Dommerfordeling Vrå

[QUOTE=Rokakitho;865327]

Kan det passe at kuld i kat 2 skal op til samme dommer begge dage??[/QUOTE]

Kuld i kat 3 skal også til samme dommer begge dage…???

Nix, samme dag skrevet på listen ved en fejl. Er rettet - tak for korrekturlæsning :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;865462]Nix, samme dag skrevet på listen ved en fejl. Er rettet - tak for korrekturlæsning :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hvorfor er Kuld i kategori 2 fjernet fra dommerfordelingen

Kan se de skal op til marie vesterlund lørdag, hvad så med søndag?

[QUOTE=Rokakitho;865497]Hvorfor er Kuld i kategori 2 fjernet fra dommerfordelingen

Kan se de skal op til marie vesterlund lørdag, hvad så med søndag?[/QUOTE]

Kia, jeg arbejder på det, men min telefon har besluttet sig for at kime uden ende idag, så jeg har svært ved at blive færdig med det sidste. Det kommer på i løbet af aftenen - hvis ellers telefonen lige giver slip lidt :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;865557]Kia, jeg arbejder på det, men min telefon har besluttet sig for at kime uden ende idag, så jeg har svært ved at blive færdig med det sidste. Det kommer på i løbet af aftenen - hvis ellers telefonen lige giver slip lidt :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

:wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865662]

;)[/QUOTE]

I know :slight_smile: Men jeg har jo stikket ude længe ad gangen, når jeg er på natjob, så jeg er nødt til at sætte det i, når jeg endelig har fri, ellers tror folk at vi har glemt at betale regningen når de slet aldrig kan fange mig :slight_smile: Til gengæld tror jeg den er ved at være der nu. Måske altså :slight_smile:
VH
Susanne

Hehe :slight_smile: De FLESTE har lært at de ikke skal ringe til mig før engang over middag. I al fald hvis de vil snakke med mig… for før bli’r den ikke hverken hørt eller taget… jeg sover jo!

hmm så kommer min Mr og din Ib og stevie (hvis han er voksen) også til at konkurrere (min mr er nemlig også hankastrat)
ved Stephe Bruin har jeg Chaos min OLH han kastrat… så der konkurrer vi også… (men jeg tror nu at du kommer til at vinde velfortjent over mine)

[QUOTE=line_refsgaard;865714]hmm så kommer min Mr og din Ib og stevie (hvis han er voksen) også til at konkurrere (min mr er nemlig også hankastrat)
ved Stephe Bruin har jeg Chaos min OLH han kastrat… så der konkurrer vi også… (men jeg tror nu at du kommer til at vinde velfortjent over mine)[/QUOTE]

Jo Ib var den sidste (yngste) af dem så nu er de allesammen … voksne… (ikke at dét ses L)

Og der er jo ingenting der er sikkert. Stevie er et nummer for stor L og Ib har jo stadig det der haleknæk… som ikke må trække ned, men som altid gør det alligevel… Nå… han må vinde på charme, selvtillid og lækkert hår L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;865726]
Og der er jo ingenting der er sikkert. Stevie er et nummer for stor L og Ib har jo stadig det der haleknæk… som ikke må trække ned, men som altid gør det alligevel… Nå… han må vinde på charme, selvtillid og lækkert hår L[/QUOTE]

Mhm, jeg vil da mene at et haleknæk godt må trække ned, ligesom små ører må det hos en orientaler, for det er jo ikke korrekt i følge standarden. Hos kastrater er haleknæk bare ikke diskvalificerende… :slight_smile:

Søde søde Eva… Hvilken dommer skal William op til om søndagen :ups::tihi: ?

Samme som Jako :smiley: Minna Krogh har MCO 3 om søndagen :slight_smile:

Tusind tak for det… Blev helt rundt på gulvet af alle de tal… Men det kan måske et eller andet sted også være ligegyldigt… Kender jo ikke nogen af dem alligevel… Men det er selvfølgelig rart at vide hvor omkring jeg skal lede efter hans nummer :stuck_out_tongue:

Altså som jeg har forstået det, men jeg kan selvfølgelig tage fejl, så må det ikke trække fra, forstået på den måde at hvis der er to lige gode katte, så skal det selvfølgelig trække ned fordi det er en fejl, men hvis konkurrenten er dårligere typet men med lige hale, så bør typen vinde.

Nu er Ib jo så heller ikke voldsomt typet, så deeet… men lad os se
:slight_smile: Mette har lovet mig at han kan få et certifikat :lol: Så…

I øvrigt er der nogle dommere der ikke har ment at det egentlig var et rigtigt haleknæk, men mere en … ja… dup har en af dem skrevet på udtalelsen. Det er det alleryderste led på hans hale der er skævt :slight_smile: Men ikke sådan rigtig knækket… bare lidt … vanskabt L

Basil havde et fint “rigtigt” haleknæk så han ku’ lave 7-tal med halen. Sært nok har jeg ikke rigtig nogle billeder hvor det kan ses :S Men det var en helt anden type knæk end det Ib har.

[QUOTE=Susanne W;865557]Kia, jeg arbejder på det, men min telefon har besluttet sig for at kime uden ende idag, så jeg har svært ved at blive færdig med det sidste. Det kommer på i løbet af aftenen - hvis ellers telefonen lige giver slip lidt :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hvorfor står SBI g både hos Martti og Hannah Jensen søndag???

Ja, det er sikkert også en fejl :cool2: Kigger lige på det.
VH
Susanne

Om lørdagen skal min smukke smukke LILLE pige op til Stephe Bruin - nogen der kender hende?? er hun god??
Og om søndagen skal vi op til Minna Krogh - hende har jeg været oppe ved før dog ikke med kat. 4… :slight_smile:

Dét kan han også - men jeg har IKKE sagt at han kan vinde det over andre - og aldrig har jeg lovet dig at han kunne blive NOM :stuck_out_tongue:

Meeen… lad os nu se - der kan ske så meget :slight_smile:

/Mette

Nej nej men det sagde jeg jo heller ikke :smiley: Bare at du havde lovet et Certifikat :wink:

Nej, jeg satser ikke på at Ib kan charme sig til en NOM, trods alt. Selvom han har været TÆT på et par gange… det virker altså godt når katten vader hen til dommeren, smider sig i hans/hendes favn og storspinder :smiley:

[QUOTE=trillingsgaard;865944]Om lørdagen skal min smukke smukke LILLE pige op til Stephe Bruin - nogen der kender hende?? er hun god??
Og om søndagen skal vi op til Minna Krogh - hende har jeg været oppe ved før dog ikke med kat. 4… :)[/QUOTE]

Stephe Bruin skulle være rigtig god… Minna Krogh siger mig noget men jeg er ikke sikker på at jeg tænker på den rette