Drægtige tilløbere

Det er giver lidt stof til eftertanke - tolker det som at hun i den grad vælger trygheden, hun har fundet hos dig, fremfor “det ideelle katteliv”…? :thinking:

8 Synes om

En lille update herfra :smil: Tiden flyver, men alle trives og har det godt :hjerte:
(Bær over med billederne - de er ikke supergode)

De små bliver 6 mdr. i den kommende uge. Aslak og Fritte søger stadig nyt hjem.
Her er de to sammen i en køje :lovelove: Aslak er en stor blid dreng og Fritte er (stadig) en meget aktiv og meget social missepige. Hun elsker at være med, hvor jeg er.

Fritte

Balder er bare lækker :heart_eyes: - og han ved det :hoho:
Han er en stor dreng, som nu har rundet 4 kg.

Arrig og Alva :heartpulse:

Alva :purple_heart: - hun er den sjoveste pige, som altid smyger sig om mine fødder.
Hun er mindstemissen og vejer nu 2,9 kg

Tut er blevet helt voksen at se på :lovelove:

Hun er en “I give zero fucks”-type og jeg elsker hende for det :hoho:

Og stakkels lille Olaf :love: fanget på den forkerte side af hegnet - altså ikke udenfor hegnet, men i den store indhegning, hvor jeg står i forhaven :smile:

Lille Olaf, fordi han er lille, og hele tiden har været lidt bagefter :hjerte: Han vejer et helt kg mindre end sin kuldbror Balder, og har lige rundet 3 kg.

Arrig igen

Birla er her også stadig, men jeg har ikke nogen nye billeder af hende i denne omgang.

Og så vil jeg gerne sige tusind tak til jer, der har givet flotte bidrag til misserne siden sidst :tak: Det er en stor hjælp. Jeg sparer sammen til at få far-mis kastreret og Birla til tandbehandling.

Far er her nemlig stadig og har fået en stak halmballer i garagen at putte sig i
(fanget på overvågningen)

27 Synes om

Der er ingen af dem, der er blevet ret meget grimmere siden sidst … :lovelove: :hjertehop:
Men de to … :smelter:

13 Synes om

Alva absolut elsker Arrig :hjerte: Det er meget rørende at se. Så til det rigtige hjem, kan de to flytte sammen :smil:

10 Synes om

I blev snydt for Birla sidst :smil:
Her er hun i går :heart_eyes:

Og med til morgenhygge tidligere i dag :heart:

23 Synes om

Hvor er hun smuk :sparkling_heart:
Opdater mig lige - har nogen af killingerne fået nyt hjem ?
(Bortset fra Olaf og Balder, som du selv beholder) :wink:

5 Synes om

Hvor er hun godt nok fin. Og hun ser ud til at trives - hvordan oplever du hende? Ingen utilfredshed med indelivet? Hun er i hvert fald i fin stand - og med det mener jeg ikke tyk. Bare blank og ved godt huld med fine, klare, opmærksomme øjne.

10 Synes om

Beklager jeg først får svaret nu …

Nej, de bor her stadig :smil:

Hun virker meget harmonisk og vil gerne lege med mig. Hun lægger også snuden mod min hånd engang imellem, en lidt sjov adfærd, syes jeg :smil: Det sker når jeg rækker hånden hen til hende for at hun kan snuse til mig. Så trykker hun simpelthen snuden imod min hånd. Men jeg må stadig ikke stryge hende over ryggen. Hun virker tilfreds med indelivet. Selvom der (næsten) dagligt er fri adgang til haven i 1-2 timer, går hun ikke ud.

13 Synes om

Altså, hvis nogen skulle ønske sig en fiks og færdig kattefamilie…
Mor Birla med hendes egne killinger, Aslak og Fritte :lovelove:

27 Synes om

Sådan et lammeskind er godt :heart:

Er det tilfældigt, at de ligger sammen, de tre - eller er de tættere knyttet til hinanden end til de andre?

5 Synes om

Det er tilfældigt :smil:

5 Synes om

Første møde med sne :hoho:
Lidt mørkt, da de er optaget fra køkkendøren kl. 6.30 i morges.

Jeg har ikke haft mulighed for at redigere filmene, da Microsoft har låst mig ude af min computer og jeg bøvler med at få adgang igen :s: :sur:

14 Synes om

Jeg griner ikke af, at Microsoft har låst dig ude - men hvor er de søde og sjove :heart:

Hvordan har MS båret sig ad med at låse dig ude?

2 Synes om