Dommerfordelingen - Horsens

Så er den sørme kommet…

Vi skal have Hanne Sofie - til Sommerfield

og Luigi Comorio til Winterfield og Adventure

Vi er helt tilfredse :smiley: :smiley: :smiley:

Hold da op det var tidligt -thumbs

Vi skal ha’ Hanne Sofie Sneum og Elaine Richardson til vores 3 katte.

Kender dem ikke, så det bliver spændende -høhø

jeg er UTILFREDS… Tango skal bedømmes af den samme som i Odder :frowning:

Junior skal op til Hanne Sofie, det har jeg gået og krydset mine små fede fingre for at han skulle, så jeg er bare glad [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif]

Absalon og Lissa skal op til Annika Billing og Airi skal op til Jørgen Billing. Jeg har aldrig haft nogen af disse til dommer, men er spændt da jeg ofte har set Annika i aktion og godt kan lide hende og Jørgen plejer altid at være rar :slight_smile:

MVH
Gitte

Diego skal op til Annika Billing - det er sikkert udmærket… Vi har været oppe ved hende før, tror jeg nok… Hehe :?

-høhø jeg behøver ikke kigge så - for når Diego skal have Annika så skal Dior også have hende [bigloony]

mmmmm men kiggede lige ind på siden … og sikke noget lækkert mad vi skal have mmmmm [bigloony]

Både Missi og Tool skal til Jørgen Billing, kender ham ikke, så er da spændt [bigloony]

Hihi, ja det er ikke sådan med de to søskende… Hvordan gik det forresten Dior på scenen søndag i Odder?

Ja, mht maden havde jeg først bestemt mig for at jeg altså bare måtte tage madpakke med, så så jeg maden… Hmm -thumbs

Forresten - er der andre at jer der har fået afvist jeres betaling til katteklubben? Jeg har åbenbart - men så vidt jeg kan se er det kun for udstillingsgebyret - det andet med maden lader til at være gået fint igennem?

Min betaling er gået igennem for både mad og udstillings gebyr. Det er betalt med VISA for 2 uger siden -thumbs

Helen - Okay, tak for svar… :slight_smile: Det der forvirrer mig allermest er at meddelelsen står til at være fra d. 4.7, men jeg har så vidt jeg ved først forsøgt at betale d. 11.7.? :? :?

(Nu har jeg så skrevet til deres kasserer, så må vi se hvad hun svarer, hehe)