Dommerfordeling Køge 2012

[QUOTE=DK SismoCats;942375]Mathilde skal vistnok op til Charles Spijker.

Hvordan er han ?[/QUOTE]

Jeg har gået steward hos Charles - Han er den sødeste mand og rigtig god til at håndtere kattene :slight_smile: Er en kat lidt usikker, bruger han gerne tid på at give både katten og ejer en god oplevelse. Du kan godt glæde dig :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;942377]Betty (NFO gr III) skal til Sebastian Pruchniak - ham kan jeg godt lide.

Røsse (NFO gr IX) skal til Allesandro Ghibaudo som jeg aldrig har hørt om før.[/QUOTE]

Så skal vi ikke kæmpe :slight_smile: puhaaa. Røsse er SÅ dejlig :slight_smile:

Tak May :slight_smile:

Tusind tak, det er vores anden udstilling så vi er lidt nervøse - usikre. Men vi glæder os.

Han er under alle omstændigheder sød at være steward hos - har vist gået hos ham flere gange.

Og jeg skal også op til Marteinn

For første gang skal vi bedømmes af Lene Glem, og det glæder jeg mig rigtig meget til . . . håber så at Valdemar er enig med mig :tihi:

Tana skal op hos Lone Lund . . . . men hun kan ikke beslutte sig for, om hun gider tage med på udstilling :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Gugger;942472]For første gang skal vi bedømmes af Lene Glem, og det glæder jeg mig rigtig meget til . . . håber så at Valdemar er enig med mig :tihi:

Tana skal op hos Lone Lund . . . . men hun kan ikke beslutte sig for, om hun gider tage med på udstilling :p[/QUOTE]
Dem ska Theo og Milou også op til. Hvordan er de? Jeg kender jo ikke nogen endnu:ups:

[QUOTE=Gugger;942472]For første gang skal vi bedømmes af Lene Glem, og det glæder jeg mig rigtig meget til . . . håber så at Valdemar er enig med mig :tihi:

Tana skal op hos Lone Lund . . . . men hun kan ikke beslutte sig for, om hun gider tage med på udstilling :p[/QUOTE]

Hehe :slight_smile:

De begge meget søde, Lone er lidt hva ska man sige… Speciel :slight_smile:

Som om det skulle være en fordel :klapper:

Jeg skal op til Lone Lund. Det havde jeg ikke lige set komme, når der var 3 kat. 1 dommere - men nå, så kan jeg lære det. :slight_smile:

Burgundy skal til ham Sebastian, og Sille, Wædo og Spot til Lene.

Det bliver godt. :thumbup:

Jeg skal have mine 2 op til vores nye kat. III dommer Stéphanie Serraï, det glæder jeg mig til :thumbup:

[QUOTE=Dorte Birkedal;942467]Han er under alle omstændigheder sød at være steward hos - har vist gået hos ham flere gange.

Og jeg skal også op til Marteinn[/QUOTE]

Det lyder godt med en rar dommer, det ville være lidt surt at få en dårlig oplevelse når man er helt ny og ikke forstår det hele endnu :slight_smile:

Jeg tror dog ikke jeg nævner Hrönn (selvom hun er sød), ved ikke lige hvordan det ville falde naturligt ind i mellem bemærkninger om pels, udtryk og vommet kat :høhø:

Pjat med dig - kan du ikke være lidt kreativ :stuck_out_tongue:

Helt enig med dig Pernille. Jeg har også oplevet Charles som en meget venlig dommer og god til at håndtere en nervøs/usikker kat.

[QUOTE=Highfield;942622]Det lyder godt med en rar dommer, det ville være lidt surt at få en dårlig oplevelse når man er helt ny og ikke forstår det hele endnu :slight_smile:

Jeg tror dog ikke jeg nævner Hrönn (selvom hun er sød), ved ikke lige hvordan det ville falde naturligt ind i mellem bemærkninger om pels, udtryk og vommet kat :høhø:[/QUOTE]

Århh den vom vil dommeren glemme alt om når han ser Zambezis “mavemuskler” så bare rolig :klapper:

Hihi, men TykNis er jo stadig ungdyr, så det hjælper ikke! :tihi:

Nå, grundet sygdom bliver Mathilde hjemme fra Køge. Men mig slipper i ikke for.
Jeg kan vel godt gå som rød eller tortie hos Charles :wink:

Jeg må snart lære at tilmelde flere end 1 kat, så ærgrer jeg mig gudsjammerligt bagefter ARGHH :mad::yikes::doh::doh::venter::venter: