Dommerfordeling - Køge

Så er den kommet…

vi skal have Eric Reijers til begge vores katte :D:D

Endnu engang har jeg så ikke fået mine dommerønsker opfyldt. Skal have Annika til to af mine katte. Og da jeg ved fra tidligere at hun ikke kan lide bicolour, ja så tror jeg ikke jeg gider tage afsted. Så kan jeg få lørdagen til at gå med noget mere interessant.

Jubiii … har fået ønske opfyldt til begge mine katte - så de skal til Eric Reijers.
Længe siden jeg har haft ham :slight_smile:

ØV… lige netop dén dommer, som overhovedet var hele årsagen til at jeg havde meldt Brian til, kommer åbenbart ikke alligevel :frowning:
Og nu kan jeg så heller ikke finde ham hos nogen af de andre dommere :gruble:

Han er tilmeldt som PER d 22… og sådan en er slet ikke på listen… Der er en PER d 22 62 - hvad det så end er for noget… og en PER d… og en PER d 02 62…
Men ingen Brian :uha:

Hvor er dommerfordelingen? Er ikke lige så familiær med racekattens hjemmeside, og kan i hvert fald ikke lige finde den?

[QUOTE=Ann K;537677]ØV… lige netop dén dommer, som overhovedet var hele årsagen til at jeg havde meldt Brian til, kommer åbenbart ikke alligevel :frowning:
Og nu kan jeg så heller ikke finde ham hos nogen af de andre dommere :gruble:

Han er tilmeldt som PER d 22… og sådan en er slet ikke på listen… Der er en PER d 22 62 - hvad det så end er for noget… og en PER d… og en PER d 02 62…
Men ingen Brian :uha:[/QUOTE]

PER d 22 62 er en rød blotched tabby med orange øjne. Så det er nok Brian. 62 er en beskrivelse af øjenfarven.

Den er på Katteklubbens hjemmeside, da det er dem, der holder udstillingen :slight_smile:

Udstillingen i Køge arrangerer Katteklubben - måske derfor? :slight_smile:

Marsini Malle - Ah, jeg troede det var den d.6.2. i Køge der var tale om, var ikke lige gået op for mig at to klubber kunne finde på at holde udstilling samme sted så tæt på hinanden :slight_smile: Tak, nu har jeg fundet den :slight_smile:

Askja skal til Annika Billing og Missebarnet skal til Marc Crastucci, Frankrig - jeg håber dælme han taler engelsk!

Ahhh… mange tak! Det havde jeg aldrig gættet :smiley:
Men kan en rødblotched tabby ikke have grønne øjne? eller gule???
Jeg har ikke skrevet Brians øjenfarve på tilmeldingen - det anede jeg ikke at jeg skulle gøre - og der står intet om den slags på hans gamle FIFestamtavle…

Ann K - Det kan du se under perserens standard :slight_smile: Hvilke øjenfarver der er tilladte til hvilke farve pels :slight_smile:

Og en d 22 må have B (= kobber eller dyb orange) :slight_smile: Samme gjaldt hvis han var solid :slight_smile: Og det gælder for alle farverne også tortie, med og uden tabby, at de kun må have B. Man skal over i hvid, shaded, sølv eller med hvid før per/exo må have anden øjenfarve :slight_smile:
Oversigt

[QUOTE=Ann K;537717]Ahhh… mange tak! Det havde jeg aldrig gættet :smiley:
Men kan en rødblotched tabby ikke have grønne øjne? eller gule???
Jeg har ikke skrevet Brians øjenfarve på tilmeldingen - det anede jeg ikke at jeg skulle gøre - og der står intet om den slags på hans gamle FIFestamtavle…[/QUOTE]

Der er også en relativ ny regel at øjenfarven også skal skrives. Det skyldes at der nu også kan fås farver med blå øjne og odd-eyed. En rødblotched tabby kan ikke have grønne øjne. Gule jo, men så er det stadig en 62’er bare med en rigtig dårlig øjenfarve, men de findes skal også :tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;537661]Jubiii … har fået ønske opfyldt til begge mine katte - så de skal til Eric Reijers.
Længe siden jeg har haft ham :-)[/QUOTE]

Ja så skal jeg jo også have mine to til hos ham.
Han er super god til kattene, men jeg føler lidt at han er til de mere ekstreme abyer, så jeg forventer ikke noget. Igen der er andet end ører på abyer :thumbdown:

Et andet problem med Eric er at han i mine øje er lidt for familiær med nogle udstillere og som relativ ny i gamet giver det lidt en frygt for favorisering.
Jeg vil i princippet hellere have en ny kat. 3 dommer som ikke kender så mange :sorry:

Han er ganske udmærket til engelsk - og så er han et rigtigt sødt menneske samtidig med, så du kan roligt glæde dig :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;537727]Han er ganske udmærket til engelsk - og så er han et rigtigt sødt menneske samtidig med, så du kan roligt glæde dig :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tusind tak for den oplysning Susanne :thumbup::thumbup:

Skal have Marteinn Tausen,nogen der kender ham:?

Tine

Nå… lidt mailen frem og tilbage… og så tror jeg nok at jeg skal have Marc Crastucci til ham red neck’en…

[QUOTE=skoglund;537793]Skal have Marteinn Tausen,nogen der kender ham:?

Tine[/QUOTE]

Ja, Skattekat har øjensynlig været i byen med ham indtil flere gange :wink: