Havde ønsket enten Steph eller Martti til Aby o og n. Begge katte har fået Hanne Sofie Sneum.
Hun er super sød, men kan altså ikke rigtig bedømme Abyer, da hun elsker stoooore katte, og næsten belønner en overvægtig aby:dokdok:
Så mine to spinkle mislinger skal nok ikke forvente noget som helst :S og jeg havde sådan håbet at få Marttin til Fiona, da jeg kæmper for at få hende kvalificeret til WS. Hun ville være en type kat som han kunne lide…men Hanne vil nok sige hun er for lille og spinkel…
Jeg fik heller ikke mit ønske opfyldt Lone - men such is life, og jeg er sikker på du nok skal få en god dag alligevel
jamen det skal nok blive en hyggelig dag, og Hanne er uden tvivl rigtig sød at være oppe hos, så mislingerne skal nok få en fin oplevelse, jeg ville bare gerne have haft en bedømmelse som jeg kunne bruge til noget…
Jeg kunne til gengæld godt overveje at se, om der er en plads til mig i bilen fra Slangerup, for jeg vil såmænd gerne høre, hvad Martti har at sige om Boo Jeg har ikke selv tilmeldt, fordi jeg troede, jeg skulle rydde bryggers i weekenden, men gasmesteren kommer først onsdag
Missebarnet skal til Hanne Sofie - og hvis hun godt kan lide tykke katte, så er sylfeden da lige noget for hende
Hvis Morten skulle have været med go vi havde kørt selv, kunne du sagtens have kørt med os, men jeg kører med Margith fra Køge i en varebil, så desværre han vi kun plads til 2 personer.
Det er sødt af dig, men Boo/Milo bor lige rundt om hjørnet, så det vil være endnu nemmere at få en balle på bagsædet af deres bil
hysseladen har heldigvis fået Miss Sofie. hun er så genial til sure/nervøse katte. Polka er heldigvis allerede kvalet til WS og deltager kun for at få et par shows i kroppen inden. og så skal han prøve det der veteran noget. (shhh ikke fortælle ham han er en gammel gris)
Kinse skal op til Steph og Pandora til Miss Sofie så det er helt okay
Har i plads til en mere (uden kat) i den bil??
Måske - jeg skal gerne høre ad Hvor er det i så fald fra?
KBH, men så må han tage tog et sted hen hvor i kan samle ham op.
Roskilde er et godt bud Jeg skal nok vende tilbage, når jeg lige hører fra dem
ok - når du ved noget må du gerne kontakte mig på 2536 1329
[QUOTE=Wijelo;1098477]Havde ønsket enten Steph eller Martti til Aby o og n. Begge katte har fået Hanne Sofie Sneum.
Hun er super sød, men kan altså ikke rigtig bedømme Abyer, da hun elsker stoooore katte, og næsten belønner en overvægtig aby:dokdok:
Så mine to spinkle mislinger skal nok ikke forvente noget som helst :S og jeg havde sådan håbet at få Marttin til Fiona, da jeg kæmper for at få hende kvalificeret til WS. Hun ville være en type kat som han kunne lide…men Hanne vil nok sige hun er for lille og spinkel…[/QUOTE]
weeee tak for den info pt er kyrie enten overvægtig eller ex form…så dette giver mig ligefrem lidt håb for en placering af kyrie så filur ikke skal alene til ws(ved Kyrie ikke har en chance der men skal med som selskab)
Æv, havde jeg tilmeldt Aura skulle hun have været til Martti
Øv Han er bare så sød.
nu er jeg jo så HELT uden viden om dette så dette er nok dagens dumme spørgsmål (det er der jo ét, der skal være, så det tager jeg frivilligt
)
jeg har tilmeldt en blå brite Hankastrat.
jeg tror jeg har luret, at han skal op til Martti, men hvad betyder det tal der står ud for Bri a. er det antallet af katte i katagorien eller hvad?
Det er ikke et dumt spørgsmål , ja det er det antal af katte i den farve variant/gruppe