Dommerfordeling Hårlev - hvis I ikke har set den :-)

ligger her: Racekatten – En af de 3 hovedklubber i Danmark, der er underlagt Felis Danica og FIFe

Værs’go :slight_smile:

Wow - det er tidligt!
Dejligt :slight_smile:

Missebarnet skal til Anne Køhn - som var vild med Snus i Malmö :slight_smile:
Snus skal til Geir Johan Edvardsen - ham har jeg aldrig hørt om før, så erfaringer modtages med tak.

Begge mine skal til Dorthe Kaae, så håber da hun er rigtig god til birmaer :smiley:

Min gamle svigermor … hun er ihvertfald rigtig sød , har desværre aldrig set hende dømme :confused:

Okey, hvor spændende :slight_smile:

men vil da krydse fingre for jer alle :slight_smile:

Det var tidligt! :slight_smile:

Vi skal til Dorte Kaae - spændende!

Jeg har fået hvad jeg ønskede :ok:

Mine 2 somalier skal til Grazyna :slight_smile:

Har ikke haft hende før, men så hende dømme i Jyllinge. Pelsen skal i hvert fald være i orden :cool2:

Knaldperlen skal hos Geir Johan Edvardsen.
Ham kender jeg ikke, mon andre her gør :?
Hilsen Lisbeth

JUHUUUUUUU . . . vi skal hos Geir . . . :wehu:

Første gang vi havde ham var i Solrød - september 1997, og har haft ham flere gange siden, han er en gæv gut fra Norge :smiley: som flyver med duer om sommeren :klapper:

Jeg nåede at få meldt til og Cherry skal op til Marie Westerlund, som jeg vist nok ønskede :slight_smile:

Bailey skal op til Dorte Kaae :slight_smile:

Spændende, hende har Bailey ikke været oppe hos før. Dejligt at det ikke er de samme dommere hver gang :høhø:

Jeg skal op til Jurgita Gustaitiene med min Bobtail og min brite skal op til Marie Westerlund. :slight_smile:

Nogen der kender til førstnævnte.???

Selvom jeg havde ønsket Dorte Kaae, og er bare lidt midundelig på alle jer der skal op der :ups: Så er jeg ganske tilfreds med at Leone skal op hos Michael Edström :juhu:

[QUOTE=Catika;587041]Jeg har fået hvad jeg ønskede :ok:

Mine 2 somalier skal til Grazyna :slight_smile:

Har ikke haft hende før, men så hende dømme i Jyllinge. Pelsen skal i hvert fald være i orden :cool2:[/QUOTE]

Jeg så hende nemlig også dømme i Jyllinge og ønskede hende derfor - og har også fået hende :slight_smile: (at pudderkvasten så ikke bliver mindre inden den 8. er så en anden ting ;))

Grazyna vil jeg til enhver tid gerne have til mine skovsere - så hvis hun er lige så velforberedt og dygtig på andre racers standard kan hun kun være en god oplevelse… men husk at komme med en velgroomet kat!

Geir vil jeg elske at få til mine skovsre1 Og han skylder faktisk Lusen en Nom - sidst han så hende var hun bestemt ikke i kondition, men han sagde at han ville gøre det godt igen næste gang :slight_smile:
MEN - han er en “vaske-dommer”, så husk endelig at gøre katten perfekt i stand :slight_smile:

Mine briter skal til Grazyna - og det er bare helt perfekt - sidste gang vi havde hende i Herning blev Iris BIS :smiley:

Vi har fået Michael Edstrøm til raggerne,Havde ønsket og håbet på enten Dorte Kaae eller Marie Westerlund. Michael Edstøm er såååååååååååååååååååååå langsom :frowning: kommer så og henter Celineas DSM kokarde og satser på et par flasker Asti (helst kølige) så hun kan blive fejret med Maner!! :wink:

Arh så kan jeg ikke en gang være med til at fejre skønne Celinea. Hmm så er det godt jeg kommer over til jer i november når jeg skal overnatte, så må jeg have den flaske Asti til gode nu hvor jeg ikke kan fejre hende i Hårlev sammen med jer

så kan vi fejre hjemme hvor vi kan vakle i seng efter den boblende væske :wink: