Dråbe billeder

Ja for en gang skyld er det ikke Katte-Misserne jeg fremviser. :tihi:
Jeg elsker at lege med vand billeder, så her vil jeg da lige fremvise lidt af de mange mange jeg har. :ups:

De er vildt flotte, Kimilla!

Vand og dråber er helt fantastisk at tage billeder af! :smiley: Det er ret krævende, men det er superfedt når det lykkes.

Jeg kan rigtig godt lide det med terningen - Supersjov idé :thumbup:

Tusinde tak Blabl/Simone. :slight_smile:

Ja det er fedt at lege med - Når jeg starter kan der hurtig gå et par timer og 500+ billeder. :tihi: Jeg kæmper stadig med at få et nyt (bedre) padehatte billede. Men det lader vente på sig. Tsk

Egentlig bruger jeg den kun får at få plask, men synes på nogle billeder den giver lidt “spil” i det. :slight_smile:

Wowow - De er godt nok fede de billeder ! :slight_smile:

Hvor er de alle flotte .Hver og en , et kunstværk i sig selv . :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;566843]Tusinde tak Blabl/Simone. :slight_smile:

Ja det er fedt at lege med - Når jeg starter kan der hurtig gå et par timer og 500+ billeder. :tihi: Jeg kæmper stadig med at få et nyt (bedre) padehatte billede. Men det lader vente på sig. Tsk

Egentlig bruger jeg den kun får at få plask, men synes på nogle billeder den giver lidt “spil” i det. :)[/QUOTE]

Ja, der går hurtigt mange billeder til sådan noget :høhø: Det er det med at ramme helt præcist.

Måske jeg skal hive kameraet frem igen snart - Bliver jo helt inspireret :slight_smile:

Ja, rigtig sjove billeder…små kunstværker. Sjovt at noget så simpelt kan give så meget spil og udtryk!

Tusinde mange tak Lotte! :slight_smile:

Tusinde mange tak for roserne Heidi. :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;566846]Ja, der går hurtigt mange billeder til sådan noget :høhø: Det er det med at ramme helt præcist.

Måske jeg skal hive kameraet frem igen snart - Bliver jo helt inspireret :)[/QUOTE]
Ja det er lige det med at ramme på rette tidspunkt. :tihi:

God fornøjelse hvis du giver dig i kast igen. :smiley: Vis endelig frem, bliver nysgerrig jo. :slight_smile:

Tak Helene - Ja vand er ikke altid så spændende i mine øjne - Men på denne måde så er jeg optaget! :tihi:

:wow:

De er smukke, især det første er jeg ret vild med :ok:

Super fede billeder :wink:
Skønt at se andre idéer fra dig også :wink:

Mange tak Annie. :slight_smile: - Jeg må selv indrømme at jeg er lidt tosset med det første - Det er også printet stort og skal op og hænge når min mor ikke har det på jobbet længere. :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;566882]Super fede billeder :wink:
Skønt at se andre idéer fra dig også :wink:
[/QUOTE]
Tusinde mange tak Rikke. :slight_smile:
he he ja, mit kamera kan knipse andet end Katte-Misserne. - Se nu skal i trækkes med katte billeder OG vandbilleder - Og når jeg kommer i Zoo igen, så kommer der helt sikkert også derfra. :tihi:

Spændende - den type fotokunst som jeg gerne ville have på væggen :slight_smile:

De er helt vildt fede

mange tak Eva. :slight_smile: - Jeg skal selv finde plads, synes selv godt om denne slags til væggene. :slight_smile:

Tusinde mange tak for roserne. :slight_smile:

Wow! De er godt nok flotte :slight_smile: det ser fantastisk ud med baggrundsfarverne og de forskellige former, vandet laver - super flotte!

Jeg takker mange gange for roserne, Tak Camilla. :slight_smile:

Jeg synes bestemt også, det ligner noget, der ville være fedt at have hængende på væggen :ok:
Hvordan laver du dem?

[QUOTE=Else;567684]Jeg synes bestemt også, det ligner noget, der ville være fedt at have hængende på væggen :ok:
Hvordan laver du dem?[/QUOTE]

Jeg sætter mit kamera på stativ og benytter fjernudløser - Sætter min skål med vand op på bordet i køkkenet. Sætter mit papir bag skålen. Rette min flash mod papiret og så en pose med hul, så drypper det bare der ud af. Jeg benytter også tit en terning for at få mere gang i den. :slight_smile: