Dragør 3. og 4. augst

Det gør vi så ikke alligevel.

Men jeg har tilmeldt lille søde Cikke Sommerhår til begge dage :slight_smile:
Hun skal debutere i Åben Klasse.

  • og måske kommer mormor Missebarnet med.

Jeg kommer både lørdag og søndag, og medbringer Aroni og hans spanske opdrætter Linnet (Noldor)
Det er nemlig den weekend, hvor jeg får overdraget Aroni … og i guder, hvor jeg glæder mig :yah:

Jeg skulle hilse fra Linnet og sige, at I er meget velkomne til at komme og hilse på hende lørdag.
Hun flyver tilbage til Spanien lørdag sidst på dagen.

Jeg planlægger at komme med

Thomanis Sheldon Lee Cooper

Om lørdagen.
Jeg skal bare lige have bearbejdet noget plads i mit hoved til at sende tilmeldingen…

Så har jeg tilmeldt begge dage:

Thomanis Aura Dione, NFO grp 8, klasse. 11.

Det vil blive Auras sidste udstilling som ungdyr :slight_smile:

Vi kommer med en lille smuk NFO sølvpige :slight_smile:

Ih hvor jeg glæder mig til at se Jer igen - OG møde den lille skønhed :slight_smile:

Søger en der gider tage en FD Topkatte præmie med hjem for mig (: Jeg kan desværre ikke selv deltage grundet arbejde - og da Kia ikke skal derover alligevel søger jeg nu en anden der evt. kunne have lyst til at hjælpe mig lidt…

Nogen der kan tage det med hjem også tage det med til mig i Vamdrup ???

I lige måde Pia :slight_smile: Hun glæder sig vist også til luftforandring - hun er begyndt at banke hendes brødre. De har så endelig fået sat hende lidt på plads den anden dag, med det resultat, at hun har fået en klo i læben. Heldigvis ikke noget alvorligt, men rebel mere end tøsepigebarn? Jo tak - det tør siges :smiley:

[QUOTE=DK Lindvig;1089334]Jeg kommer både lørdag og søndag, og medbringer Aroni og hans spanske opdrætter Linnet (Noldor)
Det er nemlig den weekend, hvor jeg får overdraget Aroni … og i guder, hvor jeg glæder mig :yah:

Jeg skulle hilse fra Linnet og sige, at I er meget velkomne til at komme og hilse på hende lørdag.
Hun flyver tilbage til Spanien lørdag sidst på dagen.[/QUOTE]

Vi kunne måske meget godt finde på at tage en tur til Sjælland for at kigge og hilse på Linnet :slight_smile:

Så fik jeg bestemt mig for at tage begge dage med Boxty :thumbup:

Hjæææælp :S jeg kan ikke åbne tilmeldingssiden.

Kan man mon tilmelde på andre måder eller er udstillingen allerede fyldt op. :?

Jeg ved godt jeg bare kunne have været hurtigere ude :dokdok: men der har så meget og denne udstilling plejer jo ikke at blive udsolgt inden sidste frist for tilmelding.

[QUOTE=Wijelo;1096808]Hjæææælp :S jeg kan ikke åbne tilmeldingssiden.

Kan man mon tilmelde på andre måder eller er udstillingen allerede fyldt op. :?

Jeg ved godt jeg bare kunne have været hurtigere ude :dokdok: men der har så meget og denne udstilling plejer jo ikke at blive udsolgt inden sidste frist for tilmelding.[/QUOTE]
Jeg VED ikke noget om det, men jeg ville da tro at du kunne bruge en god gammeldags papirtilmeldingsblanket, som kan sendes til deres udstillingssekretær? Vi tager i hvert fald stadig imod dem, omend der er ved at være langt imellem dem :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1096818]Jeg VED ikke noget om det, men jeg ville da tro at du kunne bruge en god gammeldags papirtilmeldingsblanket, som kan sendes til deres udstillingssekretær? Vi tager i hvert fald stadig imod dem, omend der er ved at være langt imellem dem :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak - det prøver jeg så, jeg vidste ikke at man stadig kunne bruge dem herhjemme…

Nu er det jo så heldigt, at udstillingssekretæren Tanja er herinde som “Moster’s”.
Jeg ville først sende hende en PB eller en mail… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1096823]Nu er det jo så heldigt, at udstillingssekretæren Tanja er herinde som “Moster’s”.
Jeg ville først sende hende en PB eller en mail… :)[/QUOTE]

Det ved jeg godt og jeg har allerede sendt hende en mail :slight_smile:
Har nu også fået svar fra DARAK’s webmaster, hun ser på sagen…

Jeg har været heldig at få tilbudt kørsel og overnatning, så jeg kommer med Lillemanden og Deluxe :smiley: Glæder mig til at se jer alle!

det bliver spændende at se den lille ny :smiley:

Og der er forresten kommet bekræftelse på min tilmelding så nu skal Cooper se om han kan få sit andet cert som kastrat :hjerte:

Vi skal nok få en fantastisk weekend allesammen :thumbup:

Dét tror jeg vil glæde hende meget :thumbup: