Dragør 9-10 august

Jeg kommer begge dage med Lillemanden og Happy :slight_smile: Det bliver hendes første udstilling, så vi krydser fingre for nogle gode oplevelser :slight_smile:

hun ser bare SÅ fin ud!
Jeg glæder mig til at se hende i Dragør :smiley:

måske jeg spørger dumt - men hvor pokker tilmelder man ??
når jeg går ind på daraks hjemmeside under show info - står der bare den bliver afholdt d. 09-10 august i dragør hallen…

[QUOTE=trillingsgaard;1186797]måske jeg spørger dumt - men hvor pokker tilmelder man ??
når jeg går ind på daraks hjemmeside under show info - står der bare den bliver afholdt d. 09-10 august i dragør hallen…[/QUOTE]

man an skal logge ind.

Har du ikke Info til log-in kan du rekvirere det via deres hjemmeside

[QUOTE=Helene C;1186802]man an skal logge ind.

Har du ikke Info til log-in kan du rekvirere det via deres hjemmeside[/QUOTE]

ja det fandt jeg ud af… har sendt en mail til klubben om det…

Der plejer at være hurtig respons fra klubben, men keg ved desværre ikke hvordan det er efter der er kommet nye folk til.

Jeg har tilmeldt en debutant:

Thomanis Letty, NFO grp. IV, kl. 12

Så må vi se om det bliver mig selv der skal udstille hende, eller om det bliver hendes farmor/farfar og Helene :slight_smile:

[QUOTE=DK Thomani;1186819]Jeg har tilmeldt en debutant:

Thomanis Letty, NFO grp. IV, kl. 12

Så må vi se om det bliver mig selv der skal udstille hende, eller om det bliver hendes farmor/farfar og Helene :slight_smile:

[/QUOTE]

Farmor vil sååååå gerne :hjerte:

[QUOTE=DK Thomani;1186819]Jeg har tilmeldt en debutant:

Thomanis Letty, NFO grp. IV, kl. 12

Så må vi se om det bliver mig selv der skal udstille hende, eller om det bliver hendes farmor/farfar og Helene :slight_smile:

[/QUOTE]

Tante Helene og Onkel Cooper er så klar til at showe hende!
Jeg glæder mig så meget til at jeg (forhåbentlig) skal udstille killing igen :wehu:
Den sødeste lille tantekilling altså :love2:

[QUOTE=Helene C;1186834]Tante Helene og Onkel Cooper er så klar til at showe hende!
Jeg glæder mig så meget til at jeg (forhåbentlig) skal udstille killing igen :wehu:
Den sødeste lille tantekilling altså :love2:[/QUOTE]

Så må I skiftes, hun er heldigvis tilmeldt begge dage :slight_smile:

Vi er skam stadig hurtig på knapperne. som også har fundet ud af, er der fast burplan. Som varet ønske fra flere.

Der er stadig pladser, så tilmeld endelig.

Der er ændring i dommerliste.

[QUOTE=trillingsgaard;1186797]måske jeg spørger dumt - men hvor pokker tilmelder man ??
når jeg går ind på daraks hjemmeside under show info - står der bare den bliver afholdt d. 09-10 august i dragør hallen…[/QUOTE]

Der står på forsiden, at tilmelding :

Velkommen til
Dansk Racekatte Klub[TABLE]
[TR]
OBS ! Vejledning hvordan du får brugernummer til login, findes under - show info -
Online tilmeldinger, kan kun ske efter du har lavet login.
Login - findes øverst højre hjørne.

[/TR]
[/TABLE]

[QUOTE=Moster´s;1186840]Vi er skam stadig hurtig på knapperne. som også har fundet ud af, er der fast burplan. Som varet ønske fra flere.

Der er stadig pladser, så tilmeld endelig.

Der er ændring i dommerliste.[/QUOTE]

Hvad er nyt i dommerlisten?

Hvornår er der tilmeldingsfrist?

Jeg må tage mig sammen og tilmelde…det er så længe siden…vi vil jo gerne…jo…i morgen kigger jeg på det :slight_smile:

[QUOTE=Moster´s;1186842]Der står på forsiden, at tilmelding :

Velkommen til
Dansk Racekatte Klub

[TABLE]
[TR]
OBS ! Vejledning hvordan du får brugernummer til login, findes under - show info -
Online tilmeldinger, kan kun ske efter du har lavet login.
Login - findes øverst højre hjørne.

[/TR]
[/TABLE]
[/QUOTE]

Ja, det fandt jeg ud af lige efter jeg havde postet mit undrene indlæg herinde… (:
Men jeg har sendt Tanja en mail…

vil også gerne kende datoen for sidste tilmelding?

Er den ikke nævnt før her i tråden ?

men det er d. 25/7

sendt en mail ??

Så fik jeg tilmeldt kat… og fik også meldt mig som steward… Så nu er det kun overnatningen der mangler at komme på plads…

Har tilmeldt disse to begge dage

GIP Dushara Tatters and Rags (SOM-n) - Klasse 4

Dushara Cathal Caithlin (SOM-n) - Klasse 10

De er desuden begge tilmeldt som Veteran - Rags lørdag og Caithlin søndag.

Det er første gang, vi stiller med to katte - spændende. :slight_smile: