Dommerfordeling - Køge

Jeg har heller ikke fået nogen af mine ønsker opfyldt.

Jeg skal til Annika Billing med Cherry og til Marie Westerlund med Max.

Bertha skal åbenbart ikke til bedømmelse :høhø:

Jeg skal have Lone op til Marc Crastucci, har ingen anelse om hvem han er :slight_smile:

Jeg har tilmeldt min devonpige Emilka,bl.a mhp en farvebedømmelse.
Men hun står ingen steder i dommerfordelingen,der er en drx gr.1,men hun er gr.8…
Har seføli mailet til udst.sekr. og afventer svar i dag,regner dog med at det kun er en formsag,har jo kvitt. for tilm. og betaling :slight_smile:

Annie> Hun skal bedømmes af Marc Crastuci…måske du glemmer at kigge om lørdagen? gg

Nej, jeg havde kigget, men jeg synes bare ikke EMS koden passe helt :slight_smile:

Men det skal nok blive spændende :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;537862]Jeg har heller ikke fået nogen af mine ønsker opfyldt.

Jeg skal til Annika Billing med Cherry og til Marie Westerlund med Max.

Bertha skal åbenbart ikke til bedømmelse :høhø:[/QUOTE]

Jeg har været oppe ved Marie Westerlund en gang, og hun virker super sød :slight_smile:

Jeg har netop fået oplyst at ændringen i dommerpanelet skyldes alvorlig sygdom i en dommers nærmeste familie :frowning:
Minna Krogh er trådt til med ganske kort varsel.
Så det er formentlig grunden til at flere af os ikke har fået de dommere, som vi oprindeligt havde ønsket…

Ja, jeg kender hende godt og havde også ønsket hende, men det var så til Cherry :slight_smile:

Nu er jeg jo en kæmpe-klovn til det med gruppenr osv, men jeg TROR både Lua og Dexter skal til Annika Billing :slight_smile:

Bigger og Spike og Barbelo skal op til Marie Westerlund

Windsor og Lovely skal op til Jørgen Billing

Groover og Orulo skal op til Marc Crastucci

Jeg er rigtig trist, for jeg kan ikke komme i morgen.

Endnu engang er der udbrudt betændelse i min kæbe, så pga. smerter har jeg simpelthen ikke overskuddet til at gøre mine killinger showklar til i morgen.

Og det var for første gang i 14 år, jeg har kunnet udstille et kuld:ked:

Men nå, når alt kommer til alt, så har jeg bestemt heller ikke fået en ønskedommer…så det er måske meget godt trods alt.

Held og lykke til jer andre…og ekstra meget pøj-pøj til dig og Bertha Annie :slight_smile:

[QUOTE=Gidahmir;538136]Jeg er rigtig trist, for jeg kan ikke komme i morgen.

Endnu engang er der udbrudt betændelse i min kæbe, så pga. smerter har jeg simpelthen ikke overskuddet til at gøre mine killinger showklar til i morgen.

Og det var for første gang i 14 år, jeg har kunnet udstille et kuld:ked:

Men nå, når alt kommer til alt, så har jeg bestemt heller ikke fået en ønskedommer…så det er måske meget godt trods alt.[/QUOTE]

Hvis det kan nås i aften kommer jeg gerne og hjælper Gitte?

Dexter er gruppe IV så han skal til Erik Reijers.

Ja, for ca. 30 år siden … så det tæller nok ikke :tihi:

Hvor er du bare en ener:hjerte: tak…men jeg orker det ikke. Jeg har ondt i maven pga. smertestillende piller…og er i grunden bare ynkelig og har ondt af mig selv. Men tusind tak…det er bare så sødt af dig.:slight_smile: