Dovenskab og grådighed

… står for fald - i bogstaveligste forstand…

I tirsdags fik jeg en stor Buddha-figur på mit arbejde og glad slæber jeg den hjem, mens jeg forestiller mig, hvor den skal stå og fryde mit hjem og hvordan jeg skal vise den til alle og hvordan folk vil rose den og…

så lå jeg der.

Jeg nægtede at slippe min nye skat - og samtidig havde jeg valgt at slæbe to poser og en taske med, for jeg gad ikke gå to gange - så nu har jeg en buddha figur, en slemt forstuvet ankel, overrevne ledbånd og en AKTIV hund, som jeg ikke kan gå med.

Det er spøjst - buddhisten som faldt for en materiel ting og blev ramt at øjeblikkelig karma.

Heldigvis har jeg min humor endnu - og der må grines over mit stunt:-) Det er som “Konen med æggene”:-)))

K

Som havet kun har én smag,
smagen af salt,
har min lære kun én smag,
smagen af frihed.

  • Buddha

Ups , glemte lige håber at du er okay

Helle altså, sikke da noget, håber du snart er frisk igen.

Hæ… jeg er kommet til øvelse 71 i “Sådan bruger du en papkasse”…
Er du interesseret i en liste til Ace :smiley:

Stakkels dig - det gør hamrende ondt! og tager en halv evighed med sådan nogle overrevne ledbånd. Huske endelig god genoptræning af anklen…

Ja jeg er fri og selv ude om det haha:-)

Tak

Hehe, øv for pokker. Men lidt sjov historie.

-LOL

Undskyld Helle,men jeg kom sådan til at grine over din beretning:sorry::sorry:

Rigtig god bedring med foden -love

Stakkels dig Helle…
Det har godt nok været en prøvelse at få Buddha hjem…:tihi:

Måske er det så Buddha´s måde, at fortælle sig, at du måske skal slappe lidt af i et stykke tid, og tænke lidt på dig selv?? Har en ide om, at du nemt tilside sætter dig selv, hvis der er noget du brænder for, og så glemmer at være Helle…

Så måske skal du tage faldet med Buddhaén, som et lille hint, om lidt afslapning, og koncentration om dig selv Helle…

God bedring… Overrevne ledbånd er bestemt IKKE spor sjovt… Pas nu godt på dig selv, og find et permanet sted til din Buddha, så du ikke lige med det samme skal tumle ruindt med den…

Men trøst dig, du er ikke ene om uheld. Jeg tabte en 6 kg tung støbejensgryde ned over den ene fod i forgårs…

Jeg ville IKKE på skadestuen, men nogle velmente spark fra flere herinde overbeviste mig om, at HVIS nu foden var brækket, var det nok bedst at gøre det… Var den så heldigvis ikke…

Stakkels dig -kramer

Tak:-) Der MÅ gerne grines:-)

Jeg tror på læreprocesser - så ja der ligger bestemt også en i det her:-)

MVH

God bedring og lad nu være med at hoppe rundt og lege gemse de næste par dage.
Knus Elin

Jeg forsøger:-)))))

Men jeg har jo energi som en aby!

plejer at gå med Ace mindst tre timer daglig - jeg er ved at dø!!!

.-))))

Kæreste Helle…:wehuu:

Ja hovmod står for fald.
Både på den ene og den anden måde.:tihi:

Jeg ønsker alligevel kun det aller-bedste for dig.
Rigtig god bedring.
Min ven.-fløjte

Mange hilsner
Mona

Puha da, Helle, for et stunt. :smiley:
God bedring med det. -kramer

Ja sammen med bedrevidenhed og bagklogskab står det for fald:-)

Og fordømmelse…

Jeg har det bedre i dag. Den der lider mest er hunden, så måske var det hans karma og ikke mit.

MVH Helle

-høhø-høhø-LOL-LOLIhhh Helle jeg så hele sceancen for mig, og det fik mig til at stor grine… det kunne såmænd have været mig selv - ja den karma den karma - hvad har vi dog gjort os fortjent til :sshh:

Ja jeg er sikker på at Ace kunne fortælle, hvor smukt det så ud, da jeg fremførte Svanens Død md Buddha i tæt omfavnelse i laden - hvis han kunne tale hehe

:-)))))