Dommerfordeling Malmö april 2012 er klar

Den er lige her :slight_smile:

Aaliyah skal til Åsa Hammarlund lørdag og Robert Lubrano søndag.

Jeg kender ingen af dem, så det bliver spændende :slight_smile:

Jeg skal til Eric Reijers med min blå sbi.
Min sorte EXO skal til Anette Sjødin :s:uha:

Anne skal til [FONT=Arial][SIZE=2]Yan Roca-Folch[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Buddha skal til [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2]Marteinn Tausen[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2]Spændende hva det kan blive til - har haft begge før
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]

Spændende :slight_smile: Det glæder jeg mig til at følge :wink:

Øv har fået Raymond lørdag og Sjødin søndag, så det var super. Men skal opereres i mit knæ fredag, så jeg kommer ikke med alligevel :frowning:

Nogen der kan se SBI c søndag???

Er der ikke nogen der kan tage din kat med for dig?

Alley skal op til [FONT=Arial][SIZE=2]Fabio Brambilla om søndagen :slight_smile: Glæder mig til at høre resultatet… Kommer jo ikke selv med
[/SIZE][/FONT]

Spændende - vi skal have to nye dommere :slight_smile:

Lørdag:
Betty - Kristina Rautio, som vi aldrig har haft før. Hvordan er hun?
Wrappe - Anette Sjödin, hende kender vi heller ikke?

Søndag:
Betty - Anne Køhn
Wrappe - Raymond Saetre

[QUOTE=PiaR;826865]Spændende - vi skal have to nye dommere :slight_smile:

Lørdag:
Betty - Kristina Rautio, som vi aldrig har haft før. Hvordan er hun?[/QUOTE]

Glæd dig - Kriistina er super sød ved kattene (kysser og krammer dem) og så ved hun hvad hun kan lide og siger det gerne :slight_smile: En meget positiv oplevelse for både kat og ejer … Og man kan ikke blive andet end i godt humør af alle hendes klistermærker på den skriftlige bedømmelse :wehuu:

Ih, så bliver søde Betty da krammet helt flad :wehuu::wehuu::wehuu:
Hende glæder jeg mig til at møde.

[QUOTE=PiaR;826890]Ih, så bliver søde Betty da krammet helt flad :wehuu::wehuu::wehuu:
Hende glæder jeg mig til at møde.[/QUOTE]

Åh jeg bliver helt misundelig - har desværre kun haft fornøjelsen af Ms. Rautio en enkelt gang so far, men helt klart en yndlings-/ønskedommer :slight_smile:

Man bliver da allerede i godt humør af at se på hende :smiley: Hun har typisk en meget festlig og farverig hårfarve, frisure og generel mimik :slight_smile:

Jeg er enig med de andre :slight_smile:

Kristiina: