Dommerfordeling til Viby Sj

Så er den kommet :wink:

http://www.racekatten.dk/default.aspx?pageid=258

Vi skal op til Raymond Saetre, det er jeg lidt spændt på :slight_smile:

Jeg er personligt ret vild med Raymond. Han er dygtig til at fortælle og jeg synes, at han er god med de store katteracer, herunder Maine Coon og Norsk Skovkat. Desværre er han ikke kategori III-dommer, men jeg krydser fingre for at Nimbus (min Maine Coon) slapper mere af på næste udstilling, så jeg har mulighed for at få endnu end bedømmelse af ham hos Raymond.

Jeg skal til Anne Køhn med Santorini og til Sebastian Pruchniak med Tamboro. Kender ikke ham Sebastian?
Er da spændt på hvordan det skal gå mine to drenge :slight_smile:

Jeg er sørme ganske tilfreds :slight_smile:

Muffe skal til Anne og Minik til Alexey, så herfra er det :ok:

Og jeg kan heller ikke klage :smiley:

Jeg har fået mit ønske opfyldt og skal præsentere den unge dame for Alexey.

Vi er også vældig tilfredse (tak til Racekatten :rock:)

Claudius og Foxy skal op til Anne Køhn
Hecuba skal op til Sebastian
vores hvide prins skal op til Schukin

Håber I alle får en dejlig udstilling :D:D

Han siger ikke et kvidder under bedømmelsen. Kigger og skriver.
Men bagefter når han præsenterer sine resultater, taler han gerne og meget.
Jeg kan rigtig godt lide ham.

[QUOTE=En forhenværende bruger;686009]Så er den kommet :wink:

http://www.racekatten.dk/default.aspx?pageid=258

Vi skal op til Raymond Saetre, det er jeg lidt spændt på :)[/QUOTE]

Heldige asen :slight_smile:

Nu har jeg udstillet i 5 år og ikke en gang har jeg haft Raymond og dælme om jeg så ikke løber ind i ham :wink: jow jow Han skal have Fede Findus og Stribe prinsessen. Det bliver mega spændende og hører hvad han siger.
Mit højeste ønske blev opfyldt… Sarah Johnson skal have Victor… GLÆDER MIG FOR VILDT!!!
Sarah tog sin eksamen i Holland i Påsken hvor Flemming var hendes steward og hun er så god ved kattene. Og vores afkom fra Victor Isak skal også op til Sarah så jeg er ovenud lykkelig.
ENdnu engang tak til Racekatten :wink:

Det er bare utroligt . . . . Raymond skal bedømme mor og søn = Tana og Lille Virgil . . . det er jeg godt nok spændt på :tihi:

Sidst vi havde Raymond var d. 21.09.2003 i Svinninge (8 år siden), husker det som var det i går, det er den eneste gang jeg har oplevet ham være noget betænkelig ved en kat på bordet :klapper: Flemming havde også besvær med at løfte min højt elskede Androkles ud af buret . . . den gang vejede han tæt på de 10 kg. . . . ak ja, man bliver ski lidt nostalgisk :tihi:

Og Usher skal bedømmes af Alexey - ham har vi til gengæld aldrig afprøvet, så det bliver også helt spændende :slight_smile:

Jeg skal op til Anne Køhn med begge mine piger :slight_smile:
Jeg havde ellers ønsket Raymond, men sådan blev det ikke idenne omgang.
Men pyt med det, Anne Køhn skulle også være en god birma dommer har jeg hørt :smiley:

Øv ingen oci’er… Det for dårligt, når men så må jeg jo nøjes med at kikke på kattegori 4 katte og snakke med venner og se bedømmelser, for har intet hørt fra overstuwarden om de kan bruge mig eller aj…

Så hvordan genkænder vi hinanden?

Jeg skal have mit brune sbi kræ Mico til Raymond og det blå kræ til Minna.
Er vældig godt tilfreds, og jeg har ikke engang ønsket Raymond, hører altid der er mega rift om ham…men man kan jo så være heldig :slight_smile:

Jeg mener seævfølgelig at min blå pige skal op til Minna :slight_smile:

Ser ud til at jeg skal op til Minna Krogh med min burmeser killing. Hvordan er hun? Er hun god til at forklare, hvordan der bedømmes og hvorfor? Det er jo min første udstilling og det ville være rart at vide, hvorfor der bedømmes, som der gør. :gruble:

Hun er rigtig sød, og god ved kattene :slight_smile: det kan du glæde dig til :slight_smile:

Ahh ok, det lyder rigtig godt. :slight_smile:

Besked fra Racekatten:
Vi har desværre fået afbud fra Sarah Johnson, GB, til vores udstilling i weekenden.
Martti Peltonen, SE, kommer og dømmer i stedet for Sarah.

Nogle der ved hvordan Martti Peltonen er, som skal dømme istedet for Sarah Johnson ? Han skal dømme min lilla birmapige…

Han er søøøøød :wehuu:
Totalt yndlingsdommer!