Dommerfordeling Herning

Så er dommerfordelingen klar
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Men Dorte Kaae står der 2 gange under kategori 2??? kan det passe?

Og kan ikke finde SBI n nogen steder

Tomba til John Rudolf og Sille til Dorte Kaae :slight_smile:

Pia Nyrup til Kyrie :slight_smile: Kan der løftet sløret for antal i de andre klasser også nu i afslører det i kat 1 :kryds: (ja er frygtelig nysgerrigt anlagt)

Er så spændt på den her udstilling :slight_smile:

min peb er faldet nedenud, men mon ikke hun skal til dorte ???

[QUOTE=Rokakitho;1089352]Så er dommerfordelingen klar
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Men Dorte Kaae står der 2 gange under kategori 2??? kan det passe?

Og kan ikke finde SBI n nogen steder[/QUOTE]

Nu er det ændret.

Så nu skal min Sille til Hanne Sofie Sneum. :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;1089634]Nu er det ændret.

Så nu skal min Sille til Hanne Sofie Sneum. :)[/QUOTE]

Det var bedre, men kan stadig ikke finde SBI n nogen steder

Øllepøllen skal til Pia Nyrup :smiley:

Og Bamdutten til John Rudolph, ham kender jeg ikke, så det bliver spændende :slight_smile:

Det bliver i denne omgang kun Knud Erik der kommer med katte til Herning, da vi ikke syntes Stella er klar til kørene

Miraculix KBL ns 09 24 og Finn KBS d 09 23 skal op til Pia Nyrup :slight_smile:

Fixfax KBL ns 24 - Mariekix KBL fs 24 og Asterix KBS d 24 skal op til Hanne Sofie sneum :slight_smile:

Vi glæder os til at få en udtalelse på killingerne

[QUOTE=Shana;1089708]Øllepøllen skal til Pia Nyrup :smiley:

Og Bamdutten til John Rudolph, ham kender jeg ikke, så det bliver spændende :)[/QUOTE]

Årh Øllen skal nok få en god kritik… Pia er god til at “tegne og fortælle” :slight_smile:
Bamdutten… han er en klasse for sig :smiley: uanset dommer, så skal han nok fortælle dem at han ER den lækreste og man bliver NØD TIL at elske ham mest :smiley:

Yay, vi skal op til Pia Nyrup - det glæder jeg mig til :smiley:

Jeg er spændt på hvem af dommerne jeg skal gå steward ved i Herning :smiley:
glæder mig helt igen til den lørdag - det er simpelthen en fantastisk stemning der er på landsskuet :slight_smile:

SBI n er hos Hanne Sofie :slight_smile:

/Mette

hmm mon der overhovedt mangler stewards, får da helt lyst til og prøve igen

[QUOTE=Mette Mejdahl;1089830]SBI n er hos Hanne Sofie :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Mange tak for hjælpen Mette

Jeg skal også gå steward i Herning, og har kæresten med, han var ikke med sidste år, så nu skal han med, han vil gerne se deres haveudstilling

[QUOTE=DK Sugieh;1089776]Årh Øllen skal nok få en god kritik… Pia er god til at “tegne og fortælle” :slight_smile:
Bamdutten… han er en klasse for sig :smiley: uanset dommer, så skal han nok fortælle dem at han ER den lækreste og man bliver NØD TIL at elske ham mest :D[/QUOTE]

Jeg er meget spændt på at udstille Bandit igen. Og så under de forhold g Vi øver fremvisning, men han er ikke altid lige nem gg

Korrekt - Dorte har PEB x * 83 :wink:

/Mette

Velbekomme :wink:

/Mette

Hmm… lige nu ærgrer jeg mig en smule over at Emil kun er tilmeldt fremvisning og ikke også udstillingen. Han blev nemlig bedømt af John Rudolph i Turku, Finland, og det kunne være vældig interessant at høre, hvad JR ville sig om ham, nu hvor han er blevet en smule mere voksen og hænger noget bedre sammen…
Nå… John Rudolph får i stedet fornøjelsen af Brian i badebukser :slight_smile:

Oddy skal til Hanne Sofie Sneum… så får han i hvert fald masser af kys :slight_smile: