Dommerfordeling Dragør

Lørdag :slight_smile:

Søndag :slight_smile:

Spørger måske dumt, men såvidt jeg kan se skal NFO gr 3 og gr 8 bedømmes ved samme dommer begge dage.
Er det normalt at der ikke lige sker en rokering? :slight_smile:

Altså ikke, at de to grupper ikke har fået nye dommere - men at de to grupper evt skal konkurrere om NOM begge dage mener jeg

Jeg har fået mit ønske opfyldt :slight_smile: Ikke fordi jeg kender Jurgita Gustaini, men det er jo godt at prøve noget nyt :slight_smile:

Og jeg kan se, kat. III er blevet fordelt på hele 5 dommere om søndagen - imponerende :ok:

Er der nogen, der har noget at sige om Carin Sahlberg?

Aura skal til Stéphane Henry lørdag, det glæder jeg mig til (havde ønsket ham) og Dieter Filler søndag.

Glæder mig til at komme på udstilling igen, synes det er ALT for længe siden :slight_smile:

Coop skal til Stephen Henry om lørdagen. Ham har vi ikke prøvet før, så det bliver spændende

Lillemanden skal lørdag til Minna Krogh og søndag til Stephen Henry ( YES!)

Deluxe skal lørdag til Isabella Chiavuzzo og søndag til Jørgen Billing

Så hele to nye dommere, som jeg ikke har været hos før :slight_smile:

Lørdag
Cikke (NFO III) skal til Stephen Henry
Missebarnet (NFO IX) skal til Christiano Sandon

Søndag
Cikke skal til Dieter Filler
Missebarnet skal til Christiano Sandon

En af dagene må være forkert for NFO IX?

Vi har fået Alfred Wittich lørdag og Jurgita Gustiani søndag.

Lørdag er allerførste gang jeg skal afsted helt “alene” uden Mette - så må vi håbe jeg kan hitte ud af det selv :tihi:

[QUOTE=TanjaE;1103903]Vi har fået Alfred Wittich lørdag og Jurgita Gustiani søndag.

Lørdag er allerførste gang jeg skal afsted helt “alene” uden Mette - så må vi håbe jeg kan hitte ud af det selv :tihi:[/QUOTE]

UF! Jeg ville ønske, du havde fået en anden dommer til din “debut” :frowning: Hvis han får et af sine flip, så kan du få lov at stå læææææænge med din kat og det er jo lige netop dit “svage punkt”. Jeg tror lige, jeg sikrer en back-up til dig til at tage over, hvis det går galt :slight_smile:

Så må jeg vidst virkelig tage mig sammen! Jeg er sikker på at Boxty kan mærke det når jeg er usikker, og så bliver han det jo selv :surrender1: Så en back-up vil helt sikkert være dejligt :slight_smile:

Jeg har skrevet til en smaddersød svensk opdrætter, der har hans halvsøster med. Hun er rolig og sikker på hånden, så hun skulle kunne klare ham til UG. Ellers kommer jeg sgu selv forbi - det skal ikke ødelægges pga en dommers luner :slight_smile:

Susanne (Bengtsson) har allerede svaret og hun står som forventet gerne stand-by lørdag :smiley:

Ej hvor er det bare dejligt - 1000 tak… Så skal Boxty og jeg nok klare os :thumbup:

Jeg er sikker på, I er i gode hænder hos Susanne :smiley: Og hun er forberedt på, at han ikke ligefrem er letvægter - hans 4 måneder gamle halvbror vejer 3 kg!

Det glæder mig at se, at der kommer KOR, når nu jeg selv er forhindret i at deltage:ok: Jeg er ked af ikke at møde min svenske opdrætterkollega ved denne lejlighed, men der kommer nok andre udstillinger, vi kan mødes på;)

Så må jeg jo se om jeg kan finde hende og den dejlige KOR, når jeg kommer forbi derude. :slight_smile: