Aaliyah skal til Åsa Hammarlund lørdag og Robert Lubrano søndag.
Jeg kender ingen af dem, så det bliver spændende
Jeg skal til Eric Reijers med min blå sbi.
Min sorte EXO skal til Anette Sjødin uha:
Anne skal til [FONT=Arial][SIZE=2]Yan Roca-Folch[/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2]Buddha skal til [FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2]Marteinn Tausen[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
[FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2][FONT=Arial][SIZE=2]Spændende hva det kan blive til - har haft begge før
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT]
Spændende Det glæder jeg mig til at følge
Øv har fået Raymond lørdag og Sjødin søndag, så det var super. Men skal opereres i mit knæ fredag, så jeg kommer ikke med alligevel
Nogen der kan se SBI c søndag???
Er der ikke nogen der kan tage din kat med for dig?
Alley skal op til [FONT=Arial][SIZE=2]Fabio Brambilla om søndagen Glæder mig til at høre resultatet… Kommer jo ikke selv med
[/SIZE][/FONT]
Spændende - vi skal have to nye dommere
Lørdag:
Betty - Kristina Rautio, som vi aldrig har haft før. Hvordan er hun?
Wrappe - Anette Sjödin, hende kender vi heller ikke?
Søndag:
Betty - Anne Køhn
Wrappe - Raymond Saetre
[QUOTE=PiaR;826865]Spændende - vi skal have to nye dommere
Lørdag:
Betty - Kristina Rautio, som vi aldrig har haft før. Hvordan er hun?[/QUOTE]
Glæd dig - Kriistina er super sød ved kattene (kysser og krammer dem) og så ved hun hvad hun kan lide og siger det gerne En meget positiv oplevelse for både kat og ejer … Og man kan ikke blive andet end i godt humør af alle hendes klistermærker på den skriftlige bedømmelse
Ih, så bliver søde Betty da krammet helt flad
Hende glæder jeg mig til at møde.
[QUOTE=PiaR;826890]Ih, så bliver søde Betty da krammet helt flad
Hende glæder jeg mig til at møde.[/QUOTE]
Åh jeg bliver helt misundelig - har desværre kun haft fornøjelsen af Ms. Rautio en enkelt gang so far, men helt klart en yndlings-/ønskedommer
Man bliver da allerede i godt humør af at se på hende Hun har typisk en meget festlig og farverig hårfarve, frisure og generel mimik
Jeg er enig med de andre
Kristiina: