Dovne katte

Sådan ser der ud hjemme hos mig i øjeblikket.
Totalt dovne og dvaske katte i den her lede hede.
3 er ude og 1 er inde.

Zilaz

Kista

Ida

Aicha

Hvor ser de bare skønne ud :smiley:

Fine billeder…sådan ser der også ud her…det er bare for varmt. Da det blev lidt overskyet her i eftermiddag var der dog alligevel engergi til at vade ind i det bed jeg prøvede at luge lidt i, og lægge sig totalt ivejen, typisk ik? :stuck_out_tongue:

Tak skal du ha’ :slight_smile:

Her har der ikke været overskyet siden i formiddags.
Ha ha ha, hvor er det typisk katte, de skal nok sørge for vi ikke laver for meget :høhø:

Gid mine gad at slappe af. Min den ældste hankat Misser har igen være oppe at toppes med en anden kat. Tid til at rense sår igen, gør jeg jo også kun ca. hver anden dag grundet alle de slåskampe.
Ellers er der blevet hygget indendørs her. Killingerne ligger allesammen i toppen af kradsemiljøet

[quote=Henriette;404687]Gid mine gad at slappe af. Min den ældste hankat Misser har igen være oppe at toppes med en anden kat. Tid til at rense sår igen, gør jeg jo også kun ca. hver anden dag grundet alle de slåskampe.
Ellers er der blevet hygget indendørs her. Killingerne ligger allesammen i toppen af kradsemiljøet[/quote]

Det er træls når de slås, fatter da heller ikke de gider i denne dræbende hedebølge.

Sender en kølig brise til de smukke misser :hjerte::hjerte::hjerte:

De takker så meget :thumbup:
Jeg sniger mig lige til at tage lidt af den kølige brise

Gud!!! Har dine katte ligefrem åbne øjne:tihi:

Jeg går og prikker til Mille, Laban og Folmer 2 gange i timen, for jeg kan da virkelig være i tvivl om at de overhovedet er i live:fløjte:

[quote=JulleML;404705]Gud!!! Har dine katte ligefrem åbne øjne:tihi:

Jeg går og prikker til Mille, Laban og Folmer 2 gange i timen, for jeg kan da virkelig være i tvivl om at de overhovedet er i live:fløjte:[/quote]

Ja det havde de lige et kort øjeblik, de skulle o se hvad jeg nu havde gang i :tihi:
Men de har lukkede øjne nu, og der er også liv i dem, selv om det er utroligt.

Hvor er de bare smukke, selv om de dovner den :wehuu:

Ja da, uanset hvad de gør så er de smukke :smiley:

Dejlige misser du har der, jeg kommer snart og nusser pelsen af dem.
Mine ligger alle mulige og umulige steder. Leopold mener han har den bedste plads, nemlig i min sen og med et åbent vindue. Hvis han er heldig, så blæser det lidt engang imellem og lufter pelsen på hans prikkede mavse:):slight_smile:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;404749]Dejlige misser du har der, jeg kommer snart og nusser pelsen af dem.
Mine ligger alle mulige og umulige steder. Leopold mener han har den bedste plads, nemlig i min sen og med et åbent vindue. Hvis han er heldig, så blæser det lidt engang imellem og lufter pelsen på hans prikkede mavse:):slight_smile:
Knus Elin[/quote]

Jeg er ret sikker på at de alle sammen gerne ville være uden pels i øjeblikket, så du kommer bare så hurtigt du kan og nuller løs :smiley:
Ja ham Leopold, han forstår det lige :thumbup:

:slight_smile:

Lige nu ligger der en doven brite i en havestol ude på terassen i mørke, nænner næsten ikke at hente ham ind. Han har ligget ude under bregnerne i sin indhegning det meste af dagen.

[quote=kiskis;404785]:slight_smile:

Lige nu ligger der en doven brite i en havestol ude på terassen i mørke, nænner næsten ikke at hente ham ind. Han har ligget ude under bregnerne i sin indhegning det meste af dagen.[/quote]

Næ det kan jeg godt forstå du ikke rigtig kan nænne, det er jo først nu der begynder at være så man kan trække vejret igen.

De er bare total lækre alle tre. :inlove:

Jeg er helt pjattet med ‘nullermanden’, Aicha. -lovelove

Tænk, om vi andre bare kunne slappe sådan af i sommervarmen, vi går/sidder bare og stønner. :tihi:
.

[quote=Bente_K;404856]De er bare total lækre alle tre. :inlove:

Jeg er helt pjattet med ‘nullermanden’, Aicha. -lovelove

Tænk, om vi andre bare kunne slappe sådan af i sommervarmen, vi går/sidder bare og stønner. :tihi:
.[/quote]

Tak skal du ha’
“nullemanden” Aicha er en pige, det er kun sorte Zilaz der er dreng.
Jeg kan sagtens i denne varme, det kommer helt af sig selv :thumbup:

De er vel nok dejlige :inlove: