Dommerfordeling Køge 2012

Så er den klar:slight_smile:

Max (NFO gruppe VI) skal til Charles Spijker.

Penny (NFO gruppe IV) skal til Lone Lund.

Cherry (NFO gruppe VIII) skal til Lene Glem, som jeg havde ønsket. :wehu:

Hvor er jeg glad for, at vi ikke skal med lige pludselig :slight_smile:

Interessant :slight_smile:

Min lånekat skal prøve en dommer, jeg aldrig har oplevet før - Sebastian Pruchniak (jeg vidste ikke engang, han var kat. III dommer :))

[QUOTE=Temple Bar;942372]Interessant :slight_smile:

Min lånekat skal prøve en dommer, jeg aldrig har oplevet før - Sebastian Pruchniak (jeg vidste ikke engang, han var kat. III dommer :))[/QUOTE]

Har han en god dag er han udmærket, har han en dårlig dag, så får man ikke et ord ud af ham :S

Mathilde skal vistnok op til Charles Spijker.

Hvordan er han ?

Betty (NFO gr III) skal til Sebastian Pruchniak - ham kan jeg godt lide.

Røsse (NFO gr IX) skal til Allesandro Ghibaudo som jeg aldrig har hørt om før.

Tak :slight_smile: Bare han håndterer kattene ordentligt, så er jeg glad. Godt nok har Tarzan et dejligt temperament, men det er første gang, jeg skal udstille fertil hankat, så jeg kan godt bruge en god dommer på det punkt (og så et certifikat ;))

Mini (exokræet) skal til Ad de Bruijn igen ligesom han var i Flensborg i August. Men nu er han jo “voksen” så det blir spændende

Jeg har ikke noget at udsætte på hans håndtering af kattene :slight_smile:

:uha: Coop skal op til ham…

[QUOTE=PiaR;942377]Betty (NFO gr III) skal til Sebastian Pruchniak - ham kan jeg godt lide.

Røsse (NFO gr IX) skal til Allesandro Ghibaudo som jeg aldrig har hørt om før.[/QUOTE]

Men hvor er det dejligt at du godt kan lide Sebastian… Så kan vi godt se frem til ham…

Da Missebarnet var hos ham i Middelfart for et par år siden, havde han en stor hvid NFO hankat på skødet alt mens han skrev dens bedømmelsesseddel :slight_smile:
Han sagde ikke et ord mens han havde kattene på bordet, men bagefter snakkede og snakkede han mens han tegnede og fortalte.

Lone Lund og Lene Glem :slight_smile:

Perfekt :ok:

Jeg skal have min bimse op til Alessandro Ghibaudo

[QUOTE=PiaR;942390]Da Missebarnet var hos ham i Middelfart for et par år siden, havde han en stor hvid NFO hankat på skødet alt mens han skrev dens bedømmelsesseddel :slight_smile:
Han sagde ikke et ord mens han havde kattene på bordet, men bagefter snakkede og snakkede han mens han tegnede og fortalte.[/QUOTE]

Så længe han bare siger noget er det allerede en forbedring… Så det kan jeg leve med… Bare jeg ikke kommer op til en statue igen…

og jeg kan se, at jeg bare skal abs’e min kat :uha:

Hvem skal du da op til?

Vi skal op hos Marteinn Tausen, som jeg (heller ikke) aner noget om :slight_smile:

Bare sig, du kender Hrönn :wink: (de er ungdomsvenner). Jeg har ikke prøvet ham, kun observeret, men han virker meget behagelig og jeg ville gerne have ham en dag :slight_smile: