Dommerfordeling til Hobro

tusind tak Annie… kan jeg overtale manden kunne jeg godt finde på at kigge ud :slight_smile:

Eva - Jeg har lige googlet Fabio Brambilla og han virker som en ok mand, sådan hvad der er at finde :slight_smile: Så håber jeg at katte rygterne også holder stik!

Nogen der kender Francoise Milcent ?

Jeg skal have min pige op til hende og jeg mener (uden at jeg vil hænges op på det) at det var hende jeg for en del år siden havde til en husmis - som blev løftet op, vejet i hænderne et øjeblik og sat på bordet med ordene; “To Fat” og det var så den bedømmelse!

Nogen der ved noget om hende?

/Mette

Eva - Jo, det er søndag jeg skal der hen!

[quote=Jane;288819]Bugatti var oppe ved Karl Preiss i Roskilde - han var overhovedet ikke imponeret over ham, faktisk tror jeg slet ikke, at han kan li’ maine coons, for han nominerede kun birmaer. I øvrigt tog hele bedømmelsen under 2 min, han havde vist travlt med at blive færdig til at holde frokostpause, og han sagde ikke noget som helst, som vi kunne bruge til noget.

Men fed dommerfordeling, vi har fået Jette Eva Madsen til Ja Rule som ønsket - bare synd at Ja Rules papirer stadig ikke er kommet, så han kan blive udstillet :doh:[/quote]

Jeg har så en anden opfattelse af ham, jeg var nemlig også oppe hos ham i Roskilde med Celinea og han nominerede så hende istedet for en birma som jeg havde regnet med.
Karl Preiss har så selv opdrættet skovkatte med sin tidligere kone Evelin Preiss.
Jeg fik en fin bedømmelse og det jeg skulle vide og burde vide fik jeg afvide så der var intet og udsætte på ham.

[quote=Vandoll;290343]Jeg har så en anden opfattelse af ham, jeg var nemlig også oppe hos ham i Roskilde med Celinea og han nominerede så hende istedet for en birma som jeg havde regnet med.
Karl Preiss har så selv opdrættet skovkatte med sin tidligere kone Evelin Preiss.
Jeg fik en fin bedømmelse og det jeg skulle vide og burde vide fik jeg afvide så der var intet og udsætte på ham.[/quote]

Ja, vi syntes ikke bedømmelsen var noget værd. Bugatti fik da EX1, men jeg vil langt hellere op til Eric Reijers og have en EX2 som i Husum, hvis der så følger en ordentlig bedømmelse med.