Dommerfordelingen Vorbasse

Jeg vidste Susanne var tidligt ude som sædvanlig :slight_smile:

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Lørdag skal vi til Charles Spijker, som jeg overhovedet ikke kender :? og søndag skal vi til Raymond Saetre igen :smiley: Så må vi håbe, at han er lige så begejstret for Jelly denne gang!

Lørdag ska Unni op til Fabrice Calmes
Ikke en dommer jeg kender, men det skal nok blive sjovt alligevel :smiley:

Er lidt glad for, at jeg den dag kun skal have Unni med :tihi:

hø hø ja her skal alle jo af hus pga dommer eksamen - stakkels dem og stakkels dommere.
britta busse får sig da en oplevelse, med rynke på bordet- fnis

de der skal op til alexey og bobbi kan godt glæde sig, det kan kun blive godt !

og glæd jer - mette har HELE den zoologiske have af hus. flap, børn, kronk, nut og gaia. måske vil hun gerne have en hånd undervejs s

hvis nogle mangler en hånd, så sig til :slight_smile:
Jeg skal kun lige har Unni op, så har jo sådan set tid nok til at hjælpe derudover :slight_smile:

Lørdag skal Sylvester op til Anette Kampf og Alley skal op til Alexey Shchukin
Søndag skal Alley op til Francoise Milcent

Lige et spørgsmål, er jeg den eneste der ikke kan finde hvem “hus hun” om søndagen? Jeg kan se to gange “hus han”…

Lørdag skal de til Raymond Saetre, men jeg kan ikke finde NFO gr 3 om søndagen?

Kaitlyn skal op til karl preiss om lørdagen og skal op til fabrice calmes om søndagen

Diego skal op til Yan Roca-Folch, som jeg aldrig har hørt om, så det bliver da spændende :slight_smile:

[QUOTE=kira v;729500]
de der skal op til alexey og bobbi kan godt glæde sig, det kan kun blive godt![/QUOTE]

Jamen det skal européerne, så der håber jeg mig på at kunne snige mig til en lytter :slight_smile:

Asti skal op til Anette Kampf, hvis han overhovedet skal udstilles :frowning:
Nå men tror I man kan regne med det katalognr der står på udstillingssiden nu hvor der er lavet dommerfordeling? Så ku jeg få lavet mit lille skilt ( http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34902-Katalognummer&highlight=katalognummer )

[QUOTE=HeroldDesign;729608]Asti skal op til Anette Kampf, hvis han overhovedet skal udstilles :frowning:
Nå men tror I man kan regne med det katalognr der står på udstillingssiden nu hvor der er lavet dommerfordeling? Så ku jeg få lavet mit lille skilt ( http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34902-Katalognummer&highlight=katalognummer )[/QUOTE]

Det vil jeg mene du kan - ellers så send mig lige en pb med dit katalog nr. så skal jeg tjekke om det er korrekt :wink:

/Mette - i fuld gang med katalogskrivningen :wink:

Er det bare mig som er blind, eller er Mco 4 ikke på om søndagen :?

Alle Kurilean Bobtail skal op til sammen dommer, som er Anne Veland. Jeg kender hende ikke, men jeg syntes det er rart, da jeg ved mine høre til i forskellig grupper, så det bliver langt nemmere at holde styr på. :thumbup:

Vi har et kuld på 5 killinger med, det er dog kun de 3 tortie piger der kommer op til bedømmelse som kuld.
3 af killingerne skal til enkeltbedømmelse.
Magtech Magnum KBL d 24 - Dianmond Line KBL fs 09 24 og Lapua Master KBL fs 09 24

Samt vi har vores 2 voksen Bobtails med
Fendi Golde Look * LT KBL fs 24
Korzhik SuperBob * RU

Jeg kan også kun se MCO 4 om lørdagen!

Så skulle de manglende grupper være med - tak for korrekturlæsning, det er simpelthen umuligt at læse korrektur på eget arbejde kl. 4,00 om morgenen :slight_smile: (Og derfor smider jeg den så tidligt op, for jeg ved jo at jeg kan regne med jer :slight_smile: )
VH
Susanne

Jamen Dellemusen skal op til Alexey Shchukin m. dommerelev Bobby Funk , er spændt på det selv om hun ikk er i bedste kondition lige pt. Så da jeg kun har en enkelt misling med giver jeg også gerne en hånd, hvis nogle skulle have brug for det.

MVH
Gitte

Så, nu kan jeg se NFO 3 om søndagen :slight_smile:
Tøserne skal til Charles Spijker, det bliver spændende for ham har vi ikke prøvet før.

Alexey Shchukin er også TICA dommer og super god til at håndtere kattene :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;729659]Så, nu kan jeg se NFO 3 om søndagen :slight_smile:
Tøserne skal til Charles Spijker, det bliver spændende for ham har vi ikke prøvet før.[/QUOTE]

ham har jeg prøvet 2 gange :slight_smile: han er god til kattene og ret underholdende

det var ham der døbte min Ramses tortien fordi han er med al rimelighed er kimær :slight_smile: (markant sort plet på forpoten)

[QUOTE=Battlestar;729681]ham har jeg prøvet 2 gange :slight_smile: han er god til kattene og ret underholdende

det var ham der døbte min Ramses tortien fordi han er kimær :slight_smile: (markant sort plet på forpoten)[/QUOTE]

Så kan vi jo godt glæde os til ham :slight_smile:
Kryds fingre for at Snus er kommet i godt humør igen…

Djamilla skal op til Charles Spijker - :juhu: Han er sådan en behagelig dommer :wink:
Evelina skal op til Raymond Saetre - Hvordan er han, kender ham nemlig ikke :?