Dommerfordelingen til Fuglebjerg er klar

Her er den. :slight_smile:

Jeg skal have Donatella - og det er vist også hende, jeg ønskede mig :slight_smile:

Jeg har aldrig prøvet hende før, så det bliver sikkert meget sjovt :slight_smile:

Jeg skal til Jette Eva med Max og til Anette Engvall med Cherry :slight_smile:

Jeg skal have Gismo til Anette Engvall, som jeg vidst ikke rigtig kender :?

Jette Eva Madsen skal sørme beriges med huskatten Sherry

Thea Friskoves skal beriges med DK Rothes Lukas - killing
og
Marie Westerlund skal beriges med DK Boholdt Alley Cat - kl. 5

Skal have Anette Engvall.
Gad vide hvordan hun er :slight_smile:

Mit kuld + Enya skal til Donatella, og Brazil skal til Thea.

Bailey skal op til Jette Eva Madsen :ok:

Wrappen skal til Ietje Röhr-Dubbeld - har aldrig hørt om h*n før?
Betty skal til Anne Veland, hende kender vi heller ikke.

Men vi glæder os til søndag!

PiaR: Itje er SUPER sød. Ejer selv et par skovkatte og har opdrættet tyrkisk van. Hendes man er faktisk dansk :wink:
Anne Veland er også en super sød og behagelig dommer. kattene har det godt hos hende.

Vi skal have Gavin vores fertile han rag d03 og Isak aka Leo vores hjemvendte kastrathan op til Itje. Glæder mig meget til og hører hendes bedømmelser af begge drenge. Gavin havde hun og gjorde ham til IC (og han blev også BIS dendag) så spændende hvad kl. 5 kan gøre for ham.
Findus vores creme kastrathan skal op til Anette Engvall så det bliver spændende.

[QUOTE=Vandoll;844453]PiaR: Itje er SUPER sød. Ejer selv et par skovkatte og har opdrættet tyrkisk van. Hendes man er faktisk dansk :wink:
Anne Veland er også en super sød og behagelig dommer. kattene har det godt hos hende.[/QUOTE]

Ih, det lyder jo supergodt :slight_smile:

Man= mand… :wink:

PiaR: hun har faktisk en dansk NFO nu jeg husker mig rigtigt efter. Fra Linda Guldal :wink:

[QUOTE=Vandoll;844456]…
Findus vores creme kastrathan skal op til Anette Engvall så det bliver spændende.[/QUOTE]

Kender du hende som dommer?

Gissar att Akilah inte kom med?

Dutch håller i alla fall Brazil sällskap hos Thea men får nog hälsa på Marie Westerlund först (som veteran) även Killy ska så småningom hils på Marie :slight_smile:

[QUOTE=Foxglove’s;844996]Gissar att Akilah inte kom med?

Dutch håller i alla fall Brazil sällskap hos Thea men får nog hälsa på Marie Westerlund först (som veteran) även Killy ska så småningom hils på Marie :)[/QUOTE]

Nej Akilah kom desværre ikke med - så kan jeg lære at tilmelde i ordentlig tid.

Jeg har min sorte EXO med og skal til Thea Friskovec, hende kender jeg slet ikke ??

Hello Kitty, NFO skal til Jette Eva

[QUOTE=Temple Bar;844037]Jeg skal have Donatella - og det er vist også hende, jeg ønskede mig :slight_smile:

Jeg har aldrig prøvet hende før, så det bliver sikkert meget sjovt :)[/QUOTE] Hun virker kompetent! Hun dømte Singapura’erne i Brædstrup!

Cats og Conni

Och jag ska lære att huske att melde Dutch i tid :høhø: :stuck_out_tongue: så att du hinner melde Akilah :tihi: