Dråbe billeder

-storrespektWOW, hvor er de flotte de billeder…

Mange takker for roserne. :slight_smile:

Sidder og ser mine dråbe billeder igennem, og falder over nogle forskellige. Så hiver lige denne op igen, med et enkel billede til at starte med. :slight_smile:

De er SÅ flotte!

WOW Hvor er de fede! Hvordan laver man egentlig sådan nogen? Bare fyrer kameraet af i boostmode og håber på held?

Hvor er de bare fede de billeder!

Så smukt - og motivet varieres i det uendelige, uden at man bliver træt af det. :slight_smile:

Det er helt urimeligt at hive den tråd op, når jeg ikke har nogen penge til at købe et af billederne for :hmpf:

Når engang jeg vinder i Lotto, skal jeg have to :rock: (Hmm, kræver det mon, at jeg køber en Lotto-seddel?)

Tusinde mange tak. :slight_smile:

Takker for roserne. :slight_smile: - Ja, når alt er sat op, så for mit vedkommende er det “bare” at fyre løs og håbe på heldet er med en. I aften er min plan at tage nye, og der skal nye ting testes. Håber jeg får “drømme billederne” i aften. :slight_smile:

Jeg takker mange tak. :slight_smile:

Tusinde mange tak. :slight_smile: Ja, jeg er jo selv helt tabt i vand billeder, så for mig bliver de i hvert fald aldrig kedelige. :tihi:

[QUOTE=galath;650610]Det er helt urimeligt at hive den tråd op, når jeg ikke har nogen penge til at købe et af billederne for :hmpf:

Når engang jeg vinder i Lotto, skal jeg have to :rock: (Hmm, kræver det mon, at jeg køber en Lotto-seddel?)[/QUOTE]

Hehe, ja bare man pludselig vandt uden at købe seddel, så var det nemt. :rock: Jeg drømmer selv stadig om at vinde, trods Lottosedlen ikke er i hus. :tihi: men nøj det ville sandelig være lækkert. :juhu:

rigtig flotte billeder Kimilla!
Jeg er MEGET misundelig…
Vil også snart lege med vand…
HVad har du brugt som baggrund og objektiv?
det med terningen er GODT nok flot

[QUOTE=Saphiira;651103]rigtig flotte billeder Kimilla!
Jeg er MEGET misundelig…
Vil også snart lege med vand…
HVad har du brugt som baggrund og objektiv?
det med terningen er GODT nok flot[/QUOTE]

Takker for de pæne ord.

Mine baggrunde er forskellige ting, har brugt dvd covers. Men mes bruger jeg udprint af forskellige farver.
Objektivet er et Canon 100 mm. :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;651165]Takker for de pæne ord.

Mine baggrunde er forskellige ting, har brugt dvd covers. Men mes bruger jeg udprint af forskellige farver.
Objektivet er et Canon 100 mm. :)[/QUOTE]

Okay smart…
Forsøgte mig lige nu faktisk… Men det blev ikke så godt…øv…
Synes det er svært…men øvelse gør vel mester ;)?

[QUOTE=Saphiira;651179]Okay smart…
Forsøgte mig lige nu faktisk… Men det blev ikke så godt…øv…
Synes det er svært…men øvelse gør vel mester ;)?[/QUOTE]

Helt sikkert - Personligt synes jeg selv jeg er kommet langt, når jeg ser tilbage på mine “gamle” dråbe billeder.

Jeg skal igang med at lege om lidt. :smiley:

[QUOTE=Kimilla;651215]Helt sikkert - Personligt synes jeg selv jeg er kommet langt, når jeg ser tilbage på mine “gamle” dråbe billeder.

Jeg skal igang med at lege om lidt. :D[/QUOTE]
ja man kan næsten ikke stoppe igen, vel? :slight_smile:
Gør du det i en balje, i vasken eller?..Gjorde det i vores badekar…men det er godt nok lidt klodset :smiley:

[QUOTE=Saphiira;651218]ja man kan næsten ikke stoppe igen, vel? :slight_smile:
Gør du det i en balje, i vasken eller?..Gjorde det i vores badekar…men det er godt nok lidt klodset :D[/QUOTE]

Nej det er svært at stoppe. Jeg bruger som regel flere timer og tager over 500 billeder. :slight_smile:

Jeg tager dem i køkkenet i en skål. :slight_smile: - Startede med at bruge vasken men det var ikke godt nok synes jeg.

[QUOTE=Kimilla;651219]Nej det er svært at stoppe. Jeg bruger som regel flere timer og tager over 500 billeder. :slight_smile:

Jeg tager dem i køkkenet i en skål. :slight_smile: - Startede med at bruge vasken men det var ikke godt nok synes jeg.[/QUOTE]

okay! :slight_smile: Jeg fik 1 godt billede ud af 100 tror jeg…haha…
så opgav jeg lidt… Venter til i morgen, hvor der er mere naturligt lys…

[QUOTE=Saphiira;651224]okay! :slight_smile: Jeg fik 1 godt billede ud af 100 tror jeg…haha…
så opgav jeg lidt… Venter til i morgen, hvor der er mere naturligt lys…[/QUOTE]

Der har jeg det modsat. Jeg venter til sent på aften så der er helt mørkt. :slight_smile:

Men håber du får mere held næste gang. :slight_smile:

Super fede billeder :ok:

Har du også “baggrund” under skålen?
Har du bare farvet papir som baggrund, eller printer du dem ud så du får spillet med farverne? :slight_smile:

[QUOTE=MetteSlot;651230]Super fede billeder :ok:

Har du også “baggrund” under skålen?
Har du bare farvet papir som baggrund, eller printer du dem ud så du får spillet med farverne? :)[/QUOTE]

Jeg har aldrig noget farvet papir eller andet under min skål. :slight_smile:

Jeg har printet forskellige ud. Noget lavet i PowerPoint. Andre er billeder jeg selv har taget som så er lavet til baggrunde. :slight_smile:

Og tusinde tak forresten. :smiley:

Er det noget man kan købe? Jeg er fuldstændig forelsket.