Dragør 3. og 4. augst

Tilmeldningen til Dragør er åben Inviterede dommere:
Alfred Wittich, Schweis, all-round
Carin Sahlberg, Finland, III-IV
Jurgita Gustiani, Litauen, III-IV
Stephen Henry, Frankrig, I-II
Dieter Filler, Schweiz, I-II-IV
Christiano F. Sandon, Italien, II
Isabelle Maillard Chiavuzzo, Schweiz, I-II

[B]Lørdag Breed BIS – SBI

Det er også på denne udstilling præmieringen af Felis Danica´s topkatte vil finde sted

[/B]

Der er ikke tvivl om, at jeg kommer, for om ikke andet er det god træning. Så skal jeg bare se, hvilken af de kvindelige dommere, jeg vil ønske, for Wittich skal jeg i hvert fald ikke have :frowning:

Jeg har også besluttet at smutte en tur over broen og deltage i Breed BIS, hvis de kan få samlet nok birmaer,
Jeg har tilmeldt 2 katte, de eneste jeg har mulighed for at udstille på nuværende tidspunkt, også er der jo en kat der er kommet på FD topkatteliste jeg gerne vil over og være med til at fejre

Jeg kommer helt sikkert forbi, som publikum. :slight_smile:

Kia: Når nu du skal derover kan jeg så lokke dig til at tage Diva’s topkattepræmie med hjem ? jeg har nemlig ikke mulighed for at deltage pga. arbejde… ):

Jeg havde faktisk tænkt på at tilbyde at tage dem med hjem til dig, hvis du ikke kunne tage der over, så selvfølgelig vil jeg gerne tage Diva´s præmie med hjem til dig

Tak du er en skat… (:

Ærgerligt med en udstilling så tæt på, som hverken Camilla eller jeg kan deltage i…
Håber I andre får en god dag :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1081028]Ærgerligt med en udstilling så tæt på, som hverken Camilla eller jeg kan deltage i…
Håber I andre får en god dag :)[/QUOTE]

Sådan går det jo når man har andre planer. Kan I ikke ændre på dem?

Jeg overvejer at komme med et par stykker, men den udstilling er bare tradtionelt en “sveder” og selvom kattene nok skal klare det, så er jeg selv meget lidt rummelig hvis det er er alt for varmt i hallen :wink:

Jeg tror vi kommer lørdag med JumJum.

[QUOTE=En forhenværende bruger;1081058]Sådan går det jo når man har andre planer. Kan I ikke ændre på dem?
[/QUOTE]

Næppe… Camilla og NP har inviteret familie og venner til den helt store fest, så det bliver nok temmelig vanskeligt :smiley:

Næste gang må hun altså lige tjekke udstillingskalenderen inden der planlægges den slags :wink:

Hvilken udstilling skal jeg tage dem med til dig.
Kommer du til vamdrup

Årh… jeg tænker kuld, 3 x enkeltbedømmelse killingerne og en hunkat til bedømmelse - begge dage…

Jeg glæder mig til at komme med

IP Dushara Tatters And Rags - SOM n, Kl. 6 og Veteran

• både lørdag og søndag. :slight_smile:

Jeg håber på at kunne komme med charmebøffen Boxty, men det ligger bare en uge inden jeg skal aflevere mit bachelor-projekt :surrender1:

Så jeg må lige se på det når det nærmer sig. Hvornår er sidste tilmeldingsfrist i øvrigt? :ups:

Ifølge hjemmesiden er det “16. juli eller når halkapaciteten er opnået” :slight_smile: Det er ikke en lille hal og mange holder ferie omkring den tid, så jeg ville ikke forvente at skulle stresse over tilmelding (endnu ;))

Til din info tilmelder Lise om søndagen og jeg har ikke besluttet dag endnu :slight_smile:

1. juli ifølge Daraks hjemmeside

Hvor er det godt at I kan finde sådan nogle ting for mig, når nu jeg åbenbart ikke selv kunne :ups:

1. juli… Så har jeg heldigvis lidt tid endnu til at finde ud af hvor lidt/meget stresset jeg er til den tid :stuck_out_tongue:

[QUOTE=TanjaE;1081189]Hvor er det godt at I kan finde sådan nogle ting for mig, når nu jeg åbenbart ikke selv kunne :ups:

1. juli… Så har jeg heldigvis lidt tid endnu til at finde ud af hvor lidt/meget stresset jeg er til den tid :p[/QUOTE]

Du er lidt undskyldt, for det hele står ikke på samme side - man skal et lag længere ind for at finde den oplysning :slight_smile:

Jeg har et hotelværelse jeg ikke får brug for alligevel…
Dobbeltværelse for 515,- lør-søn.