Dommerfordeling Brejning

[QUOTE][/QUOTE]

Det bliver da dejligt, at man rent faktisk kan læse hvad de skriver i bedømmelserne, for jeg har ikke et eneste diplom hvor jeg rent faktisk kan læse det hele… Har hørt at hun godt kan lide de lidt ekstreme katte…

[QUOTE=Coogans;625610]Hmm Heidi - nu har jeg så i sidste minut fået byttet katte ud… I og med at Eli har fået en bette halefejl - så han bliver hjemme og derfor kommer Pompaya med i stedet for - gr. 6.
Min bette skønhed fra Norge har fået en hvid plet på maven - så hun går fra gr. 3 til gr. 4… så den er altså god nok - Jørgen Billing til alle mine katte:D[/QUOTE]

Eeejjj, hvorfor kan man ikke altid få det til at hænge sådan sammen? Så var der aldrig stress over katte, som skulle op på samme tid i hver sin ende af hallen :slight_smile:

/Flemming

[QUOTE=PiaR;625513]Ih hvor er jeg glad på dine vegne, Annie :slight_smile:

Vi skal til Hanne Sofie Sneum.
Kender hende ikke.[/QUOTE]
glæd dig…hun er fantastisk

Flemming - Men tilgengæld er det vel lidt kedeligt hvis alle ens katte skal op til en dommer, der ikke siger et kvæk og skriver en ulæselig bedømmelse :wink: Så hellere lidt stress til mig i hvert fald :smiley:

Jamen så vil jeg glæde mig - og håbe vi får en god oplevelse med Snus.

[QUOTE=Flemming;625992]Eeejjj, hvorfor kan man ikke altid få det til at hænge sådan sammen? Så var der aldrig stress over katte, som skulle op på samme tid i hver sin ende af hallen :slight_smile:

/Flemming[/QUOTE]

Jeg klager bestemt heller ikke - i og med jeg har en lidt skidt fod for tiden og samtidigt har dyb respekt for Jørgen Billing, som semilanghårsdommer :smiley:

Nu husker jeg altså, at det ikke var ham, der dømte Ja Rule sidste år i Brejning … det kan da vist ikke blive værre med omtalen i år :stuck_out_tongue:

Haha, nej det kan du have ret i. Men det var vist gengældt det der med at kunne li’ hinanden :wink:

Vi krydser for at han er vild med Jelly :rock: