Dommerfordeling Helsinge

Dommerfordeling.

Jeg skal have Lone Lund til Qalla og Stephe Bruin til Alta og Ayla. Har aldrig været hos nogle af dem før, så det er da spændende :slight_smile:

IGEN skal de sorrel aby’er til Mira Fonsén - ok vejret kan så afgøre om vi gider det igen. Ikke at der er noget i vejen med Mira som dommer, meeen …

JEG skal til Lone Lund med begge mine, han og hunkastrat.
Har aldrig haft hende før.
Er hun sød ?

[quote=Quanti´s;331722]JEG skal til Lone Lund med begge mine, han og hunkastrat.
Har aldrig haft hende før.
Er hun sød ?[/quote]

Hvis jeg kan komme op til landevejen; kommer jeg og ser dine vidunderlige og smukke dyr. :rundtosset:

TAKKKKKKKK søde Mona, så kan du osse se min søde Hunkastrat Maggie, som blir 4 år i dag:wehuu::flag:, men ikke har været på udstilling siden hun var 9 mdr.

p.s ellers ringer du bare så kan jan komme og hente dig :yah:

Jeg har ønsket - og fået - Mira til Galliano, så den bedømmelse er jeg meget spændt på :thumbup:

Jeg kigger efter dig i Helsinge; hvis det lykkes mig at komme op til landevejen.

Jeg vil så gerne se dine abyssiniere. :klappekat::klappekat:

Jeg skal ikke udstille.
Tænk…en udstilling hvor jeg kunne nyde alle jeres smukke dyr.

lige et par korte spørgsmål:
Hvornår (dato og tider) er der udstilling i Helsinge?
Hvor i Helsinge (adresse please)?
Er det alle racer, eller en specielklub udstilling?

Det kunne da være man skulle kigge forbi…

[quote=danpia;331728]lige et par korte spørgsmål:
Hvornår (dato og tider) er der udstilling i Helsinge?
Hvor i Helsinge (adresse please)?
Er det alle racer, eller en specielklub udstilling?

Det kunne da være man skulle kigge forbi…[/quote]

Se her :slight_smile:

http://www.racekatten.dk/default.aspx?pageid=207

Jeg plejer ikke at brokke mig over dommerfordelingen, for jeg ved, at netop dommerfordelingen er stort puslespil, der skal gå op men denne gang er jeg oprigtigt skuffet…

Jeg havde gået og glædet mig helt vildt til at skulle have mine KOR bedømt af Mira Fonsén, fordi hun gennem årene har vist en særlig interesse i KOR - hun har opdrættet et kuld KOR i sit stamnavn osv.
Ad de Bruin er en dygtig dommer med stor erfaring i at dømme KOR, men han har ikke den personlige interesse for racen, som Mira har…
Forhåbentlig møder mine katte Mira en anden gang - jeg havde bare sådan håbet at få mit ønske opfyldt denne gang…

:tak: for hurtigt svar
:slight_smile:

[quote=Quanti´s;331724]TAKKKKKKKK søde Mona, så kan du osse se min søde Hunkastrat Maggie, som blir 4 år i dag:wehuu::flag:, men ikke har været på udstilling siden hun var 9 mdr.

p.s ellers ringer du bare så kan jan komme og hente dig :yah:[/quote]

Hvor er du aaaaltså sød Lene. :hjerte:

Men hvis jeg ikke kan komme op til landevejen, kan du heller ikke komme ned - og dog - det er sikkert nemmere at komme ned - end op. :tihi:

Hjertelig til lykke med Maggie.
Hvor er det spændende, at hun skal med til Helsinge.
:flag: :flag: :flag: :flag:

Kan se, at jeg ville have fået Britta Busse til Thane, hvis jeg havde fået tilmeldt ham… det ville have været “interressant”!
Hun har tidligere bedømt Thanes bedstefar - og ham kunne hun ikke lide… Thane ligner sin Bedste ret meget :wink:

Anette Kampf skal bedømme Missebarnet i NFO gr IX.

Hvordan er hun?

Men hvilken dommer havde du da ønsket, Lis :? :wink:

Stephe Bruin

Jeg udstiller et ungdyr der skal til udlandet - hvad sjov er der for den nye ejer i at få en til bedømmelse fra den samme dommer?

Vi får se, vejret osv. …

[quote=Quanti´s;331722]JEG skal til Lone Lund med begge mine, han og hunkastrat.
Har aldrig haft hende før.
Er hun sød ?[/quote]

Hvis hun ikke er muggen over noget andet så er hun bestemt :wink:
Men når katten står på bordet så er den hendes! Det er godt lige at vide på forhånd. IKke noget med at ejer leger med katten, giver godbider eller andet imens.

[quote=Eva K;331919]Hvis hun ikke er muggen over noget andet så er hun bestemt :wink:
Men når katten står på bordet så er den hendes! Det er godt lige at vide på forhånd. IKke noget med at ejer leger med katten, giver godbider eller andet imens.[/quote]

Giver godbider ville jeg også synes var irreterende… men er nok min holdning.
Bestemt men fair…
Mange synes det er mærkeligt at Lone ikke gider de leger med katten på bordet… dem der har briller skulle prøve og sætte sig ned og skrive på et stykke papir, og så skal en anden lege med legepind og kat for næsen af dem… jeg ville skisme også blive bims… og når katten står på bordet er det jo ikke dig der skal bedømmes men katten. og skal Lone se noget på katten så skal hun nok selv vifte med en legepind.

I starten synes jeg også det var underligt men kan egentligt godt se det logiske i det.

Lulle og Lille Tuf skal til Hanna Jensen og Kanelsneglen skal til Britta Busse…hmmm!Det skal nok blive “spændende”:S

Jeg fik mit ønske opfyldt :thumbup:

Både Luffe (ABYo) og Ghetto (SOMn) skal op til Mira Fonsên :slight_smile: