal også have mine op til nogen som jeg ikke kender på forhånd - tror jeg ikke- så det er jo altid rigtig spændende.

Tror dog der må være en fejl, for der står 2 dommere til BUR n om lørdagen, jeg har i hvert fald aldrig oplevet, at man fordeler en ems kode på 2 dommere :)?

Jeg glæder mig meget til at komme afsted :yatta:

Jamen så ses vi hos Maria Rechowicz :tihi:

:kryds: for at Junior beslutter sig for ikke at snakke for meget på denne udstilling, nu det er så længe siden vi har været afsted sidst :S

Jeg skal op til Ad de bruijn begge dage… :slight_smile: har været oppe ved ham før dog med en brite - og har gået steward ved ham et par gange også - så det er fint med mig… :slight_smile:

Sardor skal op til Dieter Filler, han har ikke været oppe ved ham før, og jeg kan ikke huske jeg har set ham på en udstilling… Så bliver rigtig spændende…

:?:?ØHH Hvem skal Frederik op til(hvis han da ellers bliver klar:kryds::kryds:) jeg kan ikke rigtig finder ud af det. Dette er vores første udstilling, han er MCO d 22 og vi er der om lørdagen.

Han skal op til Nurit Pahl, Israel

[quote=Rita;389534]Jeg skal også have mine op til nogen som jeg ikke kender på forhånd - tror jeg ikke- så det er jo altid rigtig spændende.

Tror dog der må være en fejl, for der står 2 dommere til BUR n om lørdagen, jeg har i hvert fald aldrig oplevet, at man fordeler en ems kode på 2 dommere :)?

Jeg glæder mig meget til at komme afsted :yatta:[/quote]
Og bur a står også to steder, så de er vist sket en smutter, der.:slight_smile:
I må ha’ en go’ dag, jeg holder jo udstillingsfri her i sommer…

Glæder mig som altid, til at høre om resultaterne…

KH
Linda

Det er ikke fejl. Det er fordi JYRAKs system ikke kan sortere efter variable parametre. Dvs den kan mellem de forskellige klasser og også ems-koden, og vi bruger så ems-koden. Så hvis der er samme ems-kode flere steder, så er det fordi der er en veteran eller pensionist tilstede, som så skal dømmes hos en anden dommer :slight_smile:

Det var dog - undskyld mit sprog - et dårligt system, så :frowning: Det burde da nok kunne lade sig gøre, når det kan alle andre steder :?

Hmm der er altså også kuld i kategori 3 flere steder, og det tvivler jeg da på er korrekt, det har Jyrak vel ikke ændret??
Jeg kender næsten alle bur a i DK, og der er ingen der er veteran, men der kan naturligvis komme en fra det store udland… og det samme med bur n.

Nå, jeg kan jo være ligeglad, da jeg ikke kommer, men det ser lidt sjovt ud, at de så ikke er opført som veteran på fordelingen.

KH
Linda

Ja, hvis de brugte lidt tid på at skrive det manuelt, tror det er fordi de har bygget dommerfordelingen på deres ellers så udmærkede udstillingssystem.

I min tid, blev fordelingen lavet på regneark, og så skrevet rent til hjemmesiden.

KH
Linda

Tjaeh, tilgengæld kan JYRAKs system nogle ting som de andre systemer ikke kan.

[quote=mea culpa;389727]Hmm der er altså også kuld i kategori 3 flere steder, og det tvivler jeg da på er korrekt, det har Jyrak vel ikke ændret??
Jeg kender næsten alle bur a i DK, og der er ingen der er veteran, men der kan naturligvis komme en fra det store udland… og det samme med bur n.

Nå, jeg kan jo være ligeglad, da jeg ikke kommer, men det ser lidt sjovt ud, at de så ikke er opført som veteran på fordelingen.

KH
Linda[/quote]

Ved du hvor mange kuld der kommer, og om disse er opført ved samme dommer? Det gør jeg nemlig ikke…
Tjaeh, der kommer flere katte fra udlandet denne gang, så mon ikke også at der kommer en bur a veteran - når du nu ikke kender den :wink: Sidder jo ikke og fortæller dig forkerte ting, bare fordi du ikke kender alle tilmeldte katte

[quote=mea culpa;389729]Ja, hvis de brugte lidt tid på at skrive det manuelt, tror det er fordi de har bygget dommerfordelingen på deres ellers så udmærkede udstillingssystem.

I min tid, blev fordelingen lavet på regneark, og så skrevet rent til hjemmesiden.

KH
Linda[/quote]

Det kommer jo da også altid som pdf-fil ekstra, det har det i hvert fald gjort de sidste mange gange. Men det tager da lige lidt tid. Jeg har f.eks. heller ikke fået min mail med dommerfordelingen endnu da jeg får den som pdf.