Dommerfordeling Helsinge

Jeg har irina med, hun skal op til Lone Lund

Irina er forresten NFO gr 3 klasse 9 :slight_smile:

Jeg bor næsten lige ved siden af - så jeg kommer og ser alle jeres smukke katte, og jeg glæder mig, så i har bare at komme :tihi:

[quote=Vandoll;331950]Giver godbider ville jeg også synes var irreterende… men er nok min holdning.
Bestemt men fair…
Mange synes det er mærkeligt at Lone ikke gider de leger med katten på bordet… dem der har briller skulle prøve og sætte sig ned og skrive på et stykke papir, og så skal en anden lege med legepind og kat for næsen af dem… jeg ville skisme også blive bims… og når katten står på bordet er det jo ikke dig der skal bedømmes men katten. og skal Lone se noget på katten så skal hun nok selv vifte med en legepind.

I starten synes jeg også det var underligt men kan egentligt godt se det logiske i det.[/quote]

Lone i action med GIC/CAP Sundisk Almost Famous -foreviget af Peter Hasselbom

[quote=Vandoll;331950]Giver godbider ville jeg også synes var irreterende… men er nok min holdning.
Bestemt men fair…
Mange synes det er mærkeligt at Lone ikke gider de leger med katten på bordet… dem der har briller skulle prøve og sætte sig ned og skrive på et stykke papir, og så skal en anden lege med legepind og kat for næsen af dem… jeg ville skisme også blive bims… og når katten står på bordet er det jo ikke dig der skal bedømmes men katten. og skal Lone se noget på katten så skal hun nok selv vifte med en legepind.

I starten synes jeg også det var underligt men kan egentligt godt se det logiske i det.[/quote]

Jeg har heller ingen kritik givet af at hun ikke vil det :slight_smile: Jeg synes bare at det er godt at vide på forhånd, så man ikke får skældud over det eller irriterer ende med det, når man er vant til at man må fra andre dommere.

Lis - Haha, fantastisk billede!

SUPER flot billede iøvrigt, wauwwwwwwwwwwwww :wehuu:

[quote=Eva K;332218]Jeg har heller ingen kritik givet af at hun ikke vil det :slight_smile: Jeg synes bare at det er godt at vide på forhånd, så man ikke får skældud over det eller irriterer ende med det, når man er vant til at man må fra andre dommere.

Som tilskuer synes jeg egentlig også, at det er malplaceret, at ejeren står og leger med katten på dommerbordet.

Men hun er ikke min kop te…

Årh f…!
Hvor bliver jeg bare udstillings-skruk af at læse denne tråd!
Jeg vil være rask og udstille Gia og lære at bade hende selv og og og!
Britta Busse var så sød med Gia, det var lige før hun var lige så forelsket i hende, som jeg selv er :ups:
Lone Lund har jeg ikke hørt ret meget godt om…

Held og lykke til jer alle sammen på udstillingen :bebe: :thumbup: